muka suurin naisartisti

madonna

Anastacia on kärsinyt paljon,olihan hänellä syöpä ja joku krooninen suolistosairaus mutta pelllä myötätunto ei oikeúta liioitteluun tämänkään "upeaäänisen" naisartistin kohdalla.Suomeenkin saapuvaa Anaa yritetään mainostaa probagandaatyylisesti sen todistavat "ylistykset" missä Anastaciaa kehutaan tyyliin maailman suurimpiin kuuluva laulajatar vaikka tytöltä on tullut vasta 3 levyy...no ei se ny mitää onha Aguilerakin julkassu varsinasiesti vasta 2 albumia mutta kun Christinan levynmyynti kuitenkin kohottuu yli 30miljoonan ja kun anastaciaa mainostetaan 10milj.levyä myyneeksi mega-artistiksi niin kuulostaa vähän naurettavalta!!

24

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      siinähän se tuli

    • örkki

      minä en ole ikinä nähny missään lukevan että anastacia on se suurin naisartisti. hän on vain yksi suurimmista. se mokoma aguileran ränkkänä taitaa kuulua kans suurinpiin naisartisteihin!

    • somebody

      Missä Anastaciaa on mainostettu maailman suurimmaksi naisartistiksi? Ja Anastacia on mun käsityksen mukaan myynyt noin 20 miljoonaa levyä, mikä on erittäin hyvin kun otetaan huomioon, että Anastacia on käytännössä tuntematon Usa:ssa eikä myy siellä levyjä, kun taas Christina on suosittu sekä Usa:ssa että Euroopassa. Eli mun mielestä Anastaciaa voidaan aivan hyvin kutsua MEGA- artistiksi!!!

      • madonna

        Anastacia on myynyt 10miljoonaa levyä,se sanottii tv:ssä ja oon lukenu sen vaik mistä lehdistä. Uutta levyäkin yli 4 miljoonaa...siis oho!! oikeesti eihän vaa kenenkään muun albumi oo ylittäny NELJÄN miljoonaan kappaleen Myyntiä!! Siis onha se meiä silmistä katottuna suuri määrä eikä anastacian tarvi juuri taloudellisesta tilanteestaa huolehtii mut ei se ny mikää MEGAlaulaja oo!! Itseasiassa edes Britney Spears tai Christina Aguilera eivät ole mitään MEGA-tason tähtiä! Jos ollaan tarkkoja nii varsinaisia megalahjoja on vaa kaikkein eniten myydyt naisartistit,musiikkimaailmasta ensiksi mieleen tulee Madonna,sitten Celine Dion,Shania Twain,Whitney...Näyttelijöistä samaa tasoa edustaa esim.Nicole Kidman,Mel Gibson...ehkä Brad pitt...Britney ja Christina sijoittuvat ehkä "supertähti"-tasolle jos tiätte mikä ero on sanoilla "mega" ja "super"...??Näin ollen Anastaciaa ei voi kutsua edes supertähdeksi;ainakin kymmenen muuta on sitä tasokkaampia,kuuluisampia ja enemmän kaupattuja!!Anastacia on ehkä "laulajaLUPAUS" tai viime vuosien "kuumin nousija". että silleen...

        ----------------
        Akileran kristiina sen sijaan kuuluu kyllä maapallon menestyneimpiin poptähtiin!!


      • madonna

        Anastacia on myynyt 10miljoonaa levyä,se sanottii tv:ssä ja oon lukenu sen vaik mistä lehdistä. Uutta levyäkin yli 4 miljoonaa...siis oho!! oikeesti eihän vaa kenenkään muun albumi oo ylittäny NELJÄN miljoonaan kappaleen Myyntiä!! Siis onha se meiä silmistä katottuna suuri määrä eikä anastacian tarvi juuri taloudellisesta tilanteestaa huolehtii mut ei se ny mikää MEGAlaulaja oo!! Itseasiassa edes Britney Spears tai Christina Aguilera eivät ole mitään MEGA-tason tähtiä! Jos ollaan tarkkoja nii varsinaisia megalahjoja on vaa kaikkein eniten myydyt naisartistit,musiikkimaailmasta ensiksi mieleen tulee Madonna,sitten Celine Dion,Shania Twain,Whitney...Näyttelijöistä samaa tasoa edustaa esim.Nicole Kidman,Mel Gibson...ehkä Brad pitt...Britney ja Christina sijoittuvat ehkä "supertähti"-tasolle jos tiätte mikä ero on sanoilla "mega" ja "super"...??Näin ollen Anastaciaa ei voi kutsua edes supertähdeksi;ainakin kymmenen muuta on sitä tasokkaampia,kuuluisampia ja enemmän kaupattuja!!Anastacia on ehkä "laulajaLUPAUS" tai viime vuosien "kuumin nousija". että silleen...

        ----------------
        Akileran kristiina sen sijaan kuuluu kyllä maapallon menestyneimpiin poptähtiin!!


      • ihmettelevä

        Anastacia ei TODELLAKAAN ole megatähti. Megatähdeksi voidaan nimittää vasta kun artisti on uransa aikana myynyt SATOJA miljoonia levyjä. Siispä, megatähtiluokkaan lasketaan mm. Elvis, Michael Jackson ja Madonna. Anastacia kuuluu vielä ihan tavalliseen kuuluisuus-luokkaan.

        P.S. Itse en pidä hänen äänestään juurikaan. Hän tuntuu välillä laulavan nenäänsä.


      • Kerry
        madonna kirjoitti:

        Anastacia on myynyt 10miljoonaa levyä,se sanottii tv:ssä ja oon lukenu sen vaik mistä lehdistä. Uutta levyäkin yli 4 miljoonaa...siis oho!! oikeesti eihän vaa kenenkään muun albumi oo ylittäny NELJÄN miljoonaan kappaleen Myyntiä!! Siis onha se meiä silmistä katottuna suuri määrä eikä anastacian tarvi juuri taloudellisesta tilanteestaa huolehtii mut ei se ny mikää MEGAlaulaja oo!! Itseasiassa edes Britney Spears tai Christina Aguilera eivät ole mitään MEGA-tason tähtiä! Jos ollaan tarkkoja nii varsinaisia megalahjoja on vaa kaikkein eniten myydyt naisartistit,musiikkimaailmasta ensiksi mieleen tulee Madonna,sitten Celine Dion,Shania Twain,Whitney...Näyttelijöistä samaa tasoa edustaa esim.Nicole Kidman,Mel Gibson...ehkä Brad pitt...Britney ja Christina sijoittuvat ehkä "supertähti"-tasolle jos tiätte mikä ero on sanoilla "mega" ja "super"...??Näin ollen Anastaciaa ei voi kutsua edes supertähdeksi;ainakin kymmenen muuta on sitä tasokkaampia,kuuluisampia ja enemmän kaupattuja!!Anastacia on ehkä "laulajaLUPAUS" tai viime vuosien "kuumin nousija". että silleen...

        ----------------
        Akileran kristiina sen sijaan kuuluu kyllä maapallon menestyneimpiin poptähtiin!!

        En tiedä mistä oot tietos hankkinut, mutta Anastacian KAHTA ENSIMMÄISTÄ albumia on myyty 10 miljoonaa kappaletta. Uusinta n.5miljoonaa eli yhteensä 15. Se ei tietysti ole läheskään samaa tasoa. mutta kuten Somebody (tai joku vastaava) sanoikin syy löytyy jenkkien huonosta musamausta=D
        Anastacia on kuiteskiin Euroopassa ja Australiassa Aguileraa, Britneytä suositumi joten voi sanoa, että hän on näillä alueilla supertähti. Madonna, Elivis,, Jackson ym. on joskus ollut "megatähtiä", mutta ei ole sitä enää. Madonna uusin taisi myydä peräti huimat 2.5 miljoonaa. Jacksonista nyt puhumattakaan...


      • noitatohtori
        Kerry kirjoitti:

        En tiedä mistä oot tietos hankkinut, mutta Anastacian KAHTA ENSIMMÄISTÄ albumia on myyty 10 miljoonaa kappaletta. Uusinta n.5miljoonaa eli yhteensä 15. Se ei tietysti ole läheskään samaa tasoa. mutta kuten Somebody (tai joku vastaava) sanoikin syy löytyy jenkkien huonosta musamausta=D
        Anastacia on kuiteskiin Euroopassa ja Australiassa Aguileraa, Britneytä suositumi joten voi sanoa, että hän on näillä alueilla supertähti. Madonna, Elivis,, Jackson ym. on joskus ollut "megatähtiä", mutta ei ole sitä enää. Madonna uusin taisi myydä peräti huimat 2.5 miljoonaa. Jacksonista nyt puhumattakaan...

        Tiedoksi vain: Jacksonin uusin studioalbumi Invincible on myynyt n. 10 miljoonaa. Eli kyllä hän on yhä megatähti.


      • Anna
        ihmettelevä kirjoitti:

        Anastacia ei TODELLAKAAN ole megatähti. Megatähdeksi voidaan nimittää vasta kun artisti on uransa aikana myynyt SATOJA miljoonia levyjä. Siispä, megatähtiluokkaan lasketaan mm. Elvis, Michael Jackson ja Madonna. Anastacia kuuluu vielä ihan tavalliseen kuuluisuus-luokkaan.

        P.S. Itse en pidä hänen äänestään juurikaan. Hän tuntuu välillä laulavan nenäänsä.

        Ja seuraavaks varmaan väität tykkääväs Nylon Beatista! Siinä sulle 2 nenäänlaulajaa..


      • Len
        madonna kirjoitti:

        Anastacia on myynyt 10miljoonaa levyä,se sanottii tv:ssä ja oon lukenu sen vaik mistä lehdistä. Uutta levyäkin yli 4 miljoonaa...siis oho!! oikeesti eihän vaa kenenkään muun albumi oo ylittäny NELJÄN miljoonaan kappaleen Myyntiä!! Siis onha se meiä silmistä katottuna suuri määrä eikä anastacian tarvi juuri taloudellisesta tilanteestaa huolehtii mut ei se ny mikää MEGAlaulaja oo!! Itseasiassa edes Britney Spears tai Christina Aguilera eivät ole mitään MEGA-tason tähtiä! Jos ollaan tarkkoja nii varsinaisia megalahjoja on vaa kaikkein eniten myydyt naisartistit,musiikkimaailmasta ensiksi mieleen tulee Madonna,sitten Celine Dion,Shania Twain,Whitney...Näyttelijöistä samaa tasoa edustaa esim.Nicole Kidman,Mel Gibson...ehkä Brad pitt...Britney ja Christina sijoittuvat ehkä "supertähti"-tasolle jos tiätte mikä ero on sanoilla "mega" ja "super"...??Näin ollen Anastaciaa ei voi kutsua edes supertähdeksi;ainakin kymmenen muuta on sitä tasokkaampia,kuuluisampia ja enemmän kaupattuja!!Anastacia on ehkä "laulajaLUPAUS" tai viime vuosien "kuumin nousija". että silleen...

        ----------------
        Akileran kristiina sen sijaan kuuluu kyllä maapallon menestyneimpiin poptähtiin!!

        Mitä merkitystä näillä seikoilla on? Muija todellakin osaa laulaa ja omaa omaperäisen laulutyylin muihin laulajiin verrattuna - toiset tykkää, toiset ei. Makuasioista voi kiistellä, mutta yksipuolista lopputulosta ei voi odottaa.


      • helvata
        ihmettelevä kirjoitti:

        Anastacia ei TODELLAKAAN ole megatähti. Megatähdeksi voidaan nimittää vasta kun artisti on uransa aikana myynyt SATOJA miljoonia levyjä. Siispä, megatähtiluokkaan lasketaan mm. Elvis, Michael Jackson ja Madonna. Anastacia kuuluu vielä ihan tavalliseen kuuluisuus-luokkaan.

        P.S. Itse en pidä hänen äänestään juurikaan. Hän tuntuu välillä laulavan nenäänsä.

        tosiaan, ämmä näyttää lehmältä ilman meikkiä ja laseja ja ääni on perseestä.....


      • asasasdas

        itse Anastacia on todella persoonallinen ja loistava artisti, mutta hittejä saisi olla enemmän..ja niiden mukaan se myyntikin paljolta menee--


      • assddd

        tänään että Anaastacia on myynyt 34 miljoonaa levyä


      • musiikkimiimmi123
        ihmettelevä kirjoitti:

        Anastacia ei TODELLAKAAN ole megatähti. Megatähdeksi voidaan nimittää vasta kun artisti on uransa aikana myynyt SATOJA miljoonia levyjä. Siispä, megatähtiluokkaan lasketaan mm. Elvis, Michael Jackson ja Madonna. Anastacia kuuluu vielä ihan tavalliseen kuuluisuus-luokkaan.

        P.S. Itse en pidä hänen äänestään juurikaan. Hän tuntuu välillä laulavan nenäänsä.

        mietipä vähäsen,ihmettelevä, jokanen luokittelee 'megatähden' eri lailla. ja vaikka hän laulaakin joskus nenäänsä,(nasali) se on eräänlainen laulamis tyyli, vaikka kaikki eivät siitä pidäkkään. hyvä esimerkki tästä nasali tyylistä on nylon beat.


      • jjkyhfjf
        noitatohtori kirjoitti:

        Tiedoksi vain: Jacksonin uusin studioalbumi Invincible on myynyt n. 10 miljoonaa. Eli kyllä hän on yhä megatähti.

        Ja useimpien mielestä myös naisartisti, vieläpä valkoiseen rotuun kuuluva.


    • 2 megaa

      ....mega tai ei paras joka tapauksessa...esiintyjänä ja ihmisenä aito ja lämmin..ääni omaa luokkaansa kuten musiikinsakin.show oli upea amerikkalais tyylisyydestään huolimatta..fani jo 5 vuotta vaikka olenkin tällänen 41.v (pappa)..:)

    • j.i

      siis miks kirjottelet tollasii jos et ees tiie montako levyy se on myyny!! se on myyny 5 levyy ja mä tiien koska kävin sen keikalla!!!!

      • ELVIS ON KINGI

      • E

      • staciaana

        Minun mielestä anastacia on todella hyvä siihen nähden ettei myy amerikassa, niinkui9n joku sanoiki, ja
        minun mielestä on hienoa että sillä on oma tyyli, ja äänenmuodostus on huippuluokkaa. itsekin olin keikalla eturivissä, ainoa miinus että voisi olla parempi lavashow, kun ´vertaa esim´p!nkiin.


    • kARI53

      Olen 53v mies Vantaalta,ja olen ihaillut ja rakastanut Anastacian ÄÄNTÄ ja ulkonäköä ensikuulemasta lähtien. Minulle hän on vaan yksinkertaisesti maailman kaunein nainen. Maailman sensuellein ääni. Laulu kuin puro,koski,putous. Kukaan artisti maailmassa ei yllä lähellekkään häntä taidossa,eikä kauneudessa. Näin hänet livenä,ja kaikki odotukseni täyttyivät. Sain jopa suukon häneltä paitani olkapäähän. Nyt paita vitriinissä olohuoneessani,,ei myynnissä. Yksinkertaisesti,hän on minulle PARAS. Rakastettava,ihana NAINEN.

    • Anastacia on huippu

      anastacia kuuluu parhaimpiin luokkiin kuin esim:suomalaiset laulajat. repikää siitä ja sitä paitsi anastacia on viellä seksikäs laulaja eli ulkonäöllä ei ole pilattu. ps: maku asioilla on turha kiistellä

    • dofirg

      Samantha, Sabrina, Selena, ....

      Sama kuvio on jatkunut kauan, nuo esimerkit olivat 80-luvulta. Muistan paljon muitakin olleen jo silloin saati jälkeenpäin, mutta en nimiä, enkä alkanut hakukoneistaan.

      I say: SO WHAT?

    • J K29

      HYVÄ NIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe