Ei oo ikinä ollut minulla mitään kunnon suhdetta ja vähän masentaa sellainen vaikka tiedän sillä ei vielä ole mitään järkeä muutenkaan. Pää juttu: Yhen kaikkien unelma muijan kans halaalin yksillä festareilla vaikka tiesin että siitä ei lähde mitään ja hän myös sanoi niin että jos sais vaan tilanteesta kaiken irti. En itse siis mitään alottanu vaan wingmanit paikalla. Ja nyt on alkanut hänestä kiinnostumaan entistä enemmän ja olen entisen ihastuksen joka voisi olla mahdollista saada jättää viestittämättä ja tälleen. Ei mitää neuvoja tilanteeseen? Vaan jatkaa? Vai yrittää olla kiinnostavampi ihminen ja yrittää tätä mahtavaa tyttöä?
Olen tosi ujo ja nolo niin mitään en kumminkaan uskalla tehdä asialle mutta joo :D
Muija juttuja
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan sinulla ollut varmasti kunnon suhde ja on vieläkin, sinun oikeaan käteesi!
- Anonyymi
en tiedä tulisiko oikeasta suhteestakaa mitää ku vasentaki tullu joskus käytettyy. paitsi jos se oliki kolme kimppa
No uskalsit kuitenkin kirjoittaa tänne. Ei se ole ujoa tai noloa.
Älä stressaa. Sinulla ei ole vielä mikään kiire, koska keskimäärin teinisuhteet ei kestä kuitenkaan. Kyllä sinullekin vielä löytyy se oikea Jotkut jopa tykkää ujoista, koska se on heidän mielestään söpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823792
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322639Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942146Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251401Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu701392Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111274