Kuinka nopeasti miehen lapset

Anonyymi

alkavat sanomaan uutta äitiä äidiksi? Olen kuullut että jotkut ei koskaan ja jotkut heti kun näkee. Meillä ei lapet edes halua nähdä äitipuoltaan, minua, koska ovat äitinsä pauloissa. Miten voisin sanoa tai komentaa heitä että minä olen nyt heidän äiti, kun heidän isä niin halusi että tulisin heille äidiksi.
Olisi kivaa kun olisi lapsia jotka tekisivät kuin sanon, Omia lapsia ei ole niin on kiva saada vaikka isojakin, komentaminen ja pomottaminen on kivaa. Saa tuntea itsens tärkeeksi kun vaa vaatia ja määrätä ja opettaa lapsia.

Ongelmia taitaa oklla miehen lapsilla paljon kun ovat kummallisia.

33

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pårvåå

• Anonyymi

Juopon ja lukihäiriöisen hullu provo.

• Anonyymi

JOtkut ei koskaan, jotkut nopesti ja toiset hitasti. Mitä pienemmästä lapsesta on kyse sen nopeemmin. Pienelle lapselle voi puhutella itseään ädiksi niin siitä se lähtee.

Minun miehen isommat lapset ei vät sano koskaan, he sanovat etunimellä joka on aika iljettävää. Ei lapset kutsu etunimellä vanhempiaan ja äitipuoltaan. Tosin he eivt puhu minulle muutenkaan sillä kunnioittavat minua eikä halua valittaa eikä rasittaa minua ongelmillaan.
      Pienin sanoo etunimellä mutta kovasti ollaan työstämässä äiti sanaa, olen antanut luvan hänen käyttää äiti sanaa, mutta ongelmia on ymmärtämisessä joten pikku hiljaa. Isommat häiriköi ja muutonkin ovat hankalia. Kasvatus ei oikein onnistu täällä perheessä, eivät osaa kunnioittaa aikuisia.

• Anonyymi

Provot vaan jatkuuuu ja jatkuuuuuuu

• Anonyymi kirjoitti:

Provot vaan jatkuuuu ja jatkuuuuuuu

En itse osaa erottaa, onko kyseessä provokaatio. Kyllähän tuollaisia ihmisiä on olemassa oikeassa elämässäkin.

• Anonyymi

Äitipuolella vaan tiukka ote perheessä, niin ja periksi ei anneta. Annetaan lasten huutaa, mutta aikuisella uudella äidillä on valta. Se pitäs miehen exänkin tajuu, että hän ei kuulu enää siihen perheeseen. Mies lapset ja uusi puoliso on nyt lasten uusi äiti ja kasvattaa heitä. Onhan se katkeraa mutta kyllä se vanha vaimo saa uuden miehen kun vaan jaksaa ootella. Jos ei niin minkäs teet, aina on parempia kuin äitipuoli tulee huusholliin. O,isi kiitollinen että uusi äiti kasvattaa ja huoltaa lapset, saa ex äiti olla vapaalla ja kaljotella jos on viinaan menevä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitipuolella vaan tiukka ote perheessä, niin ja periksi ei anneta. Annetaan lasten huutaa, mutta aikuisella uudella äidillä on valta. Se pitäs miehen exänkin tajuu, että hän ei kuulu enää siihen perheeseen. Mies lapset ja uusi puoliso on nyt lasten uusi äiti ja kasvattaa heitä. Onhan se katkeraa mutta kyllä se vanha vaimo saa uuden miehen kun vaan jaksaa ootella. Jos ei niin minkäs teet, aina on parempia kuin äitipuoli tulee huusholliin. O,isi kiitollinen että uusi äiti kasvattaa ja huoltaa lapset, saa ex äiti olla vapaalla ja kaljotella jos on viinaan menevä.

Provå pråvå provo blaaaaa.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

En itse osaa erottaa, onko kyseessä provokaatio. Kyllähän tuollaisia ihmisiä on olemassa oikeassa elämässäkin.

Ja tää nainen voi olla ihan tosissaan. Uskomatonta! Lapsella on jo äiti. Ole sinä turvallinen aikuinen. Saat muuten vielä enemmän kakkaa niskaasi

• Anonyymi

Miehen lapsille on heti ensitapaamisekka tehtävä selväksi, kuka on uusi komentaja ja että niskuroinnista seuraa rangaistuksia. Nykyisin kun fyysinen kurittaminen on niin kauhean kiellettyä, sanktioiden tulee koskea mm. ravinnonsaantia sekä liikkumis- ja kommunikaatio-oikeuksia. Eli ruoka- ja vesiannos pienenee niskuroinnin seurauksena, kotiaresti ja kännykkä, netti, TV ja radio pois. Siinä säästää omaa rahaakin.

• Anonyymi

PRÅVÅ Provoaaaa

• Anonyymi

Totta. Miksiköhän aina miehen lapset ovat niitä hankalia? Omat lapset on hyvin käyttäytyviä meilläkin. Miehen kersat sotkee, huutaa, riehuu ja kiusaa. Ei vaikka kuin kasvattaa ja auttaa niin ei ymmrret.
        Meillä on jäähy rappu johon olen laittanut aina kun aloittavat kiusaamisen. Ei siinäkään istuta. Karataan heti. Omia ei ole tarvinnu jäähylle laittaa, ne on miehen lapset aina kun aloittaa kiusaamisen.
        Mulla on mukavatl
        lapset toivottavsti ei ota oppia miehen lapsista. Meil on jäätelökakku, ja meinasin huomeenna antaa kakkua, mutta taitaa mun lapset saada sen kun ovat niin ihania. Syökööt miehenlapset rokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Miksiköhän aina miehen lapset ovat niitä hankalia? Omat lapset on hyvin käyttäytyviä meilläkin. Miehen kersat sotkee, huutaa, riehuu ja kiusaa. Ei vaikka kuin kasvattaa ja auttaa niin ei ymmrret.
        Meillä on jäähy rappu johon olen laittanut aina kun aloittavat kiusaamisen. Ei siinäkään istuta. Karataan heti. Omia ei ole tarvinnu jäähylle laittaa, ne on miehen lapset aina kun aloittaa kiusaamisen.
        Mulla on mukavatl
        lapset toivottavsti ei ota oppia miehen lapsista. Meil on jäätelökakku, ja meinasin huomeenna antaa kakkua, mutta taitaa mun lapset saada sen kun ovat niin ihania. Syökööt miehenlapset rokkaa.

Miehen lapset ovat pilaantuneita, koska luuseri ex-"äiti" on jättänyt kasvattamisen alkuunsa. Ne tarvitsevat käytöksellistä oiomahoitoa ja tiukkaa sellaista. Itselläni oli nuorena oikomakoje, jolla levitettiin kitalakea; se oli kiinteä metallinen laite, joka meni toisen puolen hampaista toiselle. Sen keskellä oli ruuvi, jota tuli kääntää kerran päivässä, jolloin kitalaki leveni aavistuksen. Hampaat olivat jatkuvasti kipeät, vuosien ajan pystyin syömään vain rokkaa ja velliä, mutta hoito auttoi ja jälkikäteen miettien ehdottomasti kannatti.

Miehen lapset ovat henkisesti kieroonkasvaneita ja heille on tehtävä henkinen oikomahoito. Se saattaa olla heistä ikävää, mutta kyllä mäki velkansa maksaa, aivan kuin minun oikomahoitoni tapauksessa.

Oikomahoidon lisäksi toinen erinomainen alanogia on skolioosin eli kieron selkärangan oikaiseminen metallisilla tukikorseteilla, jotka pakottavat ruumiin suoraan ja ryhdikkääseen asentoon. Näitä metallikorsetteja joutuu usein pitämään koko ikänsä yötäpäivää, mutta myös tässä tapauksessa on vain hyväksyttävä se, että elämä ei ole kivaa. Miehen lasten on ymmärrettävä se realiteetti, että elämä ei ole kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen lapset ovat pilaantuneita, koska luuseri ex-"äiti" on jättänyt kasvattamisen alkuunsa. Ne tarvitsevat käytöksellistä oiomahoitoa ja tiukkaa sellaista. Itselläni oli nuorena oikomakoje, jolla levitettiin kitalakea; se oli kiinteä metallinen laite, joka meni toisen puolen hampaista toiselle. Sen keskellä oli ruuvi, jota tuli kääntää kerran päivässä, jolloin kitalaki leveni aavistuksen. Hampaat olivat jatkuvasti kipeät, vuosien ajan pystyin syömään vain rokkaa ja velliä, mutta hoito auttoi ja jälkikäteen miettien ehdottomasti kannatti.

Miehen lapset ovat henkisesti kieroonkasvaneita ja heille on tehtävä henkinen oikomahoito. Se saattaa olla heistä ikävää, mutta kyllä mäki velkansa maksaa, aivan kuin minun oikomahoitoni tapauksessa.

Oikomahoidon lisäksi toinen erinomainen alanogia on skolioosin eli kieron selkärangan oikaiseminen metallisilla tukikorseteilla, jotka pakottavat ruumiin suoraan ja ryhdikkääseen asentoon. Näitä metallikorsetteja joutuu usein pitämään koko ikänsä yötäpäivää, mutta myös tässä tapauksessa on vain hyväksyttävä se, että elämä ei ole kivaa. Miehen lasten on ymmärrettävä se realiteetti, että elämä ei ole kivaa.

No en voi sanoa muuta,kuin että oletko tietänyt mihin olet lähtenyt kun olet elämänkumppanin valinnut,olet varmaan ollut tietoinen mihin olet sitoutunut.,vai oletko?Ompa surullista ja varmasti vaikeaa.Sinun täytyy varmaan rakastaa tätä miestä ylikaiken.Kuule et pysty tähä yksin ,älä tapa itseäsi,äläkä aja lopuun.lapset tarvitsevat jonkun hoitopaikan jossa heidät hoidetaan kuntoon se ei ole sinun velvollisuutesi.

• Anonyymi

No nyt olet kyllä olet niin hakoteillä, olet oikea, tyranni.Miten voit sanoa lapsille noin, että nyt on uusi komentotalossa.Sinulla on kyllä päässä paljon vikaa toivottavasti mies jätää sinunlaisesi nopeasti .Ei tuolla tavoin asioita hoideta nykyaikaan kertoo Äiti 68.v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en voi sanoa muuta,kuin että oletko tietänyt mihin olet lähtenyt kun olet elämänkumppanin valinnut,olet varmaan ollut tietoinen mihin olet sitoutunut.,vai oletko?Ompa surullista ja varmasti vaikeaa.Sinun täytyy varmaan rakastaa tätä miestä ylikaiken.Kuule et pysty tähä yksin ,älä tapa itseäsi,äläkä aja lopuun.lapset tarvitsevat jonkun hoitopaikan jossa heidät hoidetaan kuntoon se ei ole sinun velvollisuutesi.

Halusin vain miehen en hänen kersojaan enkä exää enkä hänen sukuaan rasitteeksi. Mies on komea ja rikas ja hänellä on hieno talo jossa emännöin. En ole piika vaan olen hänen naisystävä varmaan kohta mennään naimisiin, olen jo suunnitellut niitä.
        Lapsia en välttämättä kaipaa jäisivät vaan äidin helmoihin. Osaan kasvattaa heitä ja komentaa mutta haluan että meillä on rauha olla kahden.
        Miksi yleensä pitää ottaa miehen lapset jos on halunnut vaan miehen??? Ei vaan ymmärrä. Eikö lasten äiti voi hoitaa ja kasvattaa ne kun on halunnutkin? Mä en jaksa, mutta jos äitinsä ei osaa niin pakkohan se on jotta lapsista tulee normaaleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on mukavatl

PRÅVÅÅÅ ,provo , blaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusin vain miehen en hänen kersojaan enkä exää enkä hänen sukuaan rasitteeksi. Mies on komea ja rikas ja hänellä on hieno talo jossa emännöin. En ole piika vaan olen hänen naisystävä varmaan kohta mennään naimisiin, olen jo suunnitellut niitä.
        Lapsia en välttämättä kaipaa jäisivät vaan äidin helmoihin. Osaan kasvattaa heitä ja komentaa mutta haluan että meillä on rauha olla kahden.
        Miksi yleensä pitää ottaa miehen lapset jos on halunnut vaan miehen??? Ei vaan ymmärrä. Eikö lasten äiti voi hoitaa ja kasvattaa ne kun on halunnutkin? Mä en jaksa, mutta jos äitinsä ei osaa niin pakkohan se on jotta lapsista tulee normaaleita.

Blaa, blaa provo taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natsi trolli, buhahahaaaaa oiomahoito buhahaaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisesta kommentistasi! Olisi tosiaan kaikkien etu, että nuo miehen lapset sijoitettaisiin jonnekin, niin saisin olla rauhassa eikä heitäkään haukuttaisi ja eristettäisi koko ajan. Saisivat syödäkin normaalisti. Minun komennossani kun mennään säännöt edellä ja siitä ei jousteta milliäkään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisesta kommentistasi! Olisi tosiaan kaikkien etu, että nuo miehen lapset sijoitettaisiin jonnekin, niin saisin olla rauhassa eikä heitäkään haukuttaisi ja eristettäisi koko ajan. Saisivat syödäkin normaalisti. Minun komennossani kun mennään säännöt edellä ja siitä ei jousteta milliäkään..

Juu kaikki eronneiden kersat sijoitukseen, ei heitä kukaan jaksa. Äitipuoli on niinylibuukattu kun kasvattaa toisten lapsia, omia ja komentaa miestä kun ei osaa yhtään mitään, sitten vielä exä pukkaa päälle ja haukkuu. On se äitipuolen rooli kaamea. Sijoitus olisi hyvä vaikka afrkikkana kaikki eronneen lapset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt olet kyllä olet niin hakoteillä, olet oikea, tyranni.Miten voit sanoa lapsille noin, että nyt on uusi komentotalossa.Sinulla on kyllä päässä paljon vikaa toivottavasti mies jätää sinunlaisesi nopeasti .Ei tuolla tavoin asioita hoideta nykyaikaan kertoo Äiti 68.v

Kyllä lapsille pitää tehdä selväsi että uusi äiti on nyt päällikkö, ei ne kersat. Miksi tulla miehen perheeseen jossa ei saa komentaa ja kasvattaa? Siksihän se mies on uuden puoliosn ottanut että saa lapsistaan normaaleita eikä häiriköitä.
        Uusi äiti on talossa samalla viivalla kuin lasten isäkin, äidistään ei tarvi välittää hän varmaan monesti hankaloittaa ja kiusaa uutta perhettä, hän ei kuulu enää lasten sukuun. Lapsilla on rikkau kun on saaneet upean ja kauniin äitipuolen. Soisi olla kiitollinen siitä että onnisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lapsille pitää tehdä selväsi että uusi äiti on nyt päällikkö, ei ne kersat. Miksi tulla miehen perheeseen jossa ei saa komentaa ja kasvattaa? Siksihän se mies on uuden puoliosn ottanut että saa lapsistaan normaaleita eikä häiriköitä.
        Uusi äiti on talossa samalla viivalla kuin lasten isäkin, äidistään ei tarvi välittää hän varmaan monesti hankaloittaa ja kiusaa uutta perhettä, hän ei kuulu enää lasten sukuun. Lapsilla on rikkau kun on saaneet upean ja kauniin äitipuolen. Soisi olla kiitollinen siitä että onnisti.

Jankuti ,jankuti jankkaa trolli , jolla ei ole miestä saatikka lapsia.

• Anonyymi

Älkää nyt hulluja ehdottako,lapsella on vain 1 ÄITI ette voi edes sellaista vaatia että isän uutta kumppania sanottaisiin koskaan ÄIDIKSI kutsukaa häntä vikka etunimellä mutta älkää vaatiko lasta koskaan nimittämään häntä ÄIDIKSI

• Anonyymi

Mutta jos lapsi itse sen sanoo ja sanoo sinua Äidiksi ottakaa silloin kaikki vastaan ja antakaa rakkautta.

• Anonyymi

Se onpienintä mitä uusi äiti voi miehen kakaroilta vaatia. Kyllä uuttta äitiä pitää sanoa äidiksi koska se hän on, jos entinen ei osannut äidin hommia niin mitä sitten, uudet ovat sitä varten.
        Jos lapset eivät sano uutta äitiä äidiksi niin ovat aika häirköitä. Kuvitelkaa tilannetta jossa kersa huutaa etunimellä vaikka kaupassa, eikö se ole huonoa kasvatusta?
        Jos lapset ei tottele uutta äitiä niin ei kannata jäädä siihen suhteeseen tai voi sano alpaille että tulkaa siteten kun osaatte käyttäytyä ja olen teille äiti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onpienintä mitä uusi äiti voi miehen kakaroilta vaatia. Kyllä uuttta äitiä pitää sanoa äidiksi koska se hän on, jos entinen ei osannut äidin hommia niin mitä sitten, uudet ovat sitä varten.
        Jos lapset eivät sano uutta äitiä äidiksi niin ovat aika häirköitä. Kuvitelkaa tilannetta jossa kersa huutaa etunimellä vaikka kaupassa, eikö se ole huonoa kasvatusta?
        Jos lapset ei tottele uutta äitiä niin ei kannata jäädä siihen suhteeseen tai voi sano alpaille että tulkaa siteten kun osaatte käyttäytyä ja olen teille äiti!

Heitä Trolli voltti. Blaaaaa

• Anonyymi

Otan, en anna. Mies antakoon mitä lystää. Olen katsos äiti vain itselleni sopivalla tavalla, en mikään piika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuvitelkaa tilannetta jossa kersa huutaa etunimellä vaikka kaupassa, eikö se ole huonoa kasvatusta?"

Kyllä on. Itselläni on mennyt nyt jo liki vuosi niin, että miehen lapset huutavat etunimeäni kaupassa. Joka kauppareissun jälkeen sitten koivuniemen herra laulaa. Alan jo kyllästyä siihen että aina kauppareissun jälkeen pitää piiskata, mutta minkäs teet. Ja onhan se hyvää liikuntaa itselle, otan sellaisia piiskausasentoja että yhdessä Ostos-TV:stä hankkimani BodyBuzz-laitteen kanssa saan aikaan hämmästyttäviä tuloksia! Kehoni näyttää tosi hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuvitelkaa tilannetta jossa kersa huutaa etunimellä vaikka kaupassa, eikö se ole huonoa kasvatusta?"

Kyllä on. Itselläni on mennyt nyt jo liki vuosi niin, että miehen lapset huutavat etunimeäni kaupassa. Joka kauppareissun jälkeen sitten koivuniemen herra laulaa. Alan jo kyllästyä siihen että aina kauppareissun jälkeen pitää piiskata, mutta minkäs teet. Ja onhan se hyvää liikuntaa itselle, otan sellaisia piiskausasentoja että yhdessä Ostos-TV:stä hankkimani BodyBuzz-laitteen kanssa saan aikaan hämmästyttäviä tuloksia! Kehoni näyttää tosi hyvältä.

Meillä minä joudun kantamaan kauppakassini kotiin vaikka miehen lapset on mukana, eivät voi auttaa äitipuoltaan vaikka kuitenkin syövät ne ruuat!! Monesti olen huomauttanut asiasta muttei kasvatus mene perille että äitiä on autettava, varsinkin äitipuolta joka raataa heidän hyväkseen. Olen luvannuttarra ainakun ovat kiltejä ja sitten ei saa jälkiruokaa kun ei olla. Eivät ne muutenkaan syö mun tekemää ruokaa, ja kaupassa kävelevät sata metriä mun takana kun ovat huonosti kasvatettuja, moni onniin snaonutkin mulle että millasia lapsia sulla oikein on. Olen joutunut sanomaan että olen heidän äiti, vaikka olenkin äitipuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä minä joudun kantamaan kauppakassini kotiin vaikka miehen lapset on mukana, eivät voi auttaa äitipuoltaan vaikka kuitenkin syövät ne ruuat!! Monesti olen huomauttanut asiasta muttei kasvatus mene perille että äitiä on autettava, varsinkin äitipuolta joka raataa heidän hyväkseen. Olen luvannuttarra ainakun ovat kiltejä ja sitten ei saa jälkiruokaa kun ei olla. Eivät ne muutenkaan syö mun tekemää ruokaa, ja kaupassa kävelevät sata metriä mun takana kun ovat huonosti kasvatettuja, moni onniin snaonutkin mulle että millasia lapsia sulla oikein on. Olen joutunut sanomaan että olen heidän äiti, vaikka olenkin äitipuoli.

Trolli vaan takaa lapsellisia juttujaan.
        Lopeta Trolli sun sanomasi on jo tullut selväksi, ei tarvii jankuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaheli trolli vastaa itselleen , buhaaaa, buhaahaaa.

• Anonyymi

Ja tämä sama koskee myös ISÄÄ.

• Anonyymi

Ja miehen sukua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4510
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      88
      2316
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      8
      1299
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1118
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      990
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      947
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe