Jumala on Rakkaus, ihmisistä sitä ei löydy

Anonyymi

Sen tähden en jaksa enkä välitä käydä istumassa missään seurakunnan kokouksessa tai "kerhossa".
Kun sinua ei ole pakanat rakastaneet, turha odottaa sitä uskoviltakaan. Tämä on niin nähty. Vai ovatko sitten feikkejä mukauskovia?

5

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa on vain yksi ero, ihmisiä näkee joka päivä, jumalaa ei koskaan. Ihmisten kanssa voi keskustella, seurustella, olla ystäviä, viettää aikaa monin tavoin, yritäpä tehdä tuo sama näkymättömän jumalasi kanssa, et onnistu siinä koskaan. Siinä näkymättömässä mielikuvitushahmossa ei ole mitään hyvää, täyttä roskaa koko touhu, jolla ei mitään arvoa. Koiran jätöskin näkyy ja on arvokkaampi.

    • Anonyymi

      Sinähän pilkkaat nyt Jumalaa ja se on pahin synti mitä ihminen voi tehdä. Kaiken muun voi saada anteeksi.

    • Anonyymi

      Itse olen huomannut koko elämäni aikana ihmisten häijyyden ja ilkeyden. Ei kelpuuteta joukkoon jos olet vähäänkään erinlainen. Uskovissakin sitä on aika paljon, ei kelpuuteta joukkoon. Monilla uskovilla on omat piirinsä ja ystävänsä. Jeesus ei opettanut et lahkoitukaa ja olkaa vaan keskenänne

      Ihmisistä olen saanut tarpeekseni, Jeesusta en ole kumminkaan elämääni löytänyt. Tuntuu että Jeesus on vain tiettyjen ihmisten puolella. Miten sitten saada synnit anteeksi jos rukoilee ja mitään ei tapahdu odotanko turhaan..

      • Anonyymi

        >> Jeesusta en ole kumminkaan elämääni löytänyt. Tuntuu että Jeesus on vain tiettyjen ihmisten puolella. Miten sitten saada synnit anteeksi jos rukoilee ja mitään ei tapahdu odotanko turhaan.. <<

        Jos aidosti olet Jeesuksen puoleen kääntynyt, hän on kuullut rukouksesi. Sitä, joka hänen luoksensa tulee, hän ei hylkää, lupaa raamattu.

        Kenties olet unohtanut yhteydenpitosi itse hänen suuntaansa ja hän on siksi hiljaa, eikä puutu elämääsi, jos kerran haluat itseksesi elellä, eikä sinulla koskaan ole mitään asiaa hänelle.


    • Anonyymi

      Jumalaa ei voi pilkata. Ihmiset pilkkaa toisiaan. Se ketä itseään ylentää yrittää alentaa jumalaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe