Vain toinen tuli sieltä pois.
Nyt on meneillään valtava pelastusoperaatio ja paikalle on hälytetty 3 vapaapalokuntaa, paikallinen metsästysseura, Inkoon Martta-Yhdistys, Vammalan Vapautusrintama, Suomen Suokuokkijat sekä Terveyskeskuksen röntgenhoitaja.
Vielä ei tiedetä, minkä marjan sisällä tuo kadonnut mummo on.
Kaikki mustikanvarvut tutkitaan huolellisesti ja mahdollista on, että kyseessä olevasta marjasta löydetään sisään johtava kulkureitti.
Pelastunut mummo ei järkytykseltään muista oikeaa kohdetta.
Nyt on tapahtumapaikalle tuotu useita valonheittimiä, stetoskooppeja, 2 jälkikoiraa ja Pelastusarmeijan helikopteri tarkkailee jatkuvasti marjaryppäitä 30 metrin korkeudelta.
Toivottavasti mummo löytyy, sillä yöllä on mustikan sisällä hyvin pimeää.
Ja hetki sitten saapui paikalle myöskin seudun kuuluisa mummonjäljittäjä Aapeli Rönkkönen!
Hän on erikoistunut mustikan sisään kadonneitten etsintään ja apunaan hänellä on odotetusti jälkikoira Vilpertti.
Seuraamme tilannetta tarkasti!
Lisää huomisen paikallisuutisissa.
Pysykää kanavalla!
Kaksi mummoa meni aamulla marjaan
15
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei ollut nähnyt mustikansinistä kuumailmapalloa, joka oli laskeutunut hiljaa ahon reunalle. Mummo oli kömpinyt ajat sitten koriin ja virnisteli yön pimeyteen mustikkaisin hampain.
Kuumailmapallo otti hetkessä tulta ja tuulta ja katosi näköpiiristä puiden latvojen yli. Toinen mustikkamummo huitaisi valkealla liinalla kotitieltä hyvän matkan toivotukseksi.
Toisaalta.
Pelastajakoirat ryntäsivät vauhdilla ja pysähtyivät aholle.
Kenottaen koirat tuijottivat yön siniselle taivaalle.
Hajumerkit päättyivät tähän kuin seinään.
Beng- Anonyymi
Mukaan pitää ottaa marjavene ja marjaruumis koira nuuskuttelemaan myös lammikoiden pinnat, jos marja on uponnut mummo mukanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukaan pitää ottaa marjavene ja marjaruumis koira nuuskuttelemaan myös lammikoiden pinnat, jos marja on uponnut mummo mukanaan.
Marjavene ei mahdu kuumailmapallon koriin, joten se jää marja-aholle? Onko kyseessä marjavenepakolaismummo?
Beng - Anonyymi
Jos metsistä löytyy thaimaalaisia mummoja, he ovat juurikin niitä marjavenepakolaismummoja, jotka kannattaa majoittaa Helsingin Marjaniemeen statuksella marjaturvapaikka.
Itäkeskeskus on jo miinoitettu iPhonepakolaisilla.
- Anonyymi
Enpä usko, että mummolla on mitään hätää marjassa. Luultavasti tuttu marja. Oma piilopirttimarja.
Turhaa vouhotusta noin suurin voimin ruveta kollaamaan muoria.
Marja on mukavan makoisa ja sisältää nestettä. Ei muori nälkään ja janoon kuole.
Luultavasti on erakkoluonne.
Kun haluaa kotio, niin kömpii marjasta kotiin. Ei sen kummempaa.
Mitään erksynyt oo.
Se toinen mummu tuli marjasta pois ja osas hyvin kotiin, ei se kovin kaukana ole se sen toisenkaan muorin marja. Miksei sekin muka osais kotiin, kun se toinenkin osas.
Minä ainakin, jos marjaan menisin, niin tahtoisin nauttia marjassaolosta ittekseni. Ottais hirveesti kaaliin, jos porukat mua huutelis. En ikänä huhuilisi takaisin, että täälähän minä, täälähän minä.
HeikunkeikkuItätuulen mukana mummo lipunut Siperiaan. Yrittänyt laskeutumista, mutta ilmapallon liekit sytytäneet tulipaloja. Viimein hypännyt kyydistä ja pallo jatkanut yksin matkaa. Osunut ammustehtaaseen. joka räjähti.
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Itätuulen mukana mummo lipunut Siperiaan. Yrittänyt laskeutumista, mutta ilmapallon liekit sytytäneet tulipaloja. Viimein hypännyt kyydistä ja pallo jatkanut yksin matkaa. Osunut ammustehtaaseen. joka räjähti.
Mummopa on sitkeä. Hän kahmaisee todella pitkän matkan ohjuksen ja jatkaa kiitoa Nepaliin. Ohjus on suutari ja laskee mummon hitaasti vuoristoon. Suutaria mummo tarvitsisikin, sillä Kontiot ovat todella hiostavat ja varresta on sujahtanut pari mustikkaa ja nyt ne ovat litsana jalkapohjan alla.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummopa on sitkeä. Hän kahmaisee todella pitkän matkan ohjuksen ja jatkaa kiitoa Nepaliin. Ohjus on suutari ja laskee mummon hitaasti vuoristoon. Suutaria mummo tarvitsisikin, sillä Kontiot ovat todella hiostavat ja varresta on sujahtanut pari mustikkaa ja nyt ne ovat litsana jalkapohjan alla.
BengSeuraava päivä. Ikävä iski Nepali-mummoon.
Hän oli yrittänyt rauhoittaa mielensä monin jooga-asennoin.
Ja ommmm.
Hän sähkötti Suomeen ja pyysi toista marjaa tulemaan, henkistymään, sillä hehän olivat kuin kaksi marjaa. Tuskin etsintäpartio erottaisi heitä toisistaan, jos olisivat olleet vieri vieressä.
Ja taas ommmmm.
Beng
- Anonyymi
Ei ne viranomiasetkaan lähde heti etsimään yhtä kadonnutta mummoa.
Mutta entäs jos mummon pieni mussukka eli lapsi katoaa, heti pamahtaa iso etsintä päälle. Aikaa ei hukata silloin lain.
Meidän paikallislehdessä luki, että nyt on finnairkin hätää kärsimässä, mistä ne mustikkamehut lennolle nyt saadaan kun kumpikin mummö kieriskeli takaisin kotiinsa ja nekin mustikat nyt puuttuvat mehumaijoista. - Anonyymi
Hyvä!!!!!
Kevennyksiä tämä palsta kaipaa!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Siis onko tämä joku olevinaan vitsikäs mustikka mummo satu ?
Ei mene jakeluun ainakaan minulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene jakeluun ainakaan minulla.Huumorinkukka se on maailman kaunein kukka ja jotkut ei sen kauneutta tajua vaikk akävyillä kalloon kopsuteltaisiin.
Olet tainnut jo aikoja sitten pudota tältä jakelulistalta.
Älä välitä onhan niitä muita listoja, joilla saat kunnian olla ja edustaa
omanlaisia vitsejäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene jakeluun ainakaan minulla.Hei!
On erilaisia aloituksia. Mikä kenellekin kolahtelee.
Minulle ei kolahtele monikaa. Omituinen kaiketi olen.
Jotkut aloitukset saavat, jostakin syystä, jonkunlaisen hepulikohtauksenn aikaan ja hups, huomaan, että nynnää sormet alkoivat heilumaa.
Kiva jutu.
En valita niistä aloitusista, jota eivät saa sormiani tomimaan. Aattelen, että joku toinen tykkää. Usein tykkääkin.
Mielestäni sinun kommenttisi oli aliarvioiva. "Siis onko tämä joku olevinaan...."
Vain minun mielipiteeni.
Jos annettaisiin Tilaa muille kirjoittelijoille?
Heikunkeikku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei!
On erilaisia aloituksia. Mikä kenellekin kolahtelee.
Minulle ei kolahtele monikaa. Omituinen kaiketi olen.
Jotkut aloitukset saavat, jostakin syystä, jonkunlaisen hepulikohtauksenn aikaan ja hups, huomaan, että nynnää sormet alkoivat heilumaa.
Kiva jutu.
En valita niistä aloitusista, jota eivät saa sormiani tomimaan. Aattelen, että joku toinen tykkää. Usein tykkääkin.
Mielestäni sinun kommenttisi oli aliarvioiva. "Siis onko tämä joku olevinaan...."
Vain minun mielipiteeni.
Jos annettaisiin Tilaa muille kirjoittelijoille?
HeikunkeikkuHiton paljon virheitä.
Ottaa päähän ja ottaa satasesti.
Yleensä tarkistan kirjoitukseni ja korjaan, nyt en niin tehnyt.
Voi voi. Vähän vaivaa.
Heikunkeikku
- Anonyymi
Kiva aloitus.
Suomen kieli on metkaa.
kylmätotuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404