Olen intohimoinen valkosipulijauheen syöjä. Onkohan jauhe aidosti valkosipulista jauhettua vai jotain esanssia. Purkissa ei ole tuoteselostetta vain mihin käytetään niin kuin nyt en sitä tietäisi.
Onko valkosipulijauhe valkosipulia?
2
532
Vastaukset
- Anonyymi
Teininä käytin valkosipulijauhoa, kun kotona ei tykätty valkosipulista. Nykyään käytän tuoretta valkosipulia. On 2 Fiskarsin puristinta. Tuore maistuu paremmalta. Laitan puristeen vasta ruuanvalmistuksen lopussa, ettei mene terveysvaikutukset pilalle.
- Anonyymi
Joop
Tuoteselosteiden mukaan ovat valkosipulia. Sitä en tiedä, onko lisänä jotain paakkuntumisenestojauhetta tms. Ite suosin tuoretta valkosipulia, mutta jauhettakin kyllä on kaapissa. Ite asiassa nyt aika hyvääkin, jotain lidl-kaupasta ostettua rouhetta. Noit tuoreet valkosipulit menee vanhemmiten jotenkin kitkeriksi ja jauheet väljähtyypi. Pitäis kasvattaa ite, ei ois isokaan duuni, laiskuuttaan en oo viittinyt viime vuosina. Mutta ite kasvatettu tuore valkosipuli, se mun mielestä parasta.
Siis aloitukseen, lue tuoteseloste, mun mielestä kaikki olleet ihan kuivattua ja jauhettua valkosipulia, lisäaineista en tiedä.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628