Hyvä eläinlääkäri 13 vuotiaalle kissalle, Tampere/Pirkanmaa? Saa olla edullinen hammasvaivaa, itsellä kissa ollut 3.5 vuotta, löytökissa, ei ikinä ollut eläinlääkärissä (SUOMI24 YLLÄPITO POISTI SAMAN VIESTIN PAIKKAKUNNAT/TAMPERE 3 tunnin jälkeen,vaikka kaikenmailman *ittuiluviestejä sielä on, ja muita vastaavia viestejä, olkaa hyvät älkääkä poistako tätä viestiä, jos sen teette tulen ottamaan yhteyttä ylläpitoon, pommittamaan puheluilla ja sähköposteilla niin kauan että asia selviää.
Hyvä eläinlääkäri kissalle/tummentunut hammas, ympärillä musta patti
Anonyymi
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnaneläinlääkäri on se halvin.Netistä voit kattoa mitä muita on.Jokaisella omat mielipiteensä,et en vaivaudu luottelemaan.Itse käytän mille saan ajan.
Soitat ajan,ja viet poksissa lekurille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099