Australiaan tarvitaan nykyään viisumi
mutta saako suomalainen sitä maahansaapuessa
vai täytyykö se tosiaan hommata etukäteen
Berliinistä???
Australian viisumi
7
12178
Vastaukset
- naana
Meinasikko työviisumia? Se ainakin pitää anoa etukäteen, siihen menee pari kuukautta..
- lomalle
Joka paikasta saa infoa työviisumista
mutta entä kun menee vaan lomalle
pariksi viikoksi ?- down under
Viisumia voit hakea DIMIAn sivuilta http://www.immi.gov.au/
Ei tartte alkaa Berliiniin mitään lähettelemään. - AUS
Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.
- Tiina222
AUS kirjoitti:
Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.
Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta. - visum
Tiina222 kirjoitti:
Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta.Hae Ärrältä tuo viisumipaketti ja kysy lisätietoa.
- downunderi
Tiina222 kirjoitti:
Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta.Jos haluat VARMAA TIETOA niin kysy Aussien viranomaisilta, älä täältä!
Periaatteessa he voivat olla päästämättä sinua maahan koska selvästikin ylität viisumin voimassaoloajan. Käytäntö voikin olla jotain toista. Lähetä ihmeessä viesti viranomaisille ja kysy miten pitää toimia.
Tai sitten sinun pitää tehdä Uuden Seelannin keikka ennen kuin 3kk viisumi menee umpeen ja anoa turistiviisumi Aucklandissa ja palata sen jälkeen Ausseihin. Hoituu näppärästi netissä ja tulee useimmiten 24 tunnissa. Näin tekee monet jotka haluavat olla Ausseissa pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592