Eli siis, kohta alkaa koulu ja viime lukuvuonna ope kerto, että syksyllä tulee tehtävä ottaa kuvia kasveista puhelimella. Voiko koulu pakottaa käyttämään omaa puhelinta koulutehtäviin, jos oppilas ei halua käyttää sitä? Esim luokallani on moni sitä mieltä. Syitä on monia esimerkiksi, että ei halua kuluttaa muistikortin tilaa. Asiallisia vastauksia, kiitos!
Voiko koulu pakottaa käyttämään omaa puhelinta?
5
100
Vastaukset
Syitä voi olla monia, mutta ne ovat kaikki tekosyitä.
Ehkäpä on aika tehdä lakialoite siitä, että jos et halua käyttää omaa puhelintasi koulutehtävien tekemiseen, niin et käytä sitä myöskään kouluaikana tai koulun alueella.
Todella lapsellista omaan napaan tuijottavaa minäminäminä-touhua.
Mitä kysymykseesi tulee, niin kysy opetushallituksesta. Ne tietää kyllä.
Toivottavasti tämä oli baitti....- Anonyymi
Tarkoitat ilmeisesti kasviota. Meilläkin on ollut valokuvakasvio, jos ei pystynyt tehdä sitä puhelimella tai muulla kameralla, niin piti tehdä perinteinen kasvio, johon keräät kasveja, kuivatat ne ja laminoit/laitat kontaktimuovin alle vihkoon.
Mutta olen kyllä samaa mieltä edellisen vastaajaan kanssa, että tuo kuulostaa pelkiltä tekosyiltä. Ilmeisesti luokkalaisesi ovat aika laiskoja, ei ole iso vaiva ottaa niitä kuvia. Valokuvat ei vie niin paljon tilaa, että kukaan voisi käyttää sitä syynä. Ja nehän voi poistaa heti kun niitä ei enää tarvitse. - Anonyymi
kuluttaa muistikortin tilaa? ei elämän kevät!
siirrä ne pilveen kun kai sä nyt sen kasvion joudut opelle muutenkin esittää muualta kuin sun puhelimesta??? - Anonyymi
Voit tarjoutua telemään myös perinteisen kasvion keräämällä pyydetyt kasvinäytteet ja prässäämällä kuivaksi. Ope varnasti on hyvinkin ilahtunut, jos joku haluaa tällaisen perinteisen, mutta työläämmän kasvion toteuttaa 😊.
- Anonyymi
En minäkään sitä kasviota halunnut tehdä. Hanki joku jonka kanssa teet sen vaikka yhdessä, alkaa homma muuttua paljon mielenkiintoisemmaksi. Onnistuin tekemään sen päivässä, kuitenkin semi kämäsesti. 9 tuli kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368