Kamera välähtänyt.
Miten pian tai kuinka pitkän ajan päästä olette saaneet postia kotiin?
Välähdyksestä kaksi viikkoa.
Miten pian tulee postia kotiin
6
88
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä, kuinka paljon oli mitattua ylinopeutta. Jos sitä oli 6-20 km/h yli sallitun, niin silloin seurauksena on rikesakko. Siinä poliisin ei tarvitse selvittää tekijää, vaan rikesakko voidaan lähettää ajoneuvorekisteriin merkitylle omistajalle/haltijalle. Postiin rikesakko on laitettava kolmen viikon kuluessa tekohetkestä. Jos ylinopeudesta seuraa kirjallinen huomautus, niin siinä ei ole kolmen viikon aikarajaa, kuitenkin ennen teon vanhenemista.
Jos ylinopeutta oli 21 km/h tai enemmän seuraa päiväsakkoja. Päiväsakkoja ei voi lähettää postitse, vaan ne on annettava tiedoksi kuljettajalle. Tällöin aikarajana on rikoksen vanheneminen, kaksi vuotta, tai kuten laki kertoo, viipymättä.- Anonyymi
Taisi mennä vähän pieleen tuo postittamismääräaika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi mennä vähän pieleen tuo postittamismääräaika.
Olet oikeassa !!!!!
Laki sakon ja rikesakon määräämisestä
17 § (4.5.2018/347)
Rikesakkomääräyksen lähettäminen
Rikesakkomääräys liitteineen lähetetään rikesakkomääräyksen saaneelle postitse liikenneasioiden rekisteristä ilmenevään osoitteeseen. Rikesakkomääräys on lähetettävä viipymättä ja viimeistään kolmen viikon kuluessa rikkomuksen tekopäivästä......
- Anonyymi
Posti on voinut viedä kirjeesi naapurin postilokeroon. Minulle kävi juuri sillä tavalla.
- Anonyymi
Rikesakkoa ei tarvitse maksaa vaan riittää kun kiistää sen. Poliisit eivät viitsi etsiä tuollaisen asian takia etsintäkuulutettua viikkokaupalla.
- Anonyymi
Etsintäkuulutus vanhenee kahden vuoden kuluttua rikkeen tekohetkestä. Vaikka poliisit eivät aktiivisesti etsikään, niin nimi on etsintäkuulutusrekisterissä kaksi vuotta kuin paska Junttilan tuvan seinässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683