Mun mieliala on lähes koko ajan ärtynyt ja lähes kaikki tuntuu musta nykyään vain todella ärsyttävältä. Sen lisäksi mua myös heikottaa ja huippaa melko usein. Ja päätä särkee. Olo on yksinkertaisesti vain todella huono sekä henkisesti että fyysisesti.
T. tuntematon 18-vuotias tyttö
OLEN VAIN NIIN SYVÄSTI KYLLÄSTYNYT.
3
203
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä mitä hait tuolla kirjoituksella mutta jos haluat kahden kesken jakaa ja keskustella asioista nii jos vaan siltä tuntuu niin voit laitta viestiä tänne: [email protected]
On sitä itselläkin sattunu kaikenmoista elämässä nii vosin niitäkin jakaa jos siitä olisi jotain apua. Hei Anonyymi,
Ikävä kuulla. Jos olosi on ollut pitkään ärtynyt ja väsynyt, niin kannattaa jutella jonkun luotettavan aikuisen kanssa, kuten terveydenhoitajan. On hyvä huolehtia hyvästä fyysisestä ja henkisestä jaksamisesta.
ystävällisin terveisin,
Silja Joensuun NettiSaappaasta.- Anonyymi
Silja Siponen, mistä tietää että terveydenhoitaja on luotettava?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636