Hyvä merkki

Anonyymi

Haluaisin mielipiteitä, koska olen hankkimassa astianpesukonetta. Asun yksin, mutta teen paljon ruokaa ja leivon eli astioita kertyy melko paljon. Tiskikoneen pitäisi olla edullinnen mieluiten alle 300e mutta 400e on maksimi mitä olen valmis maksamaan koneesta, koska olen opiskelija eli ei ole varaa huippu koneisiin ja jos mahdollista niin A tai A . Merkeillä ei väliä kunhan on kestävä ja ei hajoa muutaman käyttö kerran jälkeen.

9

3355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upo D62. Alle 400 euron koneista tuo on markkinoitten kestävin. Tyttärelläni on ollut sellanen jo vuodesta 2008, on muuttanut useamman kerran ja astianpesukone kulkee aina mukana. Erittäin tyytyväinen!
      Tässä on nopeat ohjelmatkin. Katso upon nettisivuilta, lataa käyttöohje, näät siitä pesuaikoja.
      D62 on joskus kampanjassa 299 korvilla. Prisman nettikaupassa nyt halavalla!

      • Anonyymi

        Huippulaatua tosiaan.
        Pesulavat muovia, putket muovia, pohja-allas muovia, saumat liimaamalla kasassa eikä hitsaamalla, korien liikkuvuus takertelevaa...
        Todellista huippulaatua!
        Osta Asko merkkinen, et pety!


      • Anonyymi

        Äly ohjattu malli tietysti niin voit seurata luurista tapahtumaa!


      • Anonyymi

        Asko on suunniteltu päin hel***! Ei sinne saa astioita mahtumaan mitenkään päin ja pesuohjelmissa ei mitään tolkkua. Alle puolen vuoden simahti meidän Asko, onneksi oli takuuta jäljellä, mutta taas se temppuilee poistoveden kanssa.


    • Anonyymi

      Hinta ratkaisee laadun ja valmistusmaa. Asko ja Miele ehkä ovat vielä pitäneet laatunsa, vaikkakin osin valmistetaankin ns halpamaissa. Laadukkailla frändeillä on halpismallit joita valmistetaan samassa tehtaassa samaa konetta usealla eri nimellä.

      Kotimaiset merkit kuten Upo ym valmistetaan ulkomailla halpatuotannolla Suomessa ei ole vuosiin valmistettu muuta kodinkonetta kuin Festivo, jos enään sitäkään.

      • Anonyymi

        GRUNDING on parhaasta päästä.maksaa kyllä enemmän.itsellä hyvät kokemukset muistakin grundingin kodinkoneista


    • Anonyymi

      Mulla pelitti Elektro Helios DB15 melkein 30v! Tosin se jossain vaiheessa oli jonkin vuoden poissa käytöstä. Päältätäytettävä malli ja taisi maksaa runsaanlaisesti. Nyt ei enää lämmitä vettä.

      Siemensin 45cm leveä on pelittänyt hyvin ainakin 15v. Nyt lasten lähdettyä ei enää tarvita joka päivä vaan melkein viikko voi olla väliä kahvikuppien tiskillä. Sitten ruokaa laitettaessa tulee tiskiä enemmän ja pyörii useammin. Hintaa en muista.

    • Anonyymi

      Askoa ei kyllä alle 400 euron saa. Saa kyllä alle 400 sadalla ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1860
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1709
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1542
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1351
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      166
      1118
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      850
    Aihe