Kummitteleeko teillä?

Onko kellään tapahtunu mitään yliluonnollisia juttuja, ja jos on nii mitä?
Kerron ite täs nyt aluks pari juttua mitkä tulee mieleen, näitä on ihan kauheen paljon nii siks vaa nää näin aluks:)
Oon pienestä asti aistinu kaikenlaista ja joskus istuttiin äidin kanssa sohvalla ja virkkasin samalla (ikää oli siis 6-vuotta) kun kylmänrauhallisesti kysyn äidiltä katsettani edes nostamatta että ”äiti onks täällä joku?” Johon äiti sitte vastas ”tuntuuko susta siltä?” Johon mä ”joo, se seisoo tossa” Osoitin metrin päähän. Ainoo miten osasin äidille kuvailla tätä tyyppiä oli että se oli mies, eikä kuulemma ollut vihainen. Pitää varmaan tässä vaiheessa mainita että isäni kuoli noin 5kk ennen kaksoisveljeni ja minun syntymää, eli en siis ole koskaan nähnyt häntä. Noin 13-14 vuotiaana en koskaan halunnut nukkua omassa huoneessa, siispä nukuin oikeastaan aina sohvalla. Joka yö heräsin siihen tunteeseen että joku tuijottaa aivan sohvan vieressä, ja kun avasin silmät tuli hurjan lämmin olo. Siis hyvällä tavalla. En tiedä miten voi olla mahdollista mutta tiesin vain että hän on isäni. Minua ei ollenkaan pelottanut, ja saatoin monta tuntia tuijottaa häntä pimeässä olohuoneessa. Tämä sama toistui useita kertoja viikossa, monen monen vuoden ajan. Tavaroiden tippumista, outoja ääniä ja kolinaa jne. Kun asuin vielä kotona tuo kaikki oli arkipäivää, mutta olen jo muuttanut omaan asuntoon ja täällä tuollaisia tapahtuu hyvin harvoin :( Näitä on siis paljon paljon enemmänkin, jotkut ei edes niin kauhean mukavia kokemuksia, mut heitän pallon nyt teille välillä:) Ootan jo innosta soikeena et kerrotte teidän kokemuksia mulle!

13

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä on ollut vain yksi yliluonnollinen asia minkä muistan. Pari vuotta sitten olin yksin kotona ja kello oli jotain yksi yöllä ja pelasin tietokoneella. Huomasin sivusilmällä pienen valo pisteen tulevan oveltani menevän ohitseni ja sen jälkeen tunsin pienen tuulen vireen niskassa. Talo on vanha ja osa missä olin on palanut varmaan 30 vuotta sitten salaman iskusta en tiedä vaikuttiko tämä yhtään asiaan.

      • Äitini ja kissat on kans noita ”orbeja” nähny, tai ainaki oletan että toi sun näkemä valo pallo oli orbi🧐


    • Anonyymi

      Juu joskus on tapahtunut kauan sitten.

    • Anonyymi

      Enpä ole tässä kerrostalokämpässäni havainnut kummitusta, tietysti kyse saattaa olla vain surkeasta havaintokyvystäni.

      Tässä kuitenkin jonkun muun havaintoa: https://areena.yle.fi/1-4651390

      • kiitos! Käynpä kattomassa:)


    • Anonyymi

      Lapsena ja nuorena koin ja näin. Kun tulin uskoon ja annoin elämäni Jeesukselle, kummittelut ja oudot ilmiöt loppuivat.

      • Anonyymi

        Miten tulla uskoon aika helposti sinäkin tulit uskoon, miksi en minä:(


    • Anonyymi

      Kummituksiin uskovat uskoo kummitusten aiheuttavan asioita, joita eivät pysty selittämään. Varsinkin silloin, jos tapahtuma tapahtuu illalla tai yöllä. Samat äänet yms päiväsaikaan ei aiheuta samaa tunnetta tai odotuksia. Ne jotka eivät usko kummituksiin ei näe kummituksia ja löytää tapahtumiin luonnollisen selityksen, tai sitten eivät noteeraa tapahtumaa. Mitään todisteita kummittelusta ei ole olemassa. On vain tarinoita, kuvitelmia, erehdyksiä, suttuisia kuvia ja videoita, sekä väärennöksiä ja valheita.

      • Anonyymi

        Lasketaanko yöksi osamoileen klo 10:00 ja 7:40. Läsnä toteamassa molemmissa tapauksissa kaksi elollista.


      • Kyllä mulle on näitä käynyt päiväsaikaankin😅 Ei oo koskaan ollu oikeestaan ajasta kiinni.


    • Anonyymi

      No mulle tuli nyt mieleen yksi juttu: olin nukkumassa. (olin ehkä 5-7vuotias) ja en oikein saanut unta. Mietin kaikkia hauskoja juttuja, mutta kun oli jo niin hauskaa niin nauroin ihan ääneen. Isäni ja äitini sylissä oleva siskoni tulivat huoneeseeni ja sanoivat:olehan hiljaa. Silloin jähmetyin, ja tuijotin suoraan peiliini. Huomasin takanani hahmon, (aika pelottava oli), kun ravistin päätäni vanhempani olivat jo menneet ja peilistä ei näkynyt enää muuta kuin sänkyni ja minä. Peloissani katsoin kelloa ja tärisin kauhusta. Aluksi luulin sen olevan vain harhaa, mutta sama toistui aina kun katosin peiliin. Harhailin mielessäni, ja yritin saada unenpäästä kiinni. Kun aamulla heräsin, huoneeni oli sotkussa. En tiennyt mitä tehdä, joten huomaamatta juoksin suoraan peiliin ja se meni rikki. Seurauksena siitä oli rangaistus. Ja vielä mikä oli kauheinta lasin sirut näyttivät aina öisin, että ne edelleen vain rikkoituisivat. Joka aamu kun heräsin, katsoin uuteen hienoon peiliini ja nauroin itselleni. Olin valmis kouluun. Mutta huomasinkin, että totisesti en ollut. Sydämeni pumppasi järkytyksestä niin, että pyörryin kauhusta. En haluaisi kertoa enempää, eikä tällekään koskaan löytynyt selitystä! Olen aina ollut peilejä vastaan, jos niitä ostetaan...

      • Hui, tuli kylmät väreet...


    • Anonyymi

      Yliluonnolisia asioita on tapahtunut. Uskon enkelien olemassa oloon. Puhalluksia iholla, höyheniä, lintujen merkkejä (viestienkelit), "käden" kosketuksia olkapäällä,enne unia, poismenneiden unissa näkemisiä, varoituksia.

      Nämä ovat asioita joita ei voi ymmärtää. Tiesin Pariisissa rock konsertissa tapahtuneen rynnäkkökivääri ampumisen jo 2004. Samoin islamin nousun ymmärsin.

      Meillä on ollut suvussa, sanoisinko " noitia" vai tietäjiä. En osaa todellakaan sanoa.Samoin telepaattisia taitoja, transsiin siirtymistä. Samoin minulla on kyky nähdä ihmisen läpi.

      Seuraava terrorismi hyökkäys kohdistuu Ruotsin lautalle, minulla on sellainen tunne. Kauheaa aavistaa näitä asioita.

      Yöllä voi näistä asioista kirjoittaa, on rauhallista. Kuulun kirkkoon (ev.lut) ja olen yksityisesti opiskellut ortodoksista teologiaa. Monet asiat ovat selvinneet opiskelun kautta.

      Arkipäivän elämä on mitä on, se toimii tiettyjen lakien mukaan. Yöllä, varsinkin nyt kun on jo pimeää henkinen tila on aivan erilainen. Kesällä kun on valoisaa, ei "henkimaailma" avaudu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe