Putsailin ilmamäärämittarin sille tarkoitetulla aineella. Toimii hyvin, mutta moottorivaroitusvalo syttyi yllättäen tauluun. Pitäisikö nollata ottamalla akku joksikin aikaa irti vai käydä tarkastuttamassa ihan virallisesti?
Mitähän se auto ei nyt tajua puhdistuksen jälkeen ja oppiiko se nyt itse käyttämään tuota puhdistettua mittaria?
Ilmamäärämittari
Anonyymi
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt ainakaan nollaile akun kenkää irroittamalla. Onhan ilmamäärämittarin johtoliitin kunnolla kiinni?
Mikäli oli vain hetkellinen häiriö, niin valo sammuu itsekseen jonkin ajan kuluessa.- Anonyymi
Se meni rikki käsittelyssä ovat hyvin herkkiä osia ja uusi maksaa 500€ 😭😭😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805