lämpimään..

hei...olen 54 vuotias hetero nainen oulusta ja etsin naisesta matkaseuraa ajalle 30.10 - 10.11 2019, olisin lähdössä espanjaan..en ole bailaaja ihminen, tykkään käydä ulkomailla tutustumassa nähtävyyksiin jne.

0

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
        Ikävä
        37
        2329
      2. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        159
        1668
      3. Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !

Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!
        Suomussalmi
        43
        1655
      4. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
        Maailman menoa
        167
        1494
      5. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
        Ikävä
        81
        1317
      6. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
        Maailman menoa
        404
        1315
      7. En halua miestä joka

Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll
        Ikävä
        237
        1266
      8. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
        Ikävä
        115
        1230
      9. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
        Ikävä
        87
        1015
      10. On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa

Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he
        Ikävä
        50
        933
      Aihe