Australian viisumi

parin viikon loma

Australiaan tarvitaan nykyään viisumi
mutta saako suomalainen sitä maahansaapuessa
vai täytyykö se tosiaan hommata etukäteen
Berliinistä???

7

12111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naana

Meinasikko työviisumia? Se ainakin pitää anoa etukäteen, siihen menee pari kuukautta..

• lomalle

Joka paikasta saa infoa työviisumista
      mutta entä kun menee vaan lomalle
      pariksi viikoksi ?

• down under

• AUS

Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.

• Tiina222
        AUS kirjoitti:

Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.

Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
        Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta.

• visum
        Tiina222 kirjoitti:

Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.

Hae Ärrältä tuo viisumipaketti ja kysy lisätietoa.

• downunderi
        Tiina222 kirjoitti:

Jos haluat VARMAA TIETOA niin kysy Aussien viranomaisilta, älä täältä!

Periaatteessa he voivat olla päästämättä sinua maahan koska selvästikin ylität viisumin voimassaoloajan. Käytäntö voikin olla jotain toista. Lähetä ihmeessä viesti viranomaisille ja kysy miten pitää toimia.

Tai sitten sinun pitää tehdä Uuden Seelannin keikka ennen kuin 3kk viisumi menee umpeen ja anoa turistiviisumi Aucklandissa ja palata sen jälkeen Ausseihin. Hoituu näppärästi netissä ja tulee useimmiten 24 tunnissa. Näin tekee monet jotka haluavat olla Ausseissa pidempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4403
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1672
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1485
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      241
      1365
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe