Mikä olisi hyvä ja kestävä kun enskalla ajellaan paljolti maastossa ja joskus myös tiellä siksi nopeus myös hakusessa? Alkuperäinen mittari hajosi kaatumisessa ja johdolliset ei meinaa kestää tai anturit aina pois kohdistaan ja sitten ei toimi.
Olisko mitään mallia joka mittaisi nopeuden gps:llä ilman johtoja? Tai sitten anturit olisi sellaiset, että pysyvät paikoillaan kovassakin menossa?
Niin ja enskasta olen ottanut akun pois, eli on toimittavava akulla, paristoilla tai magneeton tuottamalla virralla.
Alkuperäinen muuten hyvä mutta kyselen tarviketta, koska alkuperäinen liian kallis. Alkuperäisen anturointi on kyllä hyvä koska integroitu napaan eli ei anturi liikkumis ongelmaa. Toimiskohan joku halpa versio tuon alkuperäisen napa-anturoinnin kanssa?
Niin ja kyseessä Kotka!
Tunti/nopeusmittari enskaan
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427