Mitä piiskaamisen jälkeen?

Anonyymi

Täällä pyörivissä keskusteluissa piiskauksen jälkeen tehdään vaikka mitä "villiä": nuollaan, niellään, kairataan ja porataan. Taidan olla outo, kun moinen meno ei yhtään kiinnosta. Minulle riittää piiskasauna, ja se on siinä. Ainut asia johon suostun on piiskaajan voiman ja tekniikan ylistäminen, tämäkin vain siinä tapauksessa, että se on totta. Muutenkin piiskaustapahtumasta voitaisiin keskustella, nuo puheet korostaisivat häpeän tunnetta.

Onko koko piiskaus edes seksuaalinen tapahtuma vaikka se jöpötystä aiheuttaakin?

14

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kun sinä et mahda sille mitään, jos piiskaaja haluaa tehdä muutakin. Jos sinä et halua, niin sitten piiskataan niin kauan, että haluat tehdä. Voisiko tuon ajatella näin?

      On täysin eri asia, jos olet sopinut etukäteen mitä tehdään, miten ja kuinka kauan.

      • Anonyymi

        Olisi mahtavaa joutua sellaisen piiskaajan hoitoon, joka pystyy määräämään piiskauksen määrän ja laadun.


      • Anonyymi

        Olen saanut elämäni aikana piiskaa viideltä eri henkilöltä, joten uskon olevani jonkinlainen asiantuntija. Nyt käsittelen yksinomaan rangaistuspiiskausta, jotka olen kokenut hyvin nöyryyttäviksi. Kun ankaran tappelun jälkeen risua sai, niin sitä sai niin kunnolla, että pullikointi taatusti loppui. Niinpä en ole koskaan saanut uusintaa samana päivänä. Itse en ole koskaan ketään piiskannut, mutta kuitenkin oletan, että tuollainen operaatio vaatiin niin paljon fyysistä ja psyykkistä voimaa, että ei siinä heti tule mieleen uusinnan ottaminun. Tämä koskee niin antajaa kuin saajaakin. Yhden kerran muistan, että minua uhattiin uusinnalla, mutta en pitänyt sitä todellisena vaihtoehtona.

        Eli piiskaaja on tyytnyt joka kerta siihen vastaukseen minkä minä olen antanut, vaikka se olisi eronnut piiskaajan vaatimuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut elämäni aikana piiskaa viideltä eri henkilöltä, joten uskon olevani jonkinlainen asiantuntija. Nyt käsittelen yksinomaan rangaistuspiiskausta, jotka olen kokenut hyvin nöyryyttäviksi. Kun ankaran tappelun jälkeen risua sai, niin sitä sai niin kunnolla, että pullikointi taatusti loppui. Niinpä en ole koskaan saanut uusintaa samana päivänä. Itse en ole koskaan ketään piiskannut, mutta kuitenkin oletan, että tuollainen operaatio vaatiin niin paljon fyysistä ja psyykkistä voimaa, että ei siinä heti tule mieleen uusinnan ottaminun. Tämä koskee niin antajaa kuin saajaakin. Yhden kerran muistan, että minua uhattiin uusinnalla, mutta en pitänyt sitä todellisena vaihtoehtona.

        Eli piiskaaja on tyytnyt joka kerta siihen vastaukseen minkä minä olen antanut, vaikka se olisi eronnut piiskaajan vaatimuksista.

        Rangaistus on ihan eri asia, kuin seksileikkipiiskaus. Ei kai siinä olekaan mitään seksuaalista, jos joku piiskataan jostakin pahanteosta. Mutta on paljon sellaisia jotka haluaa juuri seksileikeissä piiskausta, ja silloin siihen kyllä kuuluisi muutakin seksiä. Mikä olisi parempaa, kuin vietäisiin kuin sitä kuuluisaa litranmittaa, ja vain jälkeenpäin voisi arvostella mitä tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rangaistus on ihan eri asia, kuin seksileikkipiiskaus. Ei kai siinä olekaan mitään seksuaalista, jos joku piiskataan jostakin pahanteosta. Mutta on paljon sellaisia jotka haluaa juuri seksileikeissä piiskausta, ja silloin siihen kyllä kuuluisi muutakin seksiä. Mikä olisi parempaa, kuin vietäisiin kuin sitä kuuluisaa litranmittaa, ja vain jälkeenpäin voisi arvostella mitä tapahtui.

        Minuun tekee suuren vaikutuksen miesten välinen piiskaaminen, joka tapahtuisi väkisin. Lisäksi minua kiinnostaisi paini, poliisileikit, kädenvääntö ja kaikki sellainen, jossa miehinen voima jyllää. Mutta kaiken ykkönen on piiskaus, siitäkin huolimatta, että siitä ei jää käteen muuta kuin häpeä. Mitään muuta en halua miehen kanssa tehdä, kun vain näitä voimajuttuja kokeilla.

        Seksihommat hoitelen naisen kanssa, enkä halua niiden aikana piiskaan tarttua.


    • Anonyymi

      Olen ehkä sinisilmäinen, mutta uskon piiskaajan pysyvän kohtuudessa, tuskin hän oikeasti haluaa toista vahingoittaa. Kyllä piiskaaja tajuaa missä vain pyristellään vastaan ja milloin ollaan ehdottomasti asiaa vastaan.

    • Anonyymi

      Kerran paras kaverini pisti minut polviensa väliin ja läpsytteli pakarani, paikalla oli silminnäkijöitä.

      Mitäkö sen jälkeen? Poistuin huoneesta ja laukesin. Hävetti kyllä aika lailla, onneksi muut eivät tienneet siemensyöksystä. Kaverista en pahaa ajatusta ajatellut, koko tapaus oli omaa syytäni. Olin kyllä tietoinen, että hän on minua voimakkaampi, mutta yllätys oli kumminkin, että hän pystyi minut noin kurittamaan. Ystävyytemme jatkui entiseen malliin.

    • Anonyymi

      60-luvulla ollessani rippikouluikäinen sain selkäsaunan naapurissa asuvalta kolmikymppiseltä poikamiesisännältä. Risua tuli ihan tositarkoituksella paljaalle, sellaiset rangaistukset olivat siihen aikaan suhteellisen yleisiä. Tuon tapauksen jälkeen koin syvää häpeää ja se on vieläkin noloin tilanne johon olen koskaan joutunut. Se on yksittäinen asia, joka on pyörinyt eniten ajatusissani ja aiheutti jopa sen, että muutin nopeasti pois kylältä. Vielä aikuisenakin minusta tuntui, että tuo mies pystyy kiristämään minua piiskaamisella. Kylillä hän ainakin naureskeli tapahtumalla.

      Siinä tärkeimmät asiat mitä piiskaamisen jälkeen tapahtuu.

    • Anonyymi

      Kunnon selkäsauna jälkeen on hyvä joutua nurkkaan hetkeksi . Saa rauhassa kelata tapahtumia. Sen jälkeen voi pitää jonkin laisen keskustelun aiheesta, jos ei nolota liikaa. Joskus tuntuu ,ettei pysty katsomaan piiskaajaa silmiin.
      Seksiä sitten vähän myöhemmin.

    • Anonyymi

      Harrastan piiskaleikkejä ja tapaan monia miehiä (ja naisia) siihen liittyen. Kun kyse on aikuisten vapaaehtoisista leikeistä, niin harvoinpa se on mihinkään muuhun "villiin" johtanut kuin siihen mistä ollaan alunperin sovittu.

      Mulla sama juttu, pelkkä piiskaus on jo nautinto eikä siihen kuulu muuta yhteistä seksiä. Piiskaleikeissä kaksi aikuista tavallaan auttaa toisiaan kokemaan omiin fantasioihin littyviä tunteita, ja seksuaalista nautintoa, ilman että kosketaan toisen genitaaleihin. Seksuaalisuus on siinä lähinnä oman pään sisällä.

    • Anonyymi

      Varsin nuoresta alkaen olen runkannut muistellen saamaani piiskausta. Siksipä onkin toivottua, että piiskaaja pystyy oikeasti kurituksen suorittamaan, on sitten helpompi fantasioissa asia tiimoilta. Onneksi tuli niin paljon veljeä härnättyä, on vieläkin tarkasti mielessä miltä tuntui housujen repiminen alas ja tiukka ote vyötäröltä ja siitä nosto hänen syliinsä mahalleni. Jos oikein luikertelin, niin hän korjasi vielä opetta ennen piiskausta.

      Veli oli melkoinen mitoiltaan ainakin minuun verrattuna, hän harrasti kilpaurheilua ja muistan esim. hänen olleen 185/92 kun lähti armeijaan. Hän oli isää isompi ja taatusti myös voimakkaampi. Minua ei erityisemmin hävettänyt vaikka hän piiskasi, jos kukaan sivullinen ei ollut näkemässä. Itse asiassa minä kerjäsin häneltä selkäsaunoja ja siksi törttöilin jatkuvasti. Olen varma, että veli ymmärsi kuvion ja mielellään kuritti pikkuveljeä.

      Sellaisia leikkejä piiskauksen jälkeen.

    • Anonyymi

      Tästä ketjusta on poistettu monia viestejä, mikä mahtaa olla syy? Ei kai kukaan ole vain vahingossa piiskannut väärää henkilöä.

    • Anonyymi

      Kerran kulettiin yhden Topi-kaverin kanssa metsäautotietä. Topi taittoi tien varresta notkean vitsan ja riipi siitä lehdet. Kohta vitsa vingahteli ilmassa ja Topi tuumasi, että tällä olisi helppo piiskata sinut.
      - Niin ja sinut, vastasin.

      Topi otti minua käsivarresta kiinni ja vingautti piiskaa pakaroilani. Minä hyökkäsin Topin päälle ja esitin miten närkästynyt olin Topin tempusta.

      Vähän aikaa siinä nujuttiin, vanhastaan tiesin, että Topi oli minua voimakkaampi. Niinpä hän pyöritti minua miten tahtoi. Lopulta olin pylly paljaana kontallani hänen edessään ja pääni oli tiukasti kaverin reisien välissä. Sitten alkoi piiska harvakseltaan räpsähdellä pakaroillani, ei kipeästi mutta häpeää tuottaen. Välillä Topi kysyi, että kuka piiskaa kenenkin. Olisko ollut kolmesti kysytty, ennen kuin suostuin vataamaan hänen kysymykseensä. Piiskaus loppui siihen.

      Minua hävetti vitsan saanti niin, että jatkoin matkaa hänen perässään, ettei hän nähnyt häväistyä olemustani. Kohta minä kuitenkin mietin Topin voimia ja sitä kuinka helposti hän minut piiskasi. Oli tuskin kävelty kilometriäkään, kun minä jo mietin, että miltä tuntuisi, jos Topi ottaisi minut polviensa päälle ja piiskaisi tulisen oikeasti. Topi oli yhtä pitkä kuin minä, mutta painoi 10 kiloa enemmän ja se ylipaino oli tiukkaa lihasta.

      Sellaista minä mietin piiskaamisen jälkeen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe