Ei oo ikinä ollut minulla mitään kunnon suhdetta ja vähän masentaa sellainen vaikka tiedän sillä ei vielä ole mitään järkeä muutenkaan. Pää juttu: Yhen kaikkien unelma muijan kans halaalin yksillä festareilla vaikka tiesin että siitä ei lähde mitään ja hän myös sanoi niin että jos sais vaan tilanteesta kaiken irti. En itse siis mitään alottanu vaan wingmanit paikalla. Ja nyt on alkanut hänestä kiinnostumaan entistä enemmän ja olen entisen ihastuksen joka voisi olla mahdollista saada jättää viestittämättä ja tälleen. Ei mitää neuvoja tilanteeseen? Vaan jatkaa? Vai yrittää olla kiinnostavampi ihminen ja yrittää tätä mahtavaa tyttöä?
Olen tosi ujo ja nolo niin mitään en kumminkaan uskalla tehdä asialle mutta joo :D
Muija juttuja
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan sinulla ollut varmasti kunnon suhde ja on vieläkin, sinun oikeaan käteesi!
- Anonyymi
en tiedä tulisiko oikeasta suhteestakaa mitää ku vasentaki tullu joskus käytettyy. paitsi jos se oliki kolme kimppa
No uskalsit kuitenkin kirjoittaa tänne. Ei se ole ujoa tai noloa.
Älä stressaa. Sinulla ei ole vielä mikään kiire, koska keskimäärin teinisuhteet ei kestä kuitenkaan. Kyllä sinullekin vielä löytyy se oikea Jotkut jopa tykkää ujoista, koska se on heidän mielestään söpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343193- 1592203
- 1371723
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81297Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371065Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611016Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y195895Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54875- 77861
- 97811