Australian viisumi

parin viikon loma

Australiaan tarvitaan nykyään viisumi
mutta saako suomalainen sitä maahansaapuessa
vai täytyykö se tosiaan hommata etukäteen
Berliinistä???

7

12119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naana

Meinasikko työviisumia? Se ainakin pitää anoa etukäteen, siihen menee pari kuukautta..

• lomalle

Joka paikasta saa infoa työviisumista
      mutta entä kun menee vaan lomalle
      pariksi viikoksi ?

• down under

• AUS

Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.

• Tiina222
        AUS kirjoitti:

Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.

Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
        Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta.

• visum
        Tiina222 kirjoitti:

Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.

Hae Ärrältä tuo viisumipaketti ja kysy lisätietoa.

• downunderi
        Tiina222 kirjoitti:

Jos haluat VARMAA TIETOA niin kysy Aussien viranomaisilta, älä täältä!

Periaatteessa he voivat olla päästämättä sinua maahan koska selvästikin ylität viisumin voimassaoloajan. Käytäntö voikin olla jotain toista. Lähetä ihmeessä viesti viranomaisille ja kysy miten pitää toimia.

Tai sitten sinun pitää tehdä Uuden Seelannin keikka ennen kuin 3kk viisumi menee umpeen ja anoa turistiviisumi Aucklandissa ja palata sen jälkeen Ausseihin. Hoituu näppärästi netissä ja tulee useimmiten 24 tunnissa. Näin tekee monet jotka haluavat olla Ausseissa pidempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe