Olen 35v kivannäköinen naimisissa oleva mies. Nuorempana tuli harrastettua miehiä jonkin verran, nyt viime kerrasta jo viitisen vuotta. Mistä nykyisin haette seksiseuraa? Itsellä olisi toiveissa viiskymppinen, myös naimisissa oleva terve mies imettäväksi. Olen itse enemmän btm ja nautin erityisesti loppuun asti suihinottamisesta. Oulu ja lähiympäristö.
Mistä miesseuraa?
4
171
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi, että olet sieltä päin. Itse vaikutan Kuopion suunnalla. Kaikki tuo kertomasi natsaisi muuten hyvinkin omaan ajatukseen mieskaverista.
- Anonyymi
Hep! Kaikki kuvauksessa esitetyt vaatimukset natsaavat minuun :) Eri asia kuitenkin on, riittääkö minun ulkoinen olemus?! Olen yrittänyt keinolla jos toisella pitää fyysisestä kunnostani huolta. Ravaan kuntosalilla, reilun 10 km;n työmatkat kuljen pyörällä tai juosten jne. jne.
Toiveissa panopuu. Uuuu...- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Tärkeimpinä toiveina on terveys, luotettavuus ja muutenkin siisti ulkoinen olemus. Muuten saa olla aivan tavallinen mies kaikin puolin 😊 Mitenkäs saadaan yhteys? Olisi kiva tavata.
T. AP
- Anonyymi
Moi AP! Poltakkonää tupakkia?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661632Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711093