Mistä miesseuraa?

Anonyymi

Olen 35v kivannäköinen naimisissa oleva mies. Nuorempana tuli harrastettua miehiä jonkin verran, nyt viime kerrasta jo viitisen vuotta. Mistä nykyisin haette seksiseuraa? Itsellä olisi toiveissa viiskymppinen, myös naimisissa oleva terve mies imettäväksi. Olen itse enemmän btm ja nautin erityisesti loppuun asti suihinottamisesta. Oulu ja lähiympäristö.

4

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmi, että olet sieltä päin. Itse vaikutan Kuopion suunnalla. Kaikki tuo kertomasi natsaisi muuten hyvinkin omaan ajatukseen mieskaverista.

• Anonyymi

Hep! Kaikki kuvauksessa esitetyt vaatimukset natsaavat minuun :) Eri asia kuitenkin on, riittääkö minun ulkoinen olemus?! Olen yrittänyt keinolla jos toisella pitää fyysisestä kunnostani huolta. Ravaan kuntosalilla, reilun 10 km;n työmatkat kuljen pyörällä tai juosten jne. jne.

Toiveissa panopuu. Uuuu...

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Tärkeimpinä toiveina on terveys, luotettavuus ja muutenkin siisti ulkoinen olemus. Muuten saa olla aivan tavallinen mies kaikin puolin 😊 Mitenkäs saadaan yhteys? Olisi kiva tavata.
        T. AP

• Anonyymi

Moi AP! Poltakkonää tupakkia?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      27
      2684
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2632
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      34
      2081
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2043
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      400
      1557
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1123
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259