24/7 koska tulee myyntiin

Anonyymi

kun ei viellä mitään tietoa ja mikähän on hinta?

36

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos puhelimella katsoo, niin miten maksu suoritetaan?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näkyykö tuo siis TELEVISIOSSA ? vai joutuuko nykivää ja pätkivää läppärin ruutua katsomaan ? Vastaus kiitos .


      • Anonyymi

        no näkyyhän se telkkarissa jos sulla on ghromecast


      • Anonyymi

        EI. siis saako sen kaapelikortille. Siis kortille joka on digiboxissa. Siis sillaiten kuten ENNENKIN. BB24.7 näkyi telkata ennen. (kaapelikortille ladattuna ymmärrättekö). En halua mitään nettijuttua. netti nykii ja on paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI. siis saako sen kaapelikortille. Siis kortille joka on digiboxissa. Siis sillaiten kuten ENNENKIN. BB24.7 näkyi telkata ennen. (kaapelikortille ladattuna ymmärrättekö). En halua mitään nettijuttua. netti nykii ja on paska.

        Ei saa ja osta parempi netti.
        Töllöstä näkyy perus lähetykset ilmaiseksi mainos kanavalta.


      • Anonyymi

        Harmi, Ennen sen sai ostaa ja näkyi telkkarissa. Oli se ihanaa ja hyvää aikaa.. Ja kaikillahan ei oo nettiä ollenkaan :0(


    • Anonyymi

      Haluaako joku oikeasti katsoa tuollaista? Ja vielä maksaa siitä?

      Maksakaa mulle 10 €/h niin saatan minäkin harkita katsomista.

      • Anonyymi

        Mistä näitä uteliaita ruikuttajia sikiää ? No älä kato. Mitä täällä itket !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näitä uteliaita ruikuttajia sikiää ? No älä kato. Mitä täällä itket !

        En katsokaan koska en ole niin utelias. En myöskään ruikuta tai itke.

        Kunhan nyt vain ääneen ihmettelin joidenkin ihmisten typeryyttä.


      • Anonyymi

        Se on hyvä ohjelma. Sinä itse olet typerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä ohjelma. Sinä itse olet typerä.

        Ois mielenkiintoista kuulla mistä muista laatuohjelmista tykkäät.


      • Anonyymi

        Nää on makuasioita.. Mä en kierrä eri palstoilla haukkumassa TV ohjelmia. Mä katson vain niitä joista tykkään, en niitä joista en pidä. Sinä katsot niitä joista et pidä, Ja sitten tulet palstalle haukkumaan ja ruikuttamaan. Eli älä katso, ei ole pakko! Kukaan ei pakota sinua katsomaan. Älä katso mitään, myy televisiosi pois..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on makuasioita.. Mä en kierrä eri palstoilla haukkumassa TV ohjelmia. Mä katson vain niitä joista tykkään, en niitä joista en pidä. Sinä katsot niitä joista et pidä, Ja sitten tulet palstalle haukkumaan ja ruikuttamaan. Eli älä katso, ei ole pakko! Kukaan ei pakota sinua katsomaan. Älä katso mitään, myy televisiosi pois..

        "Sinä katsot niitä joista et pidä, Ja sitten tulet palstalle haukkumaan ja ruikuttamaan."

        Miks luulet että katson? Siksi, koska olen kuullut formaatin idean, ja olen muutaman kehutun klipin katsonut netistä. Ja mainoksia nähnyt.

        Niiden perusteella kyseessä on ehkä maailmankaikkeuden typerin ohjelma.
        En ole edelleenkään ruikuttanut, ihmetellyt vain.


      • Anonyymi

        No, jopa olet syvällisesti ohjelmaan "perehtynyt". (Et yhtään).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jopa olet syvällisesti ohjelmaan "perehtynyt". (Et yhtään).

        Perehdyn vain sellaisiin ohjelmiin, jotka saattaisi edes etäisesti kiinnostaa. Toisten kyttäily ei kuulu niihin.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa, että pystyykö 24/7 seuraamaan dna hubilla.

    • Anonyymi

      Onko tuo BB 24/7 siis näkyvissä kun avaa pelkän ruutu palvelun joka on siis 9,99€ kuukaudessa?
      Eli ei tarvi lisäksi ruutu palvelun lisäksi maksella mitään?

      • Anonyymi

        Juu ruutu plussa riittää joka kympin kuussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ruutu plussa riittää joka kympin kuussa

        Jep, menee tilaukseen siis se ens viikolla.
        Ens viikon sunnuntainahan tuo alkaa


    • Anonyymi

      Näkyykö puhelimella sunnuntain suorat lähetykset ruutu sovelluksen kautta?

    • Anonyymi

      Näkyykö puhelimella sunnuntain suorat lähetykset ruutu sovelluksen kautta?

      Varmaan näkyy ainakin jälkeenpäin, suorasta en ole varma näkyykö ruudussa JIM ylip Livenä

      • Anonyymi

        Pitääkö tehdä sanoma tunnukset, että voi katsoa? Ei vissiin voi katsoa Jim-kanavan ohjelmia ilman kirjautumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tehdä sanoma tunnukset, että voi katsoa? Ei vissiin voi katsoa Jim-kanavan ohjelmia ilman kirjautumista?

        Sanoma tunnukset

        Sähköposti
        Nimi
        Sukunimi
        Syntymymävuosi


    • Anonyymi

      sanoma tunnukset pitää olla

      • Anonyymi

        Kiitos!


    • Anonyymi

      Näkeekö Big Brother koosteita ilman kirjautumista?

      • Anonyymi

        Näkeekö puhelimella Ruutu sovellukset kautta Big Brother koosteet ilman kirjautumista?


    • Anonyymi

      Näkeekö puhelimella Ruutu sovellukset kautta Big Brother koosteet ilman kirjautumista?
      Ruutu sovellus tarjoaa heti kirjautumis vaihtoehdot vaikka yrittäisit katsoa HS-Uutiset eli mitään ei voi katsoa ilman Sanoma tilin tunnuksia.

      • Anonyymi

        Kiitos!


      • Anonyymi

        Pitää tilata Ruut muuten ei voi katsoa Big Brother koosteita.


    • Anonyymi

      Jim tv kanavalta tulee koosteet ja sunnuntain suora häätö eli ei tarvita vältämättä kuin että omistaa television nähdäkseen bb

    • Anonyymi

      Jos puhelimella katsoo, niin miten maksu suoritetaan?
      Se kysyy ennen kuin päästää aloittamaan 2vk kokeilujakso "Aloittaaksesi maksuttoman kokeilujakson, täytä maksukortin tiedot". Eli näyttäisi siltä ainakin tässä vaiheessa tuon olevan ainoa maksutapa. Olisin kyllä toivonu verkkopankkia tai sähköpostilaskua tuon lisäksi. Helposti sitä jää tuo tilaus roikkumaan.

      • Anonyymi

        Helposti varmaan osaat sanoa sen irtikin, ainakin siellä lukee että voi sanoa irti.
        Sanot tarpeeksi aikaisin irti sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti varmaan osaat sanoa sen irtikin, ainakin siellä lukee että voi sanoa irti.
        Sanot tarpeeksi aikaisin irti sen.

        Soittaa vaan asiakaspalveluun ja irti sanoo tilaukset.

        Eikö siellä jossain omilla sivuilla voi myös peruuttaa tilauksen?


    • Anonyymi

      Tuskin kellään on hyviä kokemuksia as.palv soittamisesta. Tulee varmasti kallis lasku. Jollei tuota voi netissä/ruudusta itse katkaista on se huonompi juttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe