False Flag Formula 1

Anonyymi

Otsikko viittaisi johonkin autourheiluun, mutta aihe on kaukana siitä. Formula on kaava. Olen kirjoittanut lähinnä historia- ja salaliittopalstoille asiasta joka koskettaa minua syvästi. Nimittäin nuo false flag huijaukset, mitä maailmalla on tehty ja mitä edelleen tehdään ja tullaan tekemään tulevaisuudessakin. Tuskin minä tai tekään saatte niitä loppumaan.

Tuo kaava ei ole kuitenkaan mikään matemaattinen kaava, jolla voisi laskea mitkä tapahtumat ovat olleet false falgeja ja onko missä odotettavissa sellaisen tulevan johonkin ja johonkin aikaan. Minä erottaisin varsinaiset false flagit tuolaisista ns. false flag hoaxeista eli huijauksista. Tuollaisia ovat tapaukset, jotka ovat jossain mielessä tapahtuneet, mutta niistä kerrotaan mediassa aivan toisella lailla kuin ne todellisuudessa ovat tapahtuneet. Tällaisia tapauksia on paljon ja niille on syntynyt kylkiäisiksi melkein kaikille näkemys joka kertoo asiat aivan toisella lailla mitä media niistä on meille kertonut. Noita näkemyksiä usein kutsutaan teorioiksi joiden totuus-arvoa kyseenalaistetaan.

Mitähän laki sanoo valehtelemisesta joukkotiedotusvälineissä. Onko se rikollista toimintaa.

Ette voi väittää etteikö salaliittoja ole ollut ja on olemassa ja etteikö tuollaisia ns. false flag operaatioita oltaisiin tehty menneisyydessä ja etteikö niitä tultaisi tekemään tulevaisuudessakin. Jotkut niistä ovat virallisesti myönnetty todella todellisuudessa taphtuneeksikin. Suomalaisille on tuttu nuo Mainilan laukaukset.

Tein tällaisen aloituksen minulle täysin outoon ja uuteen palstaan. Minun tietoni laesta ja säädoösitä ja rikoksistakin ovat vähäiset. Eikö kysymyksessä olevassa asiassa raja oikean ja väärän ole aika hämärä.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KESTI ALLE 10 MINUUTTIA KUN SENSUURI ISKI. KAUTTA HISTORIAN SENSUURI EI OLE TOIMINUT MISSÄÄN. KUINKA SUOMI KEHTAA ALKAA KEHITYSMAAKSI SANANVAPAUDEN SUHTEEN:

      2 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

      Ne on nuo 2 viestiä jotka poistetaan. Mikä niissä sensoria ärsyttää.

    • Anonyymi

      1 Vastaus
      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      TAAS SAMA JUTTU alle 10 minuuttia ja poistetaan.

      KESTI ALLE 10 MINUUTTIA KUN SENSUURI ISKI. KAUTTA HISTORIAN SENSUURI EI OLE TOIMINUT MISSÄÄN. KUINKA SUOMI KEHTAA ALKAA KEHITYSMAAKSI SANANVAPAUDEN SUHTEEN:

    • Anonyymi

      2 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
      Mä en jaksa enää. Pidä tunkkis. samat viestit positettu13 kertaa. Naurettavaa.

      Onneksi sain nuo poistetut viestit jäämään tuonne kaverin aloittamaan ketjuun. Sieltä niitä on vaikeampi poistaa, sillä se herättää huomiota. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15832525/livelahetysten-taika-murtui-

    • Anonyymi

      3 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

      Mä oon kirjoittanut 19 viestiä hähän ketjuun ja kaikki on poisrettu. Miksi tämä on niin arka asia?

    • Anonyymi

      Hallelyyjah. Onko poistaja kuollut kun ei poistanut tuota.

    • Anonyymi

      5 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä

      Täältä kuitenkin on poistettu verrattuna lähetettyihin viesteihin niin 18 viestiä. Mitä Suomi 24 operaatori pelkää koskien jenkkien tekemiä false flag operaatioita?

      Eihän se meille suomalaisille kuulu, mutta jos samaa systeemiä aletään ajamaan ja syöttämmään meille tänne Suomeen niin sitten se kuuluu. Meillä oli jo Mikkelin pantti draaman yhteydessä ja Pasilan poliisitalon pommi-iskun uhteudessä tollasta meininkiä puhumattakaaan kouluammuskeluissa kun alettiin jopa tarkastaa koululaisia mitä he mukanaan kouluun tuo. Toion niin sairasta touhua että eikö poliitikot ala JO HERÄTÄ,

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe