ManUtd nöyryytettiin Italiassa

Berlusconi

Käy oikein sääliksi suomalaista mediaa ja "premier liigan" faneja. Taas nähtiin ettei Englannin kaljajoukkueista ole vastusta saapasmaan joukkueille.

On huvittavaa seurata miten ManU ja Englannin maajoukkue lähtevät suomalaisten ennakkosuosikkeina jokaiseen turnaukseen ja aina tulee 6-0 pataan. Nytkin Milanilta, joka pelasi vielä ilman Shevchenkoa.

Ehkä täällä härmässäkin vielä opitaan että futista pelataan Espanjassa ja Italiassa ja kaljaliigan "pitkä pallo ja perään" roiskinta on lähinnä huvittavaa harrastelua.

Forza Milan !

5

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Go_Chelsea

Ei 1-0 tappio nyt niin kauheeta nöyryytystä ollu, ja Milan on hyvä joukkue ilman Shevchenkoakin... Hyvä on vielä haukkua Englannin "kaljajoukkueita", mut katotaan mitä sitte sanot ku Chelsea voittaa Mestareiden liigan!

• Kyyl

Peli oli aika tasainen, mutta ManU:lla oli vain yksi laukaus maalia kohti, milanilla 4... Chelsea tulee oleen kova, kun pystyi tiputtaan barcelonan! mutta kuitenkin milan on ehkäpä suurin suosikki, todella kova puolustus sekä tehokkaat hyökkääjät: Crespo, Inzaghi, Sheva... Chelsea on aika kokematon cl:ssä... materiaali on kyll todella kova.

• tietejä1

Taitaa olla niin, että tilastojen mukaan ManU on kyykyttänyt enemmän italialaisia kuin italialaiset ManUa. Mutta vaihtelu virkistää.
      Italian maajoukkueen taso nähtiin viime EM-kisoissa, ei selvinnyt edes alkulohkosta. Enkut selvisivät sentään pudotuspeleihin.

• Kyyl

Em kisoissa Italia oli ainoa joukkue joka ei hävinnyt peliäkään ;) Mut tosta "kyykyttämisestä" voi olla kahta mieltä, old traffordilla manu on voittanut kovalla prosentilla, mut italiassa taas ei niin kovalla... Milan on cl:n fiksuiten pelaava joukkue, upea esimerkki kuinka pelataan TULOKSESTA.

• Raid

Kyllä Juventus voittaa tänä vuonna Champion Leaguen kunhan vaa miehistö pysyy kunnossa. Esim. Nedved olis aika paha menetys vaikka Juve voittikin kahdella hienolla maalilla Realin ja meni jatkoon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7588
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3652
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1100
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      963
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      921
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      817
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      742
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      672
    Aihe