Australian viisumi

parin viikon loma

Australiaan tarvitaan nykyään viisumi
mutta saako suomalainen sitä maahansaapuessa
vai täytyykö se tosiaan hommata etukäteen
Berliinistä???

7

12178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naana

      Meinasikko työviisumia? Se ainakin pitää anoa etukäteen, siihen menee pari kuukautta..

    • lomalle

      Joka paikasta saa infoa työviisumista
      mutta entä kun menee vaan lomalle
      pariksi viikoksi ?

      • down under

      • AUS

        Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.


      • Tiina222
        AUS kirjoitti:

        Jos lähdet ihan vaan lomalle, niin matkatoimisto hoitaa lipun varatessasi ETA'n (Electronic Travel Authorisation). Se on voimassa 3-12 kuukautta.

        Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
        Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta.


      • visum
        Tiina222 kirjoitti:

        Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
        Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta.

        Hae Ärrältä tuo viisumipaketti ja kysy lisätietoa.


      • downunderi
        Tiina222 kirjoitti:

        Olen menossa harjoittelemaan Australiaan. Olen hakenut harjoittelelu viisumia, ja näyttää että se kestää oletettua kauemmin, eli yli 2kk.
        Tilanteeni on se, että minulla on lennot jo valmiina ja pois tulo neljän kuukauden päästä saapumisesta. Luuletteko, että laskevat maahan, jos otan 3 kk:n viisumin - että pääsen maahan ennen kuin saan varsinaisen viisumin.
        Onko jollakin VARMAA TIETOA asiasta.

        Jos haluat VARMAA TIETOA niin kysy Aussien viranomaisilta, älä täältä!

        Periaatteessa he voivat olla päästämättä sinua maahan koska selvästikin ylität viisumin voimassaoloajan. Käytäntö voikin olla jotain toista. Lähetä ihmeessä viesti viranomaisille ja kysy miten pitää toimia.

        Tai sitten sinun pitää tehdä Uuden Seelannin keikka ennen kuin 3kk viisumi menee umpeen ja anoa turistiviisumi Aucklandissa ja palata sen jälkeen Ausseihin. Hoituu näppärästi netissä ja tulee useimmiten 24 tunnissa. Näin tekee monet jotka haluavat olla Ausseissa pidempään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe