Eipä Stackoverflowissa paljoa suomalaisia näy

Anonyymi

Parhaiten perustellut vastaukset tulevat monesti alle kolmekymppisiltä intialaisilta. Ei suomalaisilla ole kerrassaan mitään mahdollisuutta kilpailla Intian kanssa. Siellä on niin paljon älykästä porukkaa ja yhdessä kaupungissa enemmän populaa kuin meillä koko maassa, että miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi investoida Suomeen.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi pitäisi jakaa ilmaisia neuvoja jossain webissä? Jos tarvitsee apua, niin silloin palkataan konsultti.

    • Anonyymi

      No ei ole paljon näkynyt intialaisia, omaan kyssään vastas 70 amarikkalainen mies

    • Anonyymi

      Aika outo mesta toi SO. Kysyin mielestäni ihan järkevän kysymyksen, sain negatiivista mainetta ja kysymykseni suljettiin. Se oli sellainen, että siihen olisi pitänyt kehittää algoritmi yhteen ongelmaan. Ei löytynyt vastausta netistä.

      Ilmeisesti Stack Overflow ei salli tutkimustason ongelmia. Tai sitten syynä oli se että laitoin linkin aineistoon. Kaikki eivät välttämätta halua latailla joitain randon-tiedostoja koneelleen.

    • Anonyymi

      Aloittaja on vissiin sen verran yksinkertainen, ette kykene sisäistämään lukemaansa saati päättelemään, onko kirjoitettu tieto sellaista, että siihen voi luottaa. Katsos lähdekritiikki.

      StackOverflowsta löytyy paljon asiaa, aivan kuten muualta netistä. Turhan usein on vain niin, että näiden intialaisten rasvakullien kirjoittamat asiat ovat joko itsestäänselvyyksiä tai tasoa "Hello World", kun halutaan vain saada ja kalastella näkyvyyttä, tai sitten nämä artikkelit tai neuvot ovat täysin vääriä ja virheellisiä.

      Oikea ammattilainen on sellainen, joka kykenee tarvittassa neuvomaan ilman menehtymistä ja ylemmyyskompleksia.

    • Anonyymi

      Oikealla ammattilaisella pitää olla kyky ns. kriittiseen lukemiseen !

      Esim. itse etsin tietoa siitä, miten Delphillä tehdää hybridiohjelma, eli sellainen, joka toimii melkein kuin itsenäinen ohjelma, mutta joka on silti DLL, eikä EXE (eli sen voi ladata toisen ohjelman osaksi (ks. LoadLibrary ja GetProcAddress MSDN:stä).

      Kyllähän tietoa löytyi, mutta sitä piti osata itse soveltaa oikein (SO:n kirjoittaja ei ollut ymmärtänyt asian kaikkia yksityiskohtia oikein, vaikka kirjoitus antoikin vihjeen oikeaan suuntaan).

      Kirjoittajalta oli jäänyt huomaamatta, että Delphin forms.pas -unitissa on useita viittauksia Application -muuttujaan (Globaali muuttuja tyyppiä TApplication).

      Jos kirjoituksen ohjeita noudattaa sellaisenaan (eli jättää huomiotta Forms pas -koodin luoman Application -ilmentymän ja luo itse uuden, ja käyttää tuota uutta, niin alkuperäiset viittaukset osoittavat silloin väärään paikkaan !

    • Anonyymi

      Minunkin kirjoittama neuvo poistettiin, kun vastasin täsmällisesti mitä oli kysytty. Muut saman kysymyksen vastaukset oli kuraa ja menivät varsinaisen ongelman sivusta. Ylläpitö poisti vastaukseni ymmärtämättä itse edes kyseistä niche ongelmaa.

      Mitä järkeä tälläsessä sivustossa on?

      • Anonyymi

        Poistettiin?, eikö yleensä tule vaan miinusta?


    • Anonyymi

      No ihmekös tuo kun sössöttävät siellä tankeroenglantia ihmetellen, mikseivät saa asiallisia vastauksia ja miinuspojoja satelee laariin. Suomalaisten keskimääräinen tekninen älykkyys vain ei yksinkertaisesti riitä noin kansainvälisille saiteille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe