Sims4 galleria oma kuva ja kuvaus

Anonyymi

Auttakaahan uutta pelaajaa. Galleriassahan jokaisella pelaajalla on oma "profiili" missä on kenttiä, joihin voi kirjoitella. Lisäksi lisätä kuvia omista simseistä ja talosta tai mistä ikinä haluaakaan. Pelaan PCllä, jos sillä tässä on merkitystä.

Ongelma on se, etten saa vaihdettua kuvaa sinne galleriaan. Toisekseen olisi kiva myös saada Sim hyvään poseen tai pysymään paikallaan kuvan ottamisen aikana. Onko tähän kikkoja?

Entäs sitten, kun kaikki naapurustossa olevat ovat botteja. Miten sinne saisi ilmestymään muita pelaajia ja siten myös sitoa kaverisuhteita? Eihän mun tarvitse itse täyttää kaikkia niitä tontteja ja rakentaa rakennuksia joka maailmaan? Eihän niitä ukkojakaan saa niin paljoa, vai pitääkö ne tontit sitten jotenkin myydä? Muuttaako sinne sitten niitä botteja? Huh tulipa monta ehkä tyhmääkin kysymystä. 😄
Kertokaa nyt näin alottavalle kaikki!

4

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luomustesi kuvat vaihdat esimerkiksi Sims 4 Tray Importer-apuohjelmalla, jonka lataat netistä. (Ellei onnistu ilman)

      Peliin löytyy netistä pose playereita ja simit saa jämähtämään paikoilleen mm. siihen tarkoitukseen laaditulla modilla.

      Boteista en tiedä (tai oikeastaan en niistä välitä) - ellet sitten jostakin syystä kutsu NPC-simejä boteiksi. NPC-simien määrää, lisääntymistä (tai vähentymistä) ja laatua voi säädellä kovin monella tavalla, mm. MCCC-modilla tms.

      Ukkoja tai akkoja peli generoi normaalisti omia aikojaan, mutta pelin tyhjiksi jättämille rakentamattomille tonteille pelaaja useimmiten rakentaa itse (tai kopioi galleriasta muiden rakentamia) asuntoja, jotka peli hiljalleen täyttää tietyin edellytyksin, jos pelaaja antaa sellaista tapahtua - ja tietyn maksimimäärän tultua täyteen myös alkaa poistaa (ellei sitä piirrettä muuta modilla tms.)

      Muita pelaajia saat ilmestymään jakamalla "identtisen" (samansisältöisen) pelin jonkun kaverisi kanssa erään modin avulla.

      Huh tulipa vastattua aika monta taatusti tyhmääkin vastausta. Ja ettäkö pitäisi kertoa kaikki? Älä unta näe. 😄

      • Anonyymi

        Tosiaan siellä galleriassa oli pelin alku aikoina otetut kuvat, mutta enhän mä sillon vielä ollut saanut asuntoa ja simiä muokattua kuntoon. Silloin siinä oli ohjeet kuinka se tehdään, mutta en kuollakseni muista enää miten se menikään. Siellä galleriassa ei oo mitään nappia, että saisi edes vanhat kuvat poistettua!
        Olisi kyllä outoa, jos nyt siihen jonkun apuohjelman vielä lisäksi tarvitsisi. Onko apuohjelma ilmainen? (Tuo Sims4 Tray Importer)- Hyödynkö apuohjelmasta muuten noin pelissä? Tutkimpa vielä nuo pose playerit, kun kuvien ottaminen kyllä onnistuu.

        No en tiedä mitä NPC -simit ovat, mutta puhun juurikin näistä pelin itse kehittämistä simeistä joilla on aivan idiootit nimetkin eivätkä ole millään lailla kehittyneet pelissä. Tällä hetkellä omassa pelissä ei pyöri lainkaan "oikeita" pelaajia ja onhan se nyt super tympeää. 🙄 En taida pysyä kärryillä siitä, miten jonkun "identtiset" samansisältöisen pelin voi jakaa.

        Tämän taas taisin ymmärtää eikä varmaan ole vaikeaa tyhjiä tontteja täyttää toisten tekemillä asunnoilla ja osa sitten pikkuhiljaa itse rakentaa. Siihen sitten käytetään jokin modi, ettei itse Sims peli niitä kadota? Jaa-a..alkaa tuntua, että tarvitsisin henkilökohtaisen neuvoja vierelle opastamaan. Tuntuu kamalan työläältä kaikki nää opetella, kun ei edes pääse alkuun. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan siellä galleriassa oli pelin alku aikoina otetut kuvat, mutta enhän mä sillon vielä ollut saanut asuntoa ja simiä muokattua kuntoon. Silloin siinä oli ohjeet kuinka se tehdään, mutta en kuollakseni muista enää miten se menikään. Siellä galleriassa ei oo mitään nappia, että saisi edes vanhat kuvat poistettua!
        Olisi kyllä outoa, jos nyt siihen jonkun apuohjelman vielä lisäksi tarvitsisi. Onko apuohjelma ilmainen? (Tuo Sims4 Tray Importer)- Hyödynkö apuohjelmasta muuten noin pelissä? Tutkimpa vielä nuo pose playerit, kun kuvien ottaminen kyllä onnistuu.

        No en tiedä mitä NPC -simit ovat, mutta puhun juurikin näistä pelin itse kehittämistä simeistä joilla on aivan idiootit nimetkin eivätkä ole millään lailla kehittyneet pelissä. Tällä hetkellä omassa pelissä ei pyöri lainkaan "oikeita" pelaajia ja onhan se nyt super tympeää. 🙄 En taida pysyä kärryillä siitä, miten jonkun "identtiset" samansisältöisen pelin voi jakaa.

        Tämän taas taisin ymmärtää eikä varmaan ole vaikeaa tyhjiä tontteja täyttää toisten tekemillä asunnoilla ja osa sitten pikkuhiljaa itse rakentaa. Siihen sitten käytetään jokin modi, ettei itse Sims peli niitä kadota? Jaa-a..alkaa tuntua, että tarvitsisin henkilökohtaisen neuvoja vierelle opastamaan. Tuntuu kamalan työläältä kaikki nää opetella, kun ei edes pääse alkuun. 😂

        Vasta olen oppinut lisäämään kansioihin ja muokkaamaan omaa simiä custom contenttien avulla sekä hallitsemaan rakennustilan rakentamisineen. Ja ainiin huijauksetkin onnistuu, mutta taitaa olla vasta murto osa pelin huvista hallussa....😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta olen oppinut lisäämään kansioihin ja muokkaamaan omaa simiä custom contenttien avulla sekä hallitsemaan rakennustilan rakentamisineen. Ja ainiin huijauksetkin onnistuu, mutta taitaa olla vasta murto osa pelin huvista hallussa....😂

        Kärsivällisyyttä parahin simmailija. Huolimatta siitä, että Sims 4 on edellisiä peliversioita suppeampi, tylsempi, helpompi ja lapsellisempi, on siihen kuitenkin onnistuttu sälyttämään paljon huvittavia yksityiskohtia, erikoisuuksia ja suoranaisia typeryyksiä, joita pelaaja saa ratkaista tai korjailla miten parhaiten taitaa. Kaikki ei ole aina jäsenneltyä tai erityisen loogista. Onhan kyseessä Sims-peli ja sen toiminnasta (heh heh) vastaa (?) Electronic Arts, joka tunnetaan maailmalla lievästi ilmaisten kakkamaisena puljuna.
        Pelatessa karttuu kokemusta ja ns. hiljaista tietoa, mistä luonnollisesti on apua ja netistä voi etsiä sitä mitä ei jaksa tai halua omassa pelissä kokeilemalla selvittää.
        Apu löytyy yleensä nopeimmin googlesta tai muusta vastaavasta hakukoneesta ja toiseksi nopeimmin omasta pelistä kokeilun kautta. Keskustelupalstat auttavat toisinaan, mutta kaikkein erikoisimpiin kysymyksiin ei niistäkään löydä aina asiallista ja sopivaa vastausta. Aihepiiri on laaja, eikä sitä keskimäärin hallita kattavasti. Pitkät vastaukset väsyttävät ja lyhyistä ei ole apua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe