Lapsettomuus on joillekin valinta ja toisille taakka. Minua se ahdistaa ja tuntuu kuin ei elämällä olisi mitään merkitystä vaikka ei tavallaan puutukaan. Edellytykset lapsen saamiselle olivat täydelliset kunnes vuosien yrittämiseen kaikki kaatui lääkärin analyysiin. Minä olin terve mutta silloinen vaimoni ei pysty saamaan. Vaihtoehtoja olisi ollut mutta... avioliitto ajautui auttamatta umpikujaan.
Tätä nykyään olen uudessa suhteessa mutta lapsi luku on täynnä naiseni osalta. Kaikki on tavallaan hyvin mutta... ööh minulla ei ole edes perillistä. Pitkään olen harkinnut vaihtoehtoja mm. Adoptio, lainakohtu, siemenluovutus jne. Kaikki vain ovat niin monimutkaisia prosesseja, että en vain jaksa käydä sellaista läpi. Olisi helpompaa jos löytäisin kunnollisen naisen joka haluaisi lapsen viikonloppu Isällä tai Äiti hoitaa kaiken.
Lapsi haaveissa
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoisitko myös vähän itsestäsi, ikä nyt isoimpana ajatuksena et olisiko ero millainen.
- Anonyymi
Hei olen 35-vuotias nainen, joka haluaisi lapselleen pikkusisaren. Miestä ei ole, eikä tällä hetkellä ole Haaveissa löytääkään. Olen pärjännyt yksin Lapseni kanssa nyt jo vuosia ja uskon että toinen lapsi vain täydentäisi perheemme. Olisin siis kiinnostunut siittiöiden luovutuksesta :)
- Anonyymi
Hei kirjoituksen aloittaja!
Olen aivan samanlaisessa tilanteessa elämäni kanssa kuin sinä, pohdin samoja asioita. Ero on vain siinä, että olen nainen ja minulle on mahdollistettu hedelmöityshoidoissa käynti. Olisi kiva saada sinuun jotenkin yhteyttä ja keskustella asiasta lisää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979