Sellutehtaasta valitus, hanke viivästyy vuodella

Anonyymi

Onko jees vai nou?

9

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanpa tuo taitaa olla sama koska nykyhallituksen aikana ei sellun pilaajille ole Paltamossa mahiksie, siitä pitää huolem mm. ympäristötalebaani Mikkonen.

• Anonyymi

Kuulostaa lähinnä kiusanteolta. Ylimääräinen odotteluvuosi voi olla liikaa, kun muitakin vastaavia hankkeita on vireillä ja ehkä vain yksi voi onnistua. Kiitoksia valittajille, Paltamon kunnan viimeinen oljenkorsi taisi katketa siinä.

• Anonyymi

Voiko ihminen enempäsä katkera olla kun ei päässyt kunnanjohtajaksi. Luojalle kiitos etteivät valinneet tuollaista nillittäjää. Tuskin olisi taloa rakentanut Paltamoon ellei olisi itse ollut niin varma valinnastaan ja nyt pitää sitten laittaa kapuloita rattaisiin .

• Anonyymi

Ei tuu Paltamoon sellutehdasta sellun markkina hinta tipahtanut kohta sellusta ylitarjontaa Oulujärvi säästyy yes

• Anonyymi

K-mafia jyrää Paltimossa...vastarannan kuhat hiljennetään. Kun tehdas tulo, hyvästit kuhakunkulle

• Anonyymi

Ei pelkoa sellutehtaasta ihmeellistä jonkun toivoa lukekaa lehtiä

• Anonyymi

Kyllä se edelleen kovasti tyrkyllä on. AVI ainakin sitä mieltä

• Anonyymi

Ei tule tehdasta, varma tieto.

• Anonyymi

Totta kai jees.Ei epäilystäkään. Koko sellutehdasasia joutaa vihdoinkin kunnanisien ja äitien unohtaa.Korjatkaa Manamansalontie!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4054
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      46
      2777
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2745
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2473
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2465
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      315
      2306
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2009
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1702
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1653
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1507
    Aihe