voisko joku kertoo millaisia autoja nuo on ja mistä ne saa? Enite nkiinnostaa tuo slamvan ku se pitää viedä sinne satamaan...
slamvan,hotknife ja Buckaneer
8
710
Vastaukset
- hghjkjlgfnkjt
Niin voisko joku viel kertoo mistä saa hotkifen.
- autodiileri
tuo unohtu vielä listasta
tankkereita liikkuu ympäriinsä (rekan nuppi (se yleisin) ja hotknifen saa ainoastaan koodilla tai jos oot saanut autokoulun kullalle muulla tavalla ei saa slamvan liikkuu ainakin kolmannessa kaupungissa
- autodiileri
scuubi kirjoitti:
tankkereita liikkuu ympäriinsä (rekan nuppi (se yleisin) ja hotknifen saa ainoastaan koodilla tai jos oot saanut autokoulun kullalle muulla tavalla ei saa slamvan liikkuu ainakin kolmannessa kaupungissa
kiitos vastauksesta , mutta vielä mietityttää tuo slamvan...eli onko se joku urheiluauto vai mikä? ku nimestä luulin aluks että se on joku pakettiauto...
- bnkjngfjk
autodiileri kirjoitti:
kiitos vastauksesta , mutta vielä mietityttää tuo slamvan...eli onko se joku urheiluauto vai mikä? ku nimestä luulin aluks että se on joku pakettiauto...
rekka on tää.
autodiileri kirjoitti:
sellanen matala pohjanen lava-auto jossa on joskus hydrauliikka sen kyllä tunnistaa kun tulee vastaan
- autodiileri
scuubi kirjoitti:
sellanen matala pohjanen lava-auto jossa on joskus hydrauliikka sen kyllä tunnistaa kun tulee vastaan
nyt tiedänkin jo mitä tarkoitat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197