Mitä kokemuksia teillä on aquamarketista . Tarkotan sitä ukrainalaista kauppaa . Olisin tilaamassa sieltä burn energiajuomaa mitä Suomesta ei saa ja siel käy vaa Ukrainan oma valuutta ja yli 500 uahin ostokset tulevat ilmaisella toimituksella . Katoin valuuttamuuntimesta 600 uahin ostoksiani mitä olisi tarkotus tilata ja yhteishinnaksi tuli 21e . Että onko ne vaan Ukrainan hinnat vai onko se joku huijaus?
aquamarket kokemuksia
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on valokuvauspalsta ja käsittelee valokuvausvälineiden ulkomailta ostoa. Toiseksi kuka hullu juo tuollaisia juomia? En pistäisi suuhuni mistään hinnasta moista myrkkylitkua.
- Anonyymi
onko sillä niin väliä mitä tohon kategoriaan pistää. ärsyttää tommoset kukkahattutädit joilla ei ole mitään asiaa ja tulee vaan valittaa . Elikkäs hae ne sukset varastostas ja vaikka ei ole lunta niin harjoitteleppas nyt vittuun suksimista.
Anonyymi kirjoitti:
onko sillä niin väliä mitä tohon kategoriaan pistää. ärsyttää tommoset kukkahattutädit joilla ei ole mitään asiaa ja tulee vaan valittaa . Elikkäs hae ne sukset varastostas ja vaikka ei ole lunta niin harjoitteleppas nyt vittuun suksimista.
On teillä Anaalilyyleillä jutut!
Toinenkin kuvittelee jotta v-ttuun mahtuu sukset jalassa vaan yritä joskus! Eikö asioita voisi ilmaista asiallisesti? Tämä palsta ei todella ole kuin valokuvaustarvikkeille ja kuvaamiselle itselleen. Nuo juomat voi mainiosti lähteä hakemaan paikan päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664420
- 1053495
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373170Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 462400
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52119- 221994
- 1961887
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398