Kuinka paljon porukkaa mahtuu Barcelonan stadiumille? 90 000?
100 000? 130 000? Numerot vaihtelee lahteissä, onko teillä tarkkaa tietoa?
Camp Nou! Kuinka suuri!
5
651
Vastaukset 5
- Latukka
http://www.worldstadiums.com/europe/countries/spain/catalonia.shtml
Pidän suhteellisen luotettavana lähteenä.. - #10
98 260 katsojaa la ligan oppaan mukaan, mutta tosiaan aikoinaan camp noulle mahtui 120 000 ihmistä, sitten tehtiin kaikista seisomapaikoista istumapaikkoja, tapahtui joskus 80-luvulla. Luulisin ettei siihen edes ole ihan tarkkaa tietoa, koska barcan kotisivuillakaan sitä ei ole, ilmoitetaan noin määrä vain.
- Juan Carlos
Sinne mahtuu yli 100 000 ihmistä, mutta vain noin
98 000 on käytössä turvallisuussyistä. - saranda
Ostin meinaan liput ens sunnuntaille kattoo Fc Barcelonaa ja Athletico Madridia :)
Varmaan jo aika elamys nahda se maara ihmisia samassa paikasa :)- sanna
itse kävin noulla kesällä ja siellä työskentelevät miehet puhuivat 120 000 ihmisen kapasiteetista. kuitenkin turvallisuussyistä joudutaan yleisimmin ottamaan vähemmän porukkaa. Kuitenkin on mahtava stadioni ja fanien kannattaa käydä, vieressä myös suuri fanituotteita myyvä kauppa, jonka hinnat kieltämättä liian korkeita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521197- 16835
- 63735
- 68732
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9550Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510- 4482
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36425
- 34414
- 35409