Australian viisumi

parin viikon loma

Australiaan tarvitaan nykyään viisumi
mutta saako suomalainen sitä maahansaapuessa
vai täytyykö se tosiaan hommata etukäteen
Berliinistä???

7

12124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naana

Meinasikko työviisumia? Se ainakin pitää anoa etukäteen, siihen menee pari kuukautta..

• lomalle

Joka paikasta saa infoa työviisumista
      mutta entä kun menee vaan lomalle
      pariksi viikoksi ?

• down under

• AUS

Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.

• Tiina222
        AUS kirjoitti:

Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.

Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
        Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta.

• visum
        Tiina222 kirjoitti:

Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.

Hae Ärrältä tuo viisumipaketti ja kysy lisätietoa.

• downunderi
        Tiina222 kirjoitti:

Jos haluat VARMAA TIETOA niin kysy Aussien viranomaisilta, älä täältä!

Periaatteessa he voivat olla päästämättä sinua maahan koska selvästikin ylität viisumin voimassaoloajan. Käytäntö voikin olla jotain toista. Lähetä ihmeessä viesti viranomaisille ja kysy miten pitää toimia.

Tai sitten sinun pitää tehdä Uuden Seelannin keikka ennen kuin 3kk viisumi menee umpeen ja anoa turistiviisumi Aucklandissa ja palata sen jälkeen Ausseihin. Hoituu näppärästi netissä ja tulee useimmiten 24 tunnissa. Näin tekee monet jotka haluavat olla Ausseissa pidempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      385
      3253
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1526
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1322
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      965
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe