Olen 35v kivannäköinen naimisissa oleva mies. Nuorempana tuli harrastettua miehiä jonkin verran, nyt viime kerrasta jo viitisen vuotta. Mistä nykyisin haette seksiseuraa? Itsellä olisi toiveissa viiskymppinen, myös naimisissa oleva terve mies imettäväksi. Olen itse enemmän btm ja nautin erityisesti loppuun asti suihinottamisesta. Oulu ja lähiympäristö.
Mistä miesseuraa?
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi, että olet sieltä päin. Itse vaikutan Kuopion suunnalla. Kaikki tuo kertomasi natsaisi muuten hyvinkin omaan ajatukseen mieskaverista.
- Anonyymi
Hep! Kaikki kuvauksessa esitetyt vaatimukset natsaavat minuun :) Eri asia kuitenkin on, riittääkö minun ulkoinen olemus?! Olen yrittänyt keinolla jos toisella pitää fyysisestä kunnostani huolta. Ravaan kuntosalilla, reilun 10 km;n työmatkat kuljen pyörällä tai juosten jne. jne.
Toiveissa panopuu. Uuuu...- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Tärkeimpinä toiveina on terveys, luotettavuus ja muutenkin siisti ulkoinen olemus. Muuten saa olla aivan tavallinen mies kaikin puolin 😊 Mitenkäs saadaan yhteys? Olisi kiva tavata.
T. AP
- Anonyymi
Moi AP! Poltakkonää tupakkia?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272684Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192632Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342081Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4001557- 601123
- 2591049
- 541047
- 151956
- 45938