Ulkonäkö?
Luonne?
Silmät?
jokin muu mikä?
Mikä on tärkein ominaisuus ikävä kohteessa
54
51
Vastaukset
Eiköhän se luonne ole tosin muilla se voi mennä jo ulkonäköön. :)
- Anonyymi
Olen kautta niccis olemassa olon epäilyt sitä vain herjaus niciksi.
Aidot kirjoittajat eivät kirjoita kuvaus osioon mitään yksityistietoja itsestään pilkkaavaan sävyyn
Sinulla aikaisemmin oli sellainen naureskelu että 150 cm aina norsu nainen ja sitten lärvis kuva.
Minusta se ei ollut aidon ihmisen tekemä profiili vaan profiili oli joku naureskelu ja kiusanteko
Aidot profiilit tunnistaa kuvaus osion aitoudesta sekä kirjoittajan tuottamasta tekstistä.
Joka ei ole matkittua tai sisällä jotain kiusaavasta sisältöä Anonyymi kirjoitti:
Olen kautta niccis olemassa olon epäilyt sitä vain herjaus niciksi.
Aidot kirjoittajat eivät kirjoita kuvaus osioon mitään yksityistietoja itsestään pilkkaavaan sävyyn
Sinulla aikaisemmin oli sellainen naureskelu että 150 cm aina norsu nainen ja sitten lärvis kuva.
Minusta se ei ollut aidon ihmisen tekemä profiili vaan profiili oli joku naureskelu ja kiusanteko
Aidot profiilit tunnistaa kuvaus osion aitoudesta sekä kirjoittajan tuottamasta tekstistä.
Joka ei ole matkittua tai sisällä jotain kiusaavasta sisältöäJokaisella on omat mielipiteensä.
Eikä mun ole ainakaan tarvetta matkia ketää. :)
Tuskin tunnistat aidot kirjoittajat trolleista.- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
Jokaisella on omat mielipiteensä.
Eikä mun ole ainakaan tarvetta matkia ketää. :)
Tuskin tunnistat aidot kirjoittajat trolleista.Toivottavasti ymmärrät että koulukaverin kuvan laittaminen nettiin ja siihen hänestä pilkkaava kuvaus ulkonäöstä on rikos josta saattaa saada vankeutta 6 kuukautta?
Kestäisikö nuorisovankilassa ? Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ymmärrät että koulukaverin kuvan laittaminen nettiin ja siihen hänestä pilkkaava kuvaus ulkonäöstä on rikos josta saattaa saada vankeutta 6 kuukautta?
Kestäisikö nuorisovankilassa ?Trollit iskee hui.
Tyhmät. 👍- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
Trollit iskee hui.
Tyhmät. 👍Tuo taisi olla merkki siitä ettet ota vakavasti koulukiusaamista joka saa tällaisia muotoja.
Vinkkinä vaan että jos haluat ettei sinua pidetä trollina niin tee tuo profiilikuvaa niin ettei siinä ole herjaavaa ja ivaavaa materiaalia kuvassa näkyvästä henkilöstä.
Silloin se on aidompi eikä sinun kimppuun täällä käydä trolliksi epäilemään Anonyymi kirjoitti:
Tuo taisi olla merkki siitä ettet ota vakavasti koulukiusaamista joka saa tällaisia muotoja.
Vinkkinä vaan että jos haluat ettei sinua pidetä trollina niin tee tuo profiilikuvaa niin ettei siinä ole herjaavaa ja ivaavaa materiaalia kuvassa näkyvästä henkilöstä.
Silloin se on aidompi eikä sinun kimppuun täällä käydä trolliksi epäilemäänSähän ootkin asiantuntija? :)
Kukaa tässä oo pölliny kenenkää kuvia 😂
Sä oot uskomassa trolleja mut ihan vapaasti.
Itellä taitaa olla enemmä ikää ku teikäläisellä.
Ainakin tuon tekstin mukaa.- Anonyymi
Mitä sinä miia ei miia kaikkia täällä kiusaat tätä nuorta tyttöäkö alat nyt kiusaamaan?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä miia ei miia kaikkia täällä kiusaat tätä nuorta tyttöäkö alat nyt kiusaamaan?
Luokittele mulle nuori?
- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
Sähän ootkin asiantuntija? :)
Kukaa tässä oo pölliny kenenkää kuvia 😂
Sä oot uskomassa trolleja mut ihan vapaasti.
Itellä taitaa olla enemmä ikää ku teikäläisellä.
Ainakin tuon tekstin mukaa.Mikäli olisit kuvassa oleva henkilö niin olisit kiitollinen että joku tuntematon huolehtii ettei sinua norsutella ja läskitellä.
Koska selvästi närkästyt puoliesi pitämisestä ja kauniisti sinun ulkomuodosta puhumisen puolustamisesta et voi olla kuvassa oleva henkilö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että tämän tummatukka tyttö joka itseään läski norsuksi haluaa täällä kutsua on itse se ei mia
Tuskin kukaan haluaa kuvaukseen itsestään laittaa että olen tällainen aina läski norsu Anonyymi kirjoitti:
Mikäli olisit kuvassa oleva henkilö niin olisit kiitollinen että joku tuntematon huolehtii ettei sinua norsutella ja läskitellä.
Koska selvästi närkästyt puoliesi pitämisestä ja kauniisti sinun ulkomuodosta puhumisen puolustamisesta et voi olla kuvassa oleva henkilöNärkästyminen johtuu siitäkin että näitä ihmisiä ei voi täällä uskoa.
Sama koskee suakin.
Aito henkilö kuvan takana ja sitähän ei voi täällä netissä toiselle "Anonyymeille todistaa"
Uskoo ken tahtoo ja mitä. :)- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
Närkästyminen johtuu siitäkin että näitä ihmisiä ei voi täällä uskoa.
Sama koskee suakin.
Aito henkilö kuvan takana ja sitähän ei voi täällä netissä toiselle "Anonyymeille todistaa"
Uskoo ken tahtoo ja mitä. :)Miksi haluat jo profiilissasi haukkua kuvan henkilön.
Mm. Iihava, norsu, ikuisesti norsumaisen lihava
Miksi haluat kuvata henkilön hirveäksi tankiksi jo julkisesti ympäri nettiä näkyvässä kuvan esittelytekstissä? Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat jo profiilissasi haukkua kuvan henkilön.
Miksi haluat kuvata henkilön hirveäksi tankiksi jo julkisesti ympäri nettiä näkyvässä kuvan esittelytekstissä?Joo terve mä en jaksa tällästä paskan jauhantaa :D
Jos tässä haukun jotain niin itteäni.
Mulla ei ole tarvetta haukkua kenenkään ulkopuolisen ulkonäköä.
Saati käyttäytyä kuten te.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat jo profiilissasi haukkua kuvan henkilön.
Miksi haluat kuvata henkilön hirveäksi tankiksi jo julkisesti ympäri nettiä näkyvässä kuvan esittelytekstissä?Voit varmaan jatkaa privaviesteillä asiaasi ja jättää tämän ketjun sen aloittajan ja siihen vastanneiden käyttöön. Tai perusta oma ketju ja kirjoita siihen mitä huvittaa. T: -ap-
- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
Joo terve mä en jaksa tällästä paskan jauhantaa :D
Jos tässä haukun jotain niin itteäni.
Mulla ei ole tarvetta haukkua kenenkään ulkopuolisen ulkonäköä.
Saati käyttäytyä kuten te.Tein profiilistasi kuitenkin ilmiannon ja laitoin viestiksi että epäilen ettei käyttäjä ole sama kuin kuvassa oleva ihminen.
Saavat tarkistaa vastaako puhelinnumero ja sen tiedoilla löytyvät kuvat sinun profiilissa näkyvää valokuvaa. Anonyymi kirjoitti:
Tein profiilistasi kuitenkin ilmiannon ja laitoin viestiksi että epäilen ettei käyttäjä ole sama kuin kuvassa oleva ihminen.
Saavat tarkistaa vastaako puhelinnumero ja sen tiedoilla löytyvät kuvat sinun profiilissa näkyvää valokuvaa.Taitaapi löytyä 😉
Joten toi sun ilmoitus on aika turhaa työtä ylläpidolle 😂- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
Taitaapi löytyä 😉
Joten toi sun ilmoitus on aika turhaa työtä ylläpidolle 😂Parempi olla ylivarovainen pentujen koulukiusaamisen erilaisten ilmenemisen muotojen kanssa kuin välinpitämätön
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olla ylivarovainen pentujen koulukiusaamisen erilaisten ilmenemisen muotojen kanssa kuin välinpitämätön
Kiitos tuonki voisin ilmoittaa loukkaavana sisältönä. :)
- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
Jos olisit varttunut kypsä aikuinen, niin tällä kohdalla keskustelua olisit hyvin kiitollinen siitä että netissä liikkuu vastuuntuntoisia aikuisia, jotka huolehtii toisten aikuisten lapsista ilmoittaen nettisaitin ylläpitäjällä jos epäilee nuorten välistä koulukiumaamista siirtyneenä nettiin.
Kuka tahansa vanhempi olisi äärimmäisen kiitollinen että toinen aikuinen huolehtii ettei netissä lastaan kiusata! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit varttunut kypsä aikuinen, niin tällä kohdalla keskustelua olisit hyvin kiitollinen siitä että netissä liikkuu vastuuntuntoisia aikuisia, jotka huolehtii toisten aikuisten lapsista ilmoittaen nettisaitin ylläpitäjällä jos epäilee nuorten välistä koulukiumaamista siirtyneenä nettiin.
Kuka tahansa vanhempi olisi äärimmäisen kiitollinen että toinen aikuinen huolehtii ettei netissä lastaan kiusata!Vastuuntoinenko yrität olla?
Jos olisit niin jättäisit toiset rauhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa vanhempi olisi äärimmäisen kiitollinen että toinen aikuinen huolehtii ettei netissä lastaan kiusata!Häiritset toisia turhaan tällä.
Oletpa todella kypsä.
Ap pyysi lopettamaan ja sinä riehut täällä kuin teini ikäinen kakara! - Anonyymi
En tarkoittanut tuota kuvalla olevaa miia ei miiaksi vaan tuota kälättäjä arvostelijaa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein profiilistasi kuitenkin ilmiannon ja laitoin viestiksi että epäilen ettei käyttäjä ole sama kuin kuvassa oleva ihminen.
Saavat tarkistaa vastaako puhelinnumero ja sen tiedoilla löytyvät kuvat sinun profiilissa näkyvää valokuvaa.Itselläsi ei riitä pokka profiilin tekemiseen. Täällä motkotat kommenteissa anonyyminä. Aika naurettavaa. Enemmän kiusaamiselta tuo sinun jankkaamisesi vaikuttaa! Sehän on vaan hyvä, että täällä on rekisteröityjä käyttäjiä, jotka rohkeasti uskaltavat olla esillä tälläisistä anonyymien piikittelyistä välittämättä. /Sivusta
- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
Närkästyminen johtuu siitäkin että näitä ihmisiä ei voi täällä uskoa.
Sama koskee suakin.
Uskoo ken tahtoo ja mitä. :)Täällä joksinen rekattu saa noita palstan herhiläisiä kimppuunsa. Itse ne piilottelevat anonyymi tunnuksen takana, joten ei kannata välittää.
- Anonyymi
AinaNorsu kirjoitti:
En kommentoi mutta tähän juttuun.
AinaNorsu olet kyllä ihana! ;) (mieheltä) - Anonyymi
Olet aivan kauhea miia ei miia joka on mies sulla ei ole mitään käytöstapoja aina haukut. Saisit pyytää tuolta norsu nimimerkiltä anteeksi on varmaan aika paljon ihmisiä joilta saisit pyytää anteeksi.
- Anonyymi
Ja muutenkin aika omituisesti tämä ilkkuja kirjoittaa eihän tämä norsu nimimerkkinen edes näytä lihavalta ei ole leuan kaksoisleukaa. Norsu ei mielestäni tarkoita lihavaa henkilöä voihan hän esim pitää norsuista yms.
- Anonyymi
Luonne, luonne ja luonne.
- Anonyymi
Seisokki😊
- Anonyymi
Eipä enää juuri mikään, jos perusasioissa mättää. Kun luottamus menee niin ei ole halu nähdä koko ihmistä tai muuttuu inhottavaksi edes ajatella.
- Anonyymi
Kiltteys.
- Anonyymi
Hän on rauhallinen ja vakaa :)
- Anonyymi
Se että nainen uskoo Jeesukseen kuten minäkin. Tekee surulliseksi tämä rikosten ja vääryyden peittely:
https://oikeamedia.com/o1-117012
Mutta jos halutaan yksityiskohtia niin vaan ihan hirmuisen lempeä luonne. Kuitenkin semmoinen kenelle ei uskalla kauheasti äksyillä.- Anonyymi
Tuo jälkimmäinen on niin totta, mutta lisäisin siihen myös, että "semmoinen kenelle ei halua kauheasti äksyillä".
Muutoin minulle tärkeää on tervepäinen, kiltti luonne. Saa olla taiteellinenkin ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo jälkimmäinen on niin totta, mutta lisäisin siihen myös, että "semmoinen kenelle ei halua kauheasti äksyillä".
Muutoin minulle tärkeää on tervepäinen, kiltti luonne. Saa olla taiteellinenkin ;)No minä haluan olla hänen kanssaan aina. Elämä on lyhyt hetki vain. Jeesus sanoi että hänen seuraajansa tulisivat kaikkien vainoamiksi. Maailman vainotuin ihmisryhmä on kristityt. Jopa "sivistyneet" länsimaat loistavat välinpitämättömyydellään. Vain Jumala voisi ennustaa, että näin tulisi tapahtumaan. Ylipäätään sekin että Jeesus tiesi kristinuskon leviävän koko maailmaan on yliluonnollista. Missään toisessa uskonnossa/maailmankatsomuksessa ei ole vastaavaa.
Toisella ei minusta ole lopulta arvoa ilman ensimmäistä. - Anonyymi
Sinulla on oma mielipiteesi ja minä kunnioitan sitä ja oletan, että sinäkin kunnioitat minun mielipidettäni. Tämä mielestäni maailmasta, suppeassakin sellaisessa, kuten tämä palsta, puuttuu. Ja inhimillisyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoin minulle tärkeää on tervepäinen, kiltti luonne. Saa olla taiteellinenkin ;)Luin kommenttisi vähän väärin. Anteeksi. Joo en minäkään halua äksyillä vaan olla kiltisti. Mutta tykkään naisessa siitä jos osaa palauttaa maan pinnalle. Se on hyvä piirre. Sellainen pitää miestä kapealla tiellä. Ei anna eksyä.
- Anonyymi
Ymmärsin pointtisi jo alunperinkin :) Ja parisuhteessahan pitää voida tuoda julki omat mielipiteensä. Mutta se tyyli, miten sen tuo esille onkin jo vähän toinen juttu. Veikkaan, että meistä monellakin on siinä paljon oppimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin pointtisi jo alunperinkin :) Ja parisuhteessahan pitää voida tuoda julki omat mielipiteensä. Mutta se tyyli, miten sen tuo esille onkin jo vähän toinen juttu. Veikkaan, että meistä monellakin on siinä paljon oppimista.
Minä oon semmoinen hölösuu, että en tarkoituksella halua loukata mutta vanhigossa saatan sanoa tyhmästi. No olen katuvainen. Meen nöyrästi naisen luo ja pyydän anteeksi. Sitten hän voi antaa anteeksi ja sitten kaikki on hyvin. Ihmeellinen kullannuppu se minun tuleva vaimoni. Minussa on aika paljon kestämistä.
- Anonyymi
Sä olisit mun äidille unelmavävy tai tuleva mies, kun isästäni joskus aika jättää.
- Anonyymi
Rehellisyys
- Anonyymi
Hänestä kanssa tuli heti sellainen tunne että kemiat natsaa hyvin yhteen..
- Anonyymi
En osaa sanoin kuvailla. Kait sitä jotain kihinää.
- Anonyymi
Kokonaisuus pitää olla kunnossa.
Ehkä tärkeintä se et unelmat muuttuu yhteisiksi.
Alkuun jokin pikkujuttu voi herättää kiinnostuksen.
Ulkonäkö ei voi yksin riittää yhdessäolon syyksi.
Pitää olla jotain enemmän.
Näillä ajatuksilla viikonloppuun.
Oikein kivaa viikonloppua kaikille.
T. -ap-- Anonyymi
Kokonaisuus ratkaisee ja täytyy olla semmonen tietty tunne jo ekalta kohtaamiselta
- Anonyymi
Ehdottomasti luonne. Ystävällisin, huomaanvaisin ja kärsivällisin mies, jonka olen ikinä tavannu.
Ihanat silmät ... ja ne kädet. Kädet on mulle tosi tärkeä juttu miehessä. Olen outo.- Anonyymi
Ei tuo minusta kuulosta oudolta ollenkaan. Joku tykkää käsistä ja joku toinen .... jostain muusta.
- Anonyymi
selittämätön klikkaus mitä ei voi ymmärtää joka voi tapahtua missä vain. sen jälkeen et voi muuta kuin ajatella kyseistä henkilöä
- Anonyymi
Finni keskellä hartioita eli väärässä paikassa. Eli suoraan töykeästi avautuen.
- Anonyymi
sevoi olla yksi katse ja seon siinä
- Anonyymi
8 viestiä poistettu!!! Tiedän, että omani on yksi, eikä siinä ollut mitään alapään asioita eikä rumia sanoja eikä siinä viitattu kenenkään henkilöön. Sinänsä ihan sama vaikka viesti poistettiin, mutta käytäntö kummastuttaa.
Mikäköhän ei ole sallittua ikäväpalstalle? sana arvomaailma? sana kemia tai vetovoima? Sanat syvät ja vahvat tunteet? Ehkä rakkaus? Ehkäpä älykkyys on hyvin kielletty sanana?
Alkaa tuntua, näitä poistaa joku jolla on oikeasti hyvinkin vilkas mielikuvitus ja joka vetää johtpäätöksiä niin vahvasti rivien välistä ettei alkuperäisellä anonyyymillä ole mitään hajua mitä moderaattori on ajatellut (omassa päässään) tai sitten moderaattori on vahvasti mt-ongelmainen, jota ahdistaa se, että joku oikeasti rakastaa ja arvostaa jotain toista anonyymiä.
Hyvin vaikea kuvitella, että kaikki 7 muuta poistettua sisältäisi tuhmuuksia.... - Anonyymi
Ensin kiinnitin huomiota hänen ääneensä. Niin ihana ja kunnioitusta herättävä ääni. Seuraavaksi huomasin hänessä uskomattoman tavan kohdella kanssatovereitaan. Ja niitä muitakin ihmisiä, ... miten hän kohtasi heitä kaikkia. Vieläkin liikutun, kun muistelen näkemääni. Niin välitön ja toisia arvostava ihminen.
Sitten huomasin KoKo komeuden.. Mitään en ottaisi siitä miehestä pois..- Anonyymi
Voi kun oli hieno kuvaus! Olisinpa se mies.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804