kolmårdeniin

tramp

tervehdys!
haluaisimme mieheni kanssa lähteä kolmårdeniin päivän reissulle.
Olisiko teillä hyviä neuvoja matkalle?!Kannattaako mennä omalla autolla?Onko opasteet selkeät?Onko ruotsissa "vaikea" ajaa?
Minkä hintaiseksi matka mahtaa suurinpiirtein tulla?!
vinkkejä,neuvoja,kaikki mahdollinen on tervetullutta!

4

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et(te) kadu
    • Tukholmasta

      täällä vain on otettava nuo jalankulkijatkin huomioon (toisin kuin Suomessa)! Samaten ruotsalaisilta itseltään unohtuu usein vilkun käyttö joten tarkkaavainen kantsii olla. Lisäksi jos satut olemaan vahingossa väärällä kaistalla voit joutua tekemään pitkänkin kiertoajelun.

      Jos olet epävarma ajotaidoistasi niin Suomestahan järjestetään hyviä bussimatkoja Kolmårdeniin jolloin matkasta varmasti nauttii enemmän kun jää tuo ajamisjännitys pois.

    • Mutta jos omalla autolla haluaa mennä, niin kyllä sielä pärjää siinä kuin suomessakin. Opasteet on hyvät,kunhan satamasta vaan osaa ulosmenotielle.Tuossa aiemmin oli jo nettiosoite josta saat hinta ym.tiedot itse paikasta.Jos menette Turusta yli niin ainakin as-autolla on päässyt SEA WINDLINE lautalla huomattavasti halvemmalla kuin muilla.1 Päivä on kyllä omalla autolla aika kiireinen jos meinaa kaikki paikat katsoa.Voi poistullessa jo väsyttää.

    • minna

      Yksi päivä on ihan liian lyhyt aika jos aikoo käydä koko eläintarjan läpi.Delfinaario on tosi hieno verrattuna esim Särkänniemeen. Olemme käyneet kolme kertaa ja aina nauttineet kovasti. Ei kannattaisi kiireellä pilata siellä käyntiä.
      Ruotsissa on oikein selvät ja hyvät opasteet. Ei siellä eksy. Ja liikenne yleensä paljon fiksumpaa kuin Suomessa. Kaistanvaihto helpompaa, kun näytät vilkkua, niin heti tulee tilaa. Olemme käyneet sekä asuntoautolla että asuntovaunun kanssa . Laivalla menty yli ja tultu pohjoisen kautta takasi.
      Onnea matkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe