ne kun ovat luonnon vesivarastoja, turpeet imevät vettä ja näin estävät tulvia.
Luonto on senkin hyvin järjestänyt, ihminen vain rahan himossaan ja tietämättömyyttään on tätä hyvää tasapainoa alkanut järkyttämään!
Toivon, että vihreät ottaisivat nämä asiat tosissaan, sillä jos tämä saa jatkua,
menee luonto täysin sekaisin ja paljon huonommaksi kaikki menee.
Kestää tuhansia vuosia ennenkuin tällaiset korjaantuu, jos koskaan.
Kauniit hillasuot ovat kuin pommin jäljiltä!
Turpeen nosto on ympäristörikos pahinta laatua!
Älkää enää kaivako turpeita pois nevoilta ja soilta,
Anonyymi
2
57
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, eletään niin, että seuraavilla sukupolvilla on elämisen mahdollisuuksia!
Ei tuhota luontoa, annetan hillasuot edelleen tuottaa makoisia marjoja, annetaan sielun levätä kukana kaikesta, se tekee meille hyvää! - Anonyymi
Puuta on metsissä kyllä ja metsät vain paranee, kun huonot ja maassa makaavat otetaan pois. Siellä on mahdollisuus saada lämmitykseen sopivaa poltettavaa.
Miksi ei siihen anneta tukea??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423