Muija juttuja

Anonyymi

Ei oo ikinä ollut minulla mitään kunnon suhdetta ja vähän masentaa sellainen vaikka tiedän sillä ei vielä ole mitään järkeä muutenkaan. Pää juttu: Yhen kaikkien unelma muijan kans halaalin yksillä festareilla vaikka tiesin että siitä ei lähde mitään ja hän myös sanoi niin että jos sais vaan tilanteesta kaiken irti. En itse siis mitään alottanu vaan wingmanit paikalla. Ja nyt on alkanut hänestä kiinnostumaan entistä enemmän ja olen entisen ihastuksen joka voisi olla mahdollista saada jättää viestittämättä ja tälleen. Ei mitää neuvoja tilanteeseen? Vaan jatkaa? Vai yrittää olla kiinnostavampi ihminen ja yrittää tätä mahtavaa tyttöä?
Olen tosi ujo ja nolo niin mitään en kumminkaan uskalla tehdä asialle mutta joo :D

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan sinulla ollut varmasti kunnon suhde ja on vieläkin, sinun oikeaan käteesi!

• Anonyymi

en tiedä tulisiko oikeasta suhteestakaa mitää ku vasentaki tullu joskus käytettyy. paitsi jos se oliki kolme kimppa

• No uskalsit kuitenkin kirjoittaa tänne. Ei se ole ujoa tai noloa.

Älä stressaa. Sinulla ei ole vielä mikään kiire, koska keskimäärin teinisuhteet ei kestä kuitenkaan. Kyllä sinullekin vielä löytyy se oikea Jotkut jopa tykkää ujoista, koska se on heidän mielestään söpöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      58
      2463
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      47
      2281
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1964
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      307
      1414
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      79
      1309
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      64
      1256
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      62
      1072
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      1022
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      25
      952
    10. Kai jaksat vielä?

Olisi sääli jos et…
      Ikävä
      77
      934
    Aihe