Hei
Etukäteen jo kiitokset asiallisista vastauksista!
Maalimaa on kierretty mutta nyt on Grand Canaria / Puerto Rico ekan kerran agendalla. Kaikki asiallienen tieto on tervetullutt, mutta tässä vaiheessa eniten kiinnostaa kannattaako lentokentältä ottaa taksi /bussi Puerto Ricoon ajallisesti ja rahallisesti; kaunako kestää ja mitä maksaa?
Puerto rico
Anonyymi
4
208
Vastaukset
- Anonyymi
Ota bussi 91, kestää vajaan tunnin ja maksaa vain 5,45 euroa! Kyseinen vuoro on pikavuoro.
Voit katsoa aikataulut globalsu gran canaria haulla.
Taksi luultavasti noin 70-80 euroa.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mukava että me trollitkin saadaan asiallisia vastauksia. Yleensä meitä vaan haukutaan.
- Anonyymi
Taksin kyllä saa n. 65 euroon.
- Anonyymi
Viimeksi taxi oli 45 euroa.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450