Linux-käyttäjät ovat kitupiikkejä!

Linux-harrastajien rakastama sivusto sulkee ovensa

"Rakastettu ja pitkäikäinen Linux Journal aloitti toimintansa vuonna 1994. Se oli ensimmäinen Linux-käyttöjärjestelmään keskittynyt lehti. Vuonna 2011 julkaistiin viimeinen numero, ja Linux Journal siirtyi yksinomaan nettiin. Nyt se joutui sulkemaan ovensa pysyvästi, rahanpuutteen vuoksi."

Jotta semmoisia nämä tubutinpojat on.
3
Ilmoita

22 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Microsoftilla ei ikinä ole ollutkaan vaikka rahaa on kuin ryövärillä, hih ryövärillä

Jotta sellaisia nämä herranketkut.
3 VASTAUSTA:
Ymmärrän katkeruutesi.
Windows_Herrasmiehet kirjoitti:
Ymmärrän katkeruutesi.
Miksi minä olisin katkera?
Minulla taitaa olla yhtä monta Microsoftin osaketta kuin sinullakin.
Palstan ainoita järkeviä kirjoittajia!
+Lisää kommentti
"Se oli ensimmäinen Linux-käyttöjärjestelmään keskittynyt lehti."

Linux ei ole käyttöjärjestämä.

Ämmä-Kari
Ilmoita
Linux ja mira
Ilmoita
Linux on nykyyän niin helppokäyttöinen. Lehteä ei enää tarvita.
5 VASTAUSTA:
Niin, eipä siellä SER-kontissa paljon lehteä lueta.
Windows_Herrasmiehet kirjoitti:
Niin, eipä siellä SER-kontissa paljon lehteä lueta.
Kaikki Ser kontissa olevat tietokoneet ovat Windows raatoja.
Sepäs kummallista? Mihin sitten joutuvat ne tubuttimilla hajoitetut tietokoneet?
Anonyymi kirjoitti:
Sepäs kummallista? Mihin sitten joutuvat ne tubuttimilla hajoitetut tietokoneet?
Eihän niitä ole koska kukaan ei linuxia käytä mikäli uskomme palstan windoestrolliherranketkuja.
Windows.linuksi.tubutin is one and only.
Eiköhän ne ole siellä peräkammareissaan, valtavissa pinoissa huoneen nurkassa. Ainakin olen kuullut että näin olisi.
Kas kun linukshihhuli ei kykene heittämään mitään vanhempakaan tietokonetta pois, vaan jättää sen mieluimmin vaikka komeroon homehtumaan.
Siksipä heillä on komerot ja nurkat täynnänsä vanhoja tietokoneita, joista lähes kaikki on hajonneet ja syynä tubuttimen asennus niihin!
+Lisää kommentti
Ei tietokoneen käyttöön makasiineja tarvita. Kunhan käyttöjärjestelmä toimii sujuvasti ja käyttö on turvallista, se on minulle tarpeeksi!

Valitettavasti windows ei pysty täyttämään kumpaakaan kriteeriä.
1 VASTAUS:
Alottelijat voi tarvita lehtiä. Toisaalta kun pääsee vähän pidemmälle, lehdet jää auttamatta pois, kun ainoat paikat mistä voi hakea tietoa, on esim. jonkin laiteajurien kehittäjäyhteisöt tai sitten pitää katsoa itse kernel-dokumentaatiosta. Ei ne lehdetkään kaikkeen pysty. Tässä vaiheessa hommat on jo kehitetty sille tasolle, että peruskäyttö onnistuu ilman käyttöjärjestelmän hikkauksia, joten voi keskittyä tekemään jotakin uutta tai vaan mielenkiintoista.
+Lisää kommentti
Vaikka tuo Windows-trollaus jurppii niin tämäntyyliset vasta-argumentit ovat tarpeettomia. Se vain kiihdyttää asiatonta "keskustelua".

Älä ruoki trollia!
5 VASTAUSTA:
”Älä ruoki trollia!”
Olet nyt täysin väärin käsittänyt koko sodat-palstan idean.
Anonyymi kirjoitti:
”Älä ruoki trollia!”
Valehtelu tuskin on palstan idea.
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelu tuskin on palstan idea.
Kyllä se vähän taitaa kumminkin olla?
Apua aloittelijalle palstalle valehtelu ei kuulu, missä yksi hihhuli niitä YRITTÄÄ kirjoitella päivittäin.
Anonyymi kirjoitti:
”Älä ruoki trollia!”
Onhan sodankäyntiinkin 70 vuotta sitten sovittu kansainväliset säännöt mm. siviilien kohtelusta ym. Valitettavasti on tahoja jotka eivät näitä noudata tai eivät tiedä niistä mitään.

Poliitikkojen on pysyttävä tosiasioissa, sen sai mm. eräs Anneli kokea taannoin. Näille palstoille toivon moderointia joka poistaisi selvästi totuudenvastaiset kirjoitukset. Toivottavasti kirjoittajat ymmärtäisivät itse pysytellä faktoissa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vähän taitaa kumminkin olla?
Apua aloittelijalle palstalle valehtelu ei kuulu, missä yksi hihhuli niitä YRITTÄÄ kirjoitella päivittäin.
Ei valehtelu jää "yhden hihhulin" toiminnaksi tai sitten se yksi hihhuli on asentanut sata linuksia.
+Lisää kommentti
Uutinen 7.8.2019 14:05
"Tiesitkö Microsoftin omasta lehdestä? Nyt se lopetetaan – yli 30 vuoden olemassaolon jälkeen"

Windows herrasmieskää ei tainnut lehdestä tietää.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Linux-käyttäjät ovat kitupiikkejä!

Linux-harrastajien rakastama sivusto sulkee ovensa

"Rakastettu ja pitkäikäinen Linux Journal aloitti toimintansa vuonna 1994. Se oli ensimmäinen Linux-käyttöjärjestelmään keskittynyt lehti. Vuonna 2011 julkaistiin viimeinen numero, ja Linux Journal siirtyi yksinomaan nettiin. Nyt se joutui sulkemaan ovensa pysyvästi, rahanpuutteen vuoksi."

Jotta semmoisia nämä tubutinpojat on.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta