Tunti/nopeusmittari enskaan

Anonyymi

Mikä olisi hyvä ja kestävä kun enskalla ajellaan paljolti maastossa ja joskus myös tiellä siksi nopeus myös hakusessa? Alkuperäinen mittari hajosi kaatumisessa ja johdolliset ei meinaa kestää tai anturit aina pois kohdistaan ja sitten ei toimi.
Olisko mitään mallia joka mittaisi nopeuden gps:llä ilman johtoja? Tai sitten anturit olisi sellaiset, että pysyvät paikoillaan kovassakin menossa?
Niin ja enskasta olen ottanut akun pois, eli on toimittavava akulla, paristoilla tai magneeton tuottamalla virralla.
Alkuperäinen muuten hyvä mutta kyselen tarviketta, koska alkuperäinen liian kallis. Alkuperäisen anturointi on kyllä hyvä koska integroitu napaan eli ei anturi liikkumis ongelmaa. Toimiskohan joku halpa versio tuon alkuperäisen napa-anturoinnin kanssa?
Niin ja kyseessä Kotka!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        90
        4596
      2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        29
        3324
      3. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        201
        3162
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        51
        3007
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        24
        2935
      6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        321
        2766
      7. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        43
        2669
      8. Kela valvoo lasten tilejä.

        Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
        Yhteiskunta
        235
        2428
      9. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        25
        2236
      10. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        47
        2185
      Aihe