Kyselen uusinnasta https://keskustelu.suomi24.fi/t/15827655/eturauhashoylayksen-uusinta .
On tosiaan höylätty vuosi sitten, ja se auttoikin. Nyt joutuu taas pinnistelemään ja ponnistelemaan koko ajan, ja lisäksi joutuu ramppaamaan pissalla öisin useita kertoja.
Onko kenellekään tehty uusintaa ja kannattaako se?
Eturauhasen uusintahöyläys
1
209
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kokemusta, mutta kannustan etsimään infoa kaikesta vahtoehtoisesta hoidosta eturauhasen liikaksvuun; elintapamuutokset, ravinto, jotkin luontaistuotteet ja hieronta.
Lukemani perusteella höyläys on ylipääntäänkin varsin riskialtis toimenpide, jopa hyvin taitavissa ja huolellisissa käsissä.
Vaikuttaa kuin se olisi hieman lottoa, osalla onnistuu hyvin tuoden suuren avun ilman haittoja ja sitten osa saa viheliäiset ongelmat loppuiäksi, joista tuossa toisessa ketjussa on kerottu kokemuksia.
Samoin lääkityksillä tuppaa olemaan vakaviakin sivuoireita kuten libidon ja erektion hiipuminen, väsymys, mielialavaihtelut, sekä veri- ja sydänongelmia joissakin tapaukssissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727