Led valot sammumassa

Anonyymi

LED VALONAUHASTA PITKÄ PÄTKÄ JO HÄMÄRÄ MELKI PIMENÄ, AVENSIS
2016 1.8 - SIINÄPÄ SUURI SÄÄSTÖ KUN UUSITAAN KOKO VALOUMPIO HINTAA YLI 1000 EUROA JA TYÖT PÄÄLLE! TAKUU MENNYT JO UMPEEN. VOIHAN PRKL!

10

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Provo. Ledit joko toimii tai ei, mitään himmenemistä ei tapahdu.

• Anonyymi

Tapahtuu, jos virtalähde (draiveri) hajoaa. Ledit ovat sarjakytkennässä ja ihan pienellä virralla joku on melkein pimeä ja joku voi palaa vähän kirkkaammin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapahtuu, jos virtalähde (draiveri) hajoaa. Ledit ovat sarjakytkennässä ja ihan pienellä virralla joku on melkein pimeä ja joku voi palaa vähän kirkkaammin.

Jos virtalähde hajoaa,vaihdetaan se eikä koko umpiota.
        Ja siinähän on 3 vuoden takuu,ja ledeillä on pitkä toiminta aika..eli ri sais vielä mennä..korvaavat kyllä.
        Tietenki jos oot miljoonan ajanu ni sitte..

• Anonyymi

Halpis komponentit rulaa, Toyotan halpuutus on perseestä.

• Anonyymi

Me halpuutimme, te kärsitte.

T: tojot

• Anonyymi

Kumpi halvempi uusia, led vai xenon? Siis marmoritiskin toyota alkuperäisvaraosilla ja toyota haalaritöinä?

• Anonyymi

Ledvalojen korjaamisesta tulee vielä hyvä pisnis. Ei ole mitään rakettitiedettä mutta vaatii eri ledien ominaisuuksien tuntemuksen

• Anonyymi

Näitä erilaisia vikoja on uusissa Toyotissa enemmän kuin uusissa autoissa keskimäärin.

• Tämä kommentti kertoo noloudestani kaiken. Voi että osaa pääni ollakin sekaisin.

• Anonyymi

Toi alottajan led valo nauha on ne päivävalot.Ne on katsastusvaruste eli vaikka itse ajovalot toimiikin.Itsellä toisessa umpiossa on puolet ja se yläpuoli päivävalo kuollut.Takuuta 7 tkm vieöä jäljellä,huh huh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe