Kysyn vain, että voiko työnantaja pakottaa jokaisen työntekijän asentamaan omaan puhelimeensa whatsappin työasioita koskevia ilmoituksia varten? Tai voiko työnantaja edes olettaa, että jokainen on valmis asentamaan sen? Whatsappihan ei ole luokiteltu turvalliseksi tiedonvälityskanavaksi.
WhatsApp työasioissa omaan puhelimeen?
14
1634
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida watsappi olla tarpeeksi turvallinen firman asioiden puimiseen.
- Anonyymi
Sehän on aivan firman päätettävissä.
- Anonyymi
Ei työnantaja voi vaatia että jokainen työntekijä asentaa omaan puhelimeensa vatsapin tai että edes ostaa itselleen älykännyn.
- Anonyymi
Ei voi pakottaa. Kun ei voi, niin ei voi.
- Anonyymi
Ei todellakaan voi vaatia.
Omasta kännystä poistanut kaikenlaiset some ym käyttämättömät appit. Turhia akun ja tilan syöjiä.- Anonyymi
Mun työpaikalla infot kulkee kohde-esimiehen päätöksellä whatsappilla jokaisen omaan puhelimeen. Kaikilla ei kuitenkaan ole edes älypuhelinta saati whatsappia.
Sitten asiasta tietämätön saa haukut, kun ei ole osannut tehdä jotain asiaa whatssppissa tulleen ohjeen mukaan. Tosi turhauttavaa. Onneksi vaihdoin kohdetta ajat sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun työpaikalla infot kulkee kohde-esimiehen päätöksellä whatsappilla jokaisen omaan puhelimeen. Kaikilla ei kuitenkaan ole edes älypuhelinta saati whatsappia.
Sitten asiasta tietämätön saa haukut, kun ei ole osannut tehdä jotain asiaa whatssppissa tulleen ohjeen mukaan. Tosi turhauttavaa. Onneksi vaihdoin kohdetta ajat sitten.Whatsappin käyttö avaa kanavia, itsehän siinä koko ajan on kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatsappin käyttö avaa kanavia, itsehän siinä koko ajan on kohde.
Mää käytän lankapuhelinta ja postimerkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten asiasta tietämätön saa haukut, kun ei ole osannut tehdä jotain asiaa whatssppissa tulleen ohjeen mukaan. Tosi turhauttavaa. Onneksi vaihdoin kohdetta ajat sitten.Kuulostaa hölmöltä että tollasta edes joku työnantaja kehtaa vaatia.
Infot pitäisi kulkea firman intrassa tai mitä kautta voi perus puuceella käydä vilkaisemassa selaimella.
Mitään ylimääräistä ei tarvitse erikseen ladata aparaattiinsa.
Asia olisi eri jos firma antaisi työsuhdekännykän mutta kuka sellaista.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten asiasta tietämätön saa haukut, kun ei ole osannut tehdä jotain asiaa whatssppissa tulleen ohjeen mukaan. Tosi turhauttavaa. Onneksi vaihdoin kohdetta ajat sitten.Niin Avarn Securitykin viestittää työntekijöille Whatsapin kautta. Vartiointiliikkeen asioita ei ehkä pitäisi niin levitellä. Esimiehet eivät laita sähköpostia eikä tekstiviestejä eikä firman oman Staffin kautta. Näin vain osa henkilökunnasta saa tiedokseen firman asioita. Eikä edes kukaan ilmoittanut ,että whatsapin kautta tiedotellaan. Näin paskafirmassa...
- Anonyymi
Ei tietenkään voi pakottaa, mutta
1. Kaikki muutkin suostuvat niin sinäkin suostut.
2. Jos et suostu niin et saa töitä.
3. Liittoa tai ylipäätänsä ketään ei kiinnosta jos sinne vingut asiasta ja vastaus on "aika vaikea näyttää toteen" joka kerta. PAMille kyllä raha kelpaa ei siinä mitään. - Anonyymi
Mulla on ilmoitukset pois päältä puhelimessani joten en edes huomaa, milloin tulee whatsapp-viestejä. Huomaan ne vasta sattumalta.
- Anonyymi
Jos ei LYTP:n 4§:llä ja yleissitovalla TESsilläkään ole merkitystä niin kyllä voi. Pakottavathan ne ostamaan omat kamat, ajamaan piiriä omalla autolla, tekemään palkattomia vuoroja työsopimusten eteen sun muuta kivaa. Kärryjen työntämisestä puhumattakaan. WhatsApp varmaan aika pieni murhe kitistä?
- Anonyymi
Yksi vartija sanoi ettei hänellä ole puhelinta oisko sitten lankapuhelin kotona 30 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152