Minulla on toyota avensis t220 bensakone, vuosimallia muistaakseni -99. Tosiaan iski seuraavanlaista problemaa. Autosta simmas akku ja sen jälkeen alkoi reistailemaan sähköpuoli.
Keskuslukitus:
Keskuslukitus ei toimi. Se ei toimi avaimesta eikä ovessa olevasta kytkimestä. Jos painaa avaimesta unlock tai ovesta master-kytkimestä lukkojen avaamista, kuuluu releen ääni siitä mustasta boxista, joka on vasemman polven takana olevan luukun alaosassa. Lock-näppäimistä ei tapahdu mitään. Keskuslukitus ei toimi myöskään jos sulkee kuljettajan oven avaimella lukosta.
Olen sulakkeet katsonut enkä niistä ainakaan löytänyt mitään rikkimenneitä.
Ajovalojen puhdistus käynnistäessä:
Auto on nyt alkanut joka käynnistyksen yhteydessä sumuttamaan etuvaloille puhdistusainetta. Ei ole aiemmin tehnyt tätä.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia ja osaisiko joku sanoa mikä mahtaisi olla mahdollisesti olla vikana? Uskaltaako autolla vielä ajaa? Ajossa toki tuntui toimivan.. Kaikki kommentit tervetulleita, kiitos!
Laitetaan vielä tarkennuksena eli puhun siis siitä mustasta boksista, joka ratin alla vasemmalla olevan sulakerasian alapuolella.. Eli suht lähellä kytkin poljinta mutta vasemmalla ja ylempänä siitä..
Toyota avensis t220 - keskuslukitus ja etuvalojen puhdistus
Anonyymi
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkölaitteet ovat simahtaneet liian alhaisen jännitteen johdosta, akku on syytä vaihtaa ajoissa
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa käytännössä? Eli miten vian saa korjattua..?
- Anonyymi
Maahanluojan merkki huollossa kyllä selviää vikaisuuus😂🤣😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818