Mitähän trollipoitsut keksivät näin tärkeästä asiasta?
http://urheiluuutiset.com/skoda-luottaa-suomalaisosaamiseen-suomen-mm-rallissa/?fbclid=IwAR0U0rDZPoxA4dlePodX9hMeOfQWIjv6jJ8HN8sVymN1se94ua0q3FrNn-E
Nyt sopii irrotella tästä
12
135
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä mitä haet takaa?
- Anonyymi
Luottaa suomalaisosaamiseen?
Itkettävän epätoivoista! - Anonyymi
Mitä suomalaisosaamista skootassa on? Ollaan tietysti ent. NL:n etupiiri mutta mitä se (ei autoon vaan) kulkuväliseesen auttaa? Onko meillä jotain piilevää venäläisten laitteiden osaamista?
- Anonyymi
Veikkaan, etä osaaminen liittyy kuljettajaan.
- Anonyymi
Aivan.
Ilmeisesti Toyotahörhöltä katkeaa verenkierto päähän kun lukee sanat Skoda ja hyvä? - Anonyymi
Olisivatko Toveribensiinin moottoriöljyt? Tai polttonesteet?
- Anonyymi
Suomalaiset ovat ralli kansaa, maanteiden virtuooseja ja Calle kaasuttaa täysillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisivatko Toveribensiinin moottoriöljyt? Tai polttonesteet?
No venäjällä kun käy tankilla aina vaan, niin jo se skoda nimi tunkee aivoihin vääjäämättä, ja ne bensan höyrytkin aiheuttaa jo itäauto skodahallusinaatioita. Ei voi vaan mitään. Se on kuin huumetta itäkinnerien suosijoille....
- Anonyymi
Voi teitä vasta 20V eläneitä kuleja. Oikein sääliksi käy nykyään.
Riitelette täällä mitättömistä asioista sen sijaan, että kuluttaisitte senkin energianne koulutukseen, ja mielellään sinne saakka, minne rahkeenne tosiasiassa riittävät. Eihän elämä ole helpoksi tarkoitettu alun perinkään, mutta ihminen niminen aivokääpiö on näköjään vaan pyrkinyt siitä sellaisen tekemään, ja seuraukset ovat lähitulevaisuudessa nähtävissä kaikkien, vielä silloin elävien silmillä!- Anonyymi
Ei huolta vaari. Me nykysukupolvi olemme sitä kamikaze sukupolvea, joka elää tässä ja nyt, ja joka ei mieti turhia tulevaisuuden suhteen. Eikä ota huolta huomisestakaan lainkaan! Eläköön elämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huolta vaari. Me nykysukupolvi olemme sitä kamikaze sukupolvea, joka elää tässä ja nyt, ja joka ei mieti turhia tulevaisuuden suhteen. Eikä ota huolta huomisestakaan lainkaan! Eläköön elämä!
Onnea valitsemallenne tielle!!
T: se vaari...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453