Asiasta toiseen nainen

Anonyymi

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tuosta näytä mitään tulevan hoh hoijakkaa sun kanssas.

• Anonyymi

Ei, pitäisi saada vasta kaikua.

• Anonyymi

Mikä kuva?

• Anonyymi

Kaksi henkilöä. Toinen vakava, toinen aavistuksen kilullaan oleva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi henkilöä. Toinen vakava, toinen aavistuksen kilullaan oleva.

?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

?????

Voidaan lopettaa tökkäily mutta halusin vastata viestiin, jonka laitoit aiemmin siitä, että kysyit, haluanko sinun johdattavan minut pimeästä valoon. Haluan!!!!. Se olisi niin aito ystävän teko, että olisin sinulle loppuelämän kiitollinen.
        Johdata minut pois varjoista aurinkoon. Haluan elää ja olla onnellinenkin. Tee se ystävänä, koska tunnen, että haluat tehdä hyvää. Se taitaa sinulla olla ihan veressä. Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

?????

; D. Saatoin tietenkin "tulkita" väärinkin?

• Anonyymi

Olet niin kyllästynyt minuun ettet halua auttaa enää. Vasta nyt alan tajuta kuinka epämiellyttävä olen. Älä katkaise kehitystä. Minun on päästävä täältä pimeydestä pois. Olen kyllä jumittunut itseeni mutta kuitenkin , olisiko minulla mahdollisuus? Vain sinä tunnet minut. Olet ainoa mahdollisuuteni.

• Anonyymi

Hirmu kyllästynyt tosiaan ; D. Tokkopa ainut.

• Anonyymi

Tietenkin tekisit sen ystävänä mutta kuitenkin antaisit minulle rakkautta. Sitä janoan sillä olen niin yksin. Ajattelen niin erilaisesti että se jättää minut ulkopuolelle. Älä hylkää minua...

• Anonyymi

Katsotaan nyt, miten tilanne kehittyy?

• Anonyymi

Älä trollaa mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä trollaa mies.

En koskaan.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Vaan....tökkäilijäkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan....tökkäilijäkö?

Pinkooo!!!!

• Anonyymi

Ryökäleen renttu.

• Anonyymi

Toinen sana oikein, toinen ei.

• Anonyymi

Vieläkö sinä oot täällä? En saata uskoa 😩
      Etkö voisi sanoa hänelle ihan suoraan tai ookko sanonu jo? Tietääkä hän että haluat hänen antavan vastakaikua ?

• Anonyymi

En ole täällä : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole täällä : D.

Haista jo kukkanen, siinähän tuota oot taas nokka kiinni ruudussa. . Miten sää oikeesti jaksat olla täällä? Tää on ihan järkky paikka ja ihan seko. Kyllä jo turhauttaa sun puolesta. Onko leikkausaikaa tullut vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista jo kukkanen, siinähän tuota oot taas nokka kiinni ruudussa. . Miten sää oikeesti jaksat olla täällä? Tää on ihan järkky paikka ja ihan seko. Kyllä jo turhauttaa sun puolesta. Onko leikkausaikaa tullut vielä?

Niin ja saitko kuvaani? Et vastannut mitään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en? Minne laitoit? vaikkakkaa en ole täällä ; D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prepaid liittymästä laitoin. Mutta juu, eipäs siinä. Hyvää illan jatkoa ja oikein touhukasta kesälomaa.

Niin ottaisit vain suoraan yhteyttä häneen, jota olet tökkäillyt ja ihan suoraan kertoisit kiinnostuksestasi, jos et ole jo sitä tehnyt, suosittelen. Ei mulla muuta 🍁🍂Hyvät syksyt 🍂🍁

• Anonyymi kirjoitti:

Prepaid liittymästä laitoin. Mutta juu, eipäs siinä. Hyvää illan jatkoa ja oikein touhukasta kesälomaa.

Niin ottaisit vain suoraan yhteyttä häneen, jota olet tökkäillyt ja ihan suoraan kertoisit kiinnostuksestasi, jos et ole jo sitä tehnyt, suosittelen. Ei mulla muuta 🍁🍂Hyvät syksyt 🍂🍁

Mihinkähän nummerroon sen out lähettännä. Joku päivä soi kyllä puhelin, mut oll numeroton numero enkä vastanna. Olin kassalla ; D. Eikös tiällä suorraan viestitellä ; D. Vai sykssyy, kohan nyt kesäkkii mennee : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en? Minne laitoit? vaikkakkaa en ole täällä ; D.

Puhelimeen? Fonectasta otin numeron???

• Anonyymi

Ei kyllä tullunna perille? Alakoko jakelu osote L ja postitoimi paikka H?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä tullunna perille? Alakoko jakelu osote L ja postitoimi paikka H?

En muista ennää, siittä jo aikaa pari viikkoa. Kumpiko se noista pitäs olla?

En jaksa olla täällä enää, niin siksi toivotin jo nyt hyvät syksyt, jos ei aivan heti kirjoitella tai siis törmätä täällä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muista ennää, siittä jo aikaa pari viikkoa. Kumpiko se noista pitäs olla?

En jaksa olla täällä enää, niin siksi toivotin jo nyt hyvät syksyt, jos ei aivan heti kirjoitella tai siis törmätä täällä enää.

Molemmat, näköjjään tuplikssii onnii 50km sätteellä kuus : D. No, ei rasiteta sinnuu liikkoo, hyvät syksyt sinnekkii : ).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat, näköjjään tuplikssii onnii 50km sätteellä kuus : D. No, ei rasiteta sinnuu liikkoo, hyvät syksyt sinnekkii : ).

Okkei...sit siihen toiseen ja kiitos.

• Anonyymi

Se toinenhan on kerrostalo osoitteesta päätellen :(
        Eka oli väärä. :(
        Enää en vääriin laita:(
        Ei fonectassa ole sinun numeroa tai sitten oot huijannu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toinenhan on kerrostalo osoitteesta päätellen :(
        Eka oli väärä. :(
        Enää en vääriin laita:(
        Ei fonectassa ole sinun numeroa tai sitten oot huijannu?

Tahi nimi arvvaus viärä? Ehkä kannattaapi tökätä, instassa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahi nimi arvvaus viärä? Ehkä kannattaapi tökätä, instassa😉

Tuskin ainakaan sukunimi, kun sukuseuran sivujakin silloin kerran katselin ja vaakunaakin täällä vilauttelit. Etunmenkin pitäisi olla melko varma ? Nimipäivä toivotuksiakin olen tänne laitellut, mutta ei siinä mitään. Ei se haittaa, mikään. Tökkäilkööt muut instaa.
        Hyviä vointeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ainakaan sukunimi, kun sukuseuran sivujakin silloin kerran katselin ja vaakunaakin täällä vilauttelit. Etunmenkin pitäisi olla melko varma ? Nimipäivä toivotuksiakin olen tänne laitellut, mutta ei siinä mitään. Ei se haittaa, mikään. Tökkäilkööt muut instaa.
        Hyviä vointeja.

Onko viärä kylä? Ei nuo etanoita näy tökkäilevän🤔 Mikä siin instassa on, ku et siihen laita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko viärä kylä? Ei nuo etanoita näy tökkäilevän🤔 Mikä siin instassa on, ku et siihen laita?

En tiijä, vituttaa nyt muutenki niin ankarasti, että minä en jaksa nyt oikein mittää ajatella järkevästi.
        Mutta ihania kun marjoja ja omenia tullut paljon, vissiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiijä, vituttaa nyt muutenki niin ankarasti, että minä en jaksa nyt oikein mittää ajatella järkevästi.
        Mutta ihania kun marjoja ja omenia tullut paljon, vissiin.

Mikä se tuas nuin litoristelloo? En sanos, räkätit napostell punasetmajat. Pensasmustikat suöjasin verkoll, suap nähä auttaako. Mustista ja vihrreist tull n. 15 pulloo mehhuu. Vielä pitäs sankollinen kerätä, sit vois loput jättee vaikk nalleloill : )).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se tuas nuin litoristelloo? En sanos, räkätit napostell punasetmajat. Pensasmustikat suöjasin verkoll, suap nähä auttaako. Mustista ja vihrreist tull n. 15 pulloo mehhuu. Vielä pitäs sankollinen kerätä, sit vois loput jättee vaikk nalleloill : )).

Miten niin TAAS? Ylleesähä minä oon nauravainen, sanovat.
        Ihanaa kun mehustat ja touhuat 😍
        Niinpä, tarviihan se nallekin talveksi ruokaa, että jaksaa nukkua. Eipä siinä.

• Anonyymi

Eikun, töki sinä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun, töki sinä vain.

Höh, laitoin nyt nätimppiikkii kuvvii ; D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, laitoin nyt nätimppiikkii kuvvii ; D.

Välttelen ihan periaatteesta sosiaalista mediaa. Se muutoinkin hallitsee liikaa ihmisten elämää. En halua luoda uutta instaa kun entisen poistin. Puhelin on tutumpi.Varmaan sinule tökkäilijöitä löytyy 🎅 Mutta nyt muuta. Kiitos kun vastasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välttelen ihan periaatteesta sosiaalista mediaa. Se muutoinkin hallitsee liikaa ihmisten elämää. En halua luoda uutta instaa kun entisen poistin. Puhelin on tutumpi.Varmaan sinule tökkäilijöitä löytyy 🎅 Mutta nyt muuta. Kiitos kun vastasit.

Ei nuita liikkoo ou😞

• Nyt taijjan siirttyy takavasemmalle ja takimmaiseks piruks. Tiijjättä mistä löyyn, jos... . Pyrin vähentelemmään myös tökkäilyjä ja tervveissii. Hyvvii jatkoja kaikill, etteennii poistelijall. Piä pintas ; D)).

• Anonyymi

Ei täältä ketään löydy. Turha kuvitellakkaan.

• Anonyymi

Kuka pitäisi löytyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka pitäisi löytyä?

Kukaan ei löydä etsimäänsä. Muualla ne asiat pitää hoitaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe