Onko noista uusista Nokioista mihinkään?
Eniten kiinnostaa 216.
Vanha nokia on kokenut kovaa käyttöä vuodesta 2011 ja pitäisi kestää vähintään yhtä kauan. Sitä ei kyllä kukaan tiedä pimahtaako nuo uudet jo viiden vuoden päästä.
Yksi vaihtoehto on että jatkan tämän käyttöä.
En ole tähän edes akkua vaihtanut ja se kestää viikon kaksi lataamatta riippuen käytöstä. Olen testannut tämän aika ajoin mutta tietenkin tämä on muuten laturissa aina kun olen kotona.
Uudet nokian puhelimet
20
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Ovat hankalakäyttöisiä jos vertaa niihin vanhan kunnon Nokioloihin.
- Anonyymi
Foxconnin romujahan ne nykyään ovat. Päälle liimattu vain Nokian logo.
- Anonyymi
Mikäs Nokia sinulla on käytössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs Nokia sinulla on käytössä?
On useampikin Nokia. Itse asiassa kaikki puhelimeni 90-luvulta alkaen on olleet Nokia/Microsoft-merkkisiä. Nykyään siis Foxconneja.
- Anonyymi
Melkoinen osa kaikista puhelimista on Foxcon tehtaista. Millähän puhelinmerkillä on oma tehdas.
- Anonyymi
"Onko noista uusista Nokioista mihinkään?
Eniten kiinnostaa 216."
No voi hitto, vähissä on sinulla rahat kun pitää ryhtyä mokoman halvan kökkänä puhelimen ostamiseen neuvoja kyselemään. Ostat semmoisen osamaksulla ja kokeilet onko hyvä ja kestääkö takuuajan yli. Tule sitten taas joskus kertomaan oliko ostos kannattava vai tuliko vararikko. - Anonyymi
Elisalla Nokia 216 maksaa 34,56 €. Puhelimen saa 36 kuukauden osamaksulla ja koroton kuukausimaksu on 96 senttiä. Lisäksi luurille saa kolmen vuoden takuun. Ei luulisi talouden puhelimen ostoon kaatuvan. Jättää vaikka yhden olut tölkin kuukausittain ostamatta.
- Anonyymi
Nokia 130 2017 0,54 €/kk 36 kk sopimus, kokonaishinta 19,52 €
Näyttö
1,8 tuumaa
soittaa tollakin lyhyitä puheluita - Anonyymi
missä tahansa dorossa on paremmat näppäimistöt kuin näissä näppäinnokioissa onnettoman pienine monivalintakiekkoineen ja muutenkin selkeämpiä käyttää.
- Anonyymi
Doro nyhtää vanhuksilta rahat, sikamaisen kalliita puhelimia.
- Anonyymi
Kun joutuu Doron ostamaan alkaa puhelutkin olla puhuttu.
-viimeinen puhelin-- Anonyymi
nokioissa on niin viheliäiset näppäimet, ettei silläkään saa soitettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nokioissa on niin viheliäiset näppäimet, ettei silläkään saa soitettua.
Käyttäjässä vika, aikoinaan oli vielä pienempiä ka hyvin toimivat. Dorot on ser roskaa.
- Anonyymi
Näppylöiden tulee olla tulitikkuaskin kokoiset.
- Anonyymi
ja vielä mieluummin takkatikkuaskin
- Anonyymi
Aloittaja tässä. Hain 8110 4g:n.
Pidän kovasti tästä. Näppäimiä ollaan haukuttu mutta ei minusta tässä ole mitään vikaa. Oikein hyvä puhelin.
Ja tuolla joku piruilee että talous kaatuu kun ostaa yhden halvan puhelimen.
Ei kaadu ei enkä alkoholia juo. Osamaksulla en osta mitään.
Se tässä nykymaailmassa on vikana kun halvalla saa niin ostetaan pois ja heitetään menemään jos ei tykätä. Ei niin voi toimia. Idiootit.- Anonyymi
Ostaa Gigantista ja käyttää Max 50-päivää palauttaa takaisin ja saa vieläpä rahat takaisin:)
- Anonyymi
Minä juon viinaa ja ostan vain kunnon luureja. Rupuluurit jätän absolutisteille, jotka elävät muutenkin maanpäällistä helvettiä kiduttamalla itseään kieltämällä ne pienet, mutta halvat huvit.
Mutta hyvä jos olet tyytyväinen hankintaasi. Voihan tuota 4G-hotspottina sentään käyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä juon viinaa ja ostan vain kunnon luureja. Rupuluurit jätän absolutisteille, jotka elävät muutenkin maanpäällistä helvettiä kiduttamalla itseään kieltämällä ne pienet, mutta halvat huvit.
Mutta hyvä jos olet tyytyväinen hankintaasi. Voihan tuota 4G-hotspottina sentään käyttää.Helvettiä on raataa töissä voidakseen ostaa kaikki kalliit lelut, jos loisii toisten työllä, joutuu helvettiin.
- Anonyymi
Olen aina pitänyt nokioiden selkeydestä. Välissä oli sinänsä tyytyväinen samsung jakso mutta paluu nokiaan mieluisa. Puhelut useamman vuoden 108:lla. Vieläkin harmittaa kun nojasin sorvipakkaa vasten luuri rintataskussa. Näyttö rikki. Onneksi olin ostanut varapuhelimen eli samanlaisen aiemmin. Tämä nyt kolmisen vuotta. Rikki menneen akku vara akkuna. Nettikäytössä 6.1. ihan kiva tämäkin. Lisäksi kuvaukseen lumia 920. Tämä on puutteistaan huolimatta valokuvauksessa vieläkin kova rauta. Ainoat moitteet wimtoosan ongelmat ja kameran ajoittaiset värisekoilut. Kuulemma myöhempi ohkelma päivitys korjasi ongelman mutta oma tekee silti vaikka päivitys on lisätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718