Minua kiusataan, koska olen outo

Anonyymi

Hm... Tulin tänne kertomaan vaan siitä, että minua kiusataan. Jos täällä on sellaisia ”fiksuja” ihmisiä, jotka alkaa nauraa tälle — häivytkää vaikkapa neljälle suunnalle!

Aloitan siitä, että olen 13 vuotias tyttö, joka just pääsi seiskalle luokalle. Minulla ei ole kavereita, enkä edes aio hankkia niitä mun koulus, koska... ei silti kukaan haluaisi olla minun kanssa. Niin... On minulla kyllä ollut ystäviä ja jopa olin kuulunut yhteen kaveri porukkaan, joka oli täynnä jonneja (olin silloin jonne LoL...) mut... Lopetin olee niiden kanssa, koska en enään jaksanut sitä, että ne puhuu kaikista, anteeksi vain, paskaa. (Toi kaveri meininki oli siis kutosella)

Kutosella Minulla oli paras kaveri, mutta... hän tietysti petti meidän ystävyyden ”hankkimalla” uuden ystävän, joka itse asiassa puhuu hänestä aina paskaa. Kun niillä oli riitaa se mun ex-kaveri tuli aina itkemään mun ”olkapäähän”. Kun niillä oli taas kaikki ok, kaikki muuttui taas paskaksi. Siis... Mä on vihainen siittä, että.. NIINKU... MÄ AINA OLIN HÄNEN HENKINETUKI JA KAVERI... ”SUOJELIN” HÄNET, KU SITÄ KIUSATTIIN JNE.... Ostelin hänelle jopa välipalaa, karkki jaa muuta kivaa... tein hänelle kaikkee, mut... Valitettavasti, tää neiti rupes puhumaan minusta kaikenlaista.

Nyt... Kun oon seiskalla, monet nauraa minulle (minun entiset luokkalaiset ja minun luokkalaiset) ja puhuu paskaa... Kun minä vaihdoin oman kutsuma nimen, niin tää naureskelu ja haukkuminen oli niinku, niiden päivän ”rutiini” jos niin voi sanoa.

Joo... On myös pilkattu mu vaatteiden takia; käytän huppareita ja farkkuja, kun taas mun luokkalaiset tytöt hienoja paitoja, lyhyet hameet, shortsit ja niin edelleen.... Ne meikkaa, minä en. Ne ovat kauniita, mä taas en. Ne ovat normaaleja, minä olen outo.

Olen taiteilija, ja, ku ne tarvii kuviksen tunnil apua, niin, musta, vittu, tulee heti ”maailman paras” ihminen...

Olen jopa viillellyt: ei mitään raapimisia, vaan tosi syviä haavoja n. 5mm. Melkein onnistuin tekemään itsemurhan koulun vessassa (tein niin syvät viillot, että oli niin paljon verta... jouduin sit sairaalaan...) toisen kerran yritin hirttaa itseäni metsässä, mut... valitettavasti joku ysiluokkalainen ”pelasti mut”. Harmi, että hän muutti pois...

Ai niin joo... unohdin mainita se, että minussa on venäläistä ja Australian verta... Muo haukutaan vitun ryssäks ja muuta Venäjään kuuluvia harmittavia asioita...

En tarvi vinkkei välttämättä... Halusin vaan kertoa asioistani... tai saada uusia true-Frendei täältä...

7

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huhhuh! Oletpa joutunu kokemaan rankkoja asioita noin nuoreksi, arvostan tuollaisia tyyppejä jotka erottuu massasta ja on omia ittejään. Olet rohkea ja noi muut nauraa vaan siks kun ne ite pelkää poiketa massasta, joukossa se tyhmyys tiivistyy. Tosi tyhmää nimitellä sua sen mukaan mistä tulet, ole vain ylpeä juuristasi:)

    • Anonyymi

      Sä oot kaunis, ainutlaatuinen ja arvokas just sellaisena kun sä olet. Mä oon tosi pahoillani sun puolesta siitä kaikesta huonosta, mitä sä oot joutunut kokemaan. Mä oon itse myös ollut koulukiusattu useamman vuoden ala-asteella (nyt oon 9.lk, ja jos haluat tietää, niin joo, on myös tyttö). Nykyään mun asiat on tosi paljon paremmin, kiusaamista ei oo tapahtunut enää vuosiin, enkä oo yhtään niin huonolla mielellä kuin silloin. Jaksan uskoa muidenkin kohdalla siihen, että asiat kääntyy aina, ihan aina, parhain päin. On sanoinkuvaamattoman kurjaa, miten sun ton ikäiset luokkalaiset ja muut ei osaa käyttäytyä kunnioittavasti sua kohtaan. Niiden pitäisi osata, kyllä ton ikäisen pitäisi jo tajuta, missä menee raja. Kukaan ei ansaitse tollasta.
      Yritä vaan pitää pää kylmänä, tiiän, että se saattaa olla vaikeeta, mutta se on sen arvosta. Yritä myös olla oma itsesi, ja muista, että elät vain itseäsi varten. Älä välitä niistä, jotka on niin kujalla ettei osaa ajatella sun tunteita, toivon sydämeni pohjasta, että asiat alkais sujumaan paremmin sun kohdalla tulevaisuudessa. Tsemppihali!

    • Anonyymi

      Olet kokenut kovia ja pahoja asioita ja olet selvinnyt tähän päivään saakka joten jatka samaan malliin! Olen itsekin kokenut kiusaamista monta vuotta ( muutakin kuin haukkumista ja vinoilua) ja siitä on jäänyt jäljet. Paras ystäväni on pettänyt minut ja kertonut kaikki salaisuuteni eteenpäin ja kertonut myös valheita minusta. Minun kokemukseni jäävät toiseksi sinun kokemustesi rinnalla, mutta yritän tällä vain sanoa että minulla on pieni aavistus siitä miltä sinusta saattaa tuntua. Sinun kannataa puhua asioistasi jollekkin ihmiselle, johon oikeasti voit luottaa, jos sellaista henkilöä ei ole puhu opettajan, koulun terveydenhoitajan tai koulun kuraattorin kanssa. Voin kokemuksella kertoa, että puhuminen auttaa. Toivottavasti tästä on apua tai ainakaan en pahenna asioita.

    • Kuulostaa tosi pahalta tuo ja varsinki vielä kun olet noin nuori. Jos tarviit kahden keskeistä keskustelua tai muuten vaan jotain apua niin autan aina parhaani mukaan kun on vain mahdollista ja jos haluaa jutella kanssani mistä tahansa päätä painavasta niin viestiä voi laittaa tänne: [email protected]

      Olen toisaalta sinua 3 vuotta vanhempi ja poika mutta tarjoan nyt kuitenkin tälläsen vaihtoehdon.

    • Anonyymi

      Ala pistelemään ylös kaikkea mitä kiusaajasi ovat tehneet ja käytä todisteita heitä vastaan. Tuo ei ole millään tapaa sallittua.

    • Anonyymi

      Moikka, oon ite kokenut samankaltaisia tilanteita ja viiltelyä. En anna sulle mitään vinkkejä koska oon aika varma että oot kuullut niitä jo aika paljon. Oon 14 ja itekkin taiteilija. Jos haluat puhua ( ystävystyä) laita mulle instassa viestiä :)
      Nimi on hattaranpilvi.

    • Minä olen outo täällä.
      Miten sinä olet outo?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe