Olenko lihava?

Anonyymi

Moi! Täällä kirjoittaa 11 vuotta vanha tyttö. Olen pitkään miettinyt, olenko ylipainoinen? Olen n. 45 kg ja pituutta löytyy n. 146 cm. Pliis kertokaa oonko lihava! Kaikki kaverit sanoo et oon ylipainonen jonka takia huono itsetunto...

7

124

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot normaalipainone mut melkein ylipainon rajalla

• Anonyymi

Piakkoin tulee kasvupyrähdys ja se tasoittuu sillä.
      Koskaan ei ole huonoa, jos syö terveellisesti.
      Tsemppiä!

• Anonyymi

Et ole liian painava vaan liian lyhyt.

• Anonyymi

appappap, ei hää mikään lyhyt kuitenkaan, ikäiseksees. Minä olin 2 v häntä vanhempana 142 centtinen ja poika

• Anonyymi

Oot vasta 11. Pikkulapsi vielä. Ei sun tarvitse painoa miettiä, kasvat viellä. Kunhan vaan elät terveesti :)

• Anonyymi

Sun ei tarvi murehtia koska sulla on tulossa vielä kasvu pyrähdys, jossa kasvat pituutta ja huomaat että oot laihtunut. Mulla itselläni on tällä hetkellä kasvu pyrähdyksen alku.☺️

• Anonyymi

Ei kannata ottaa itseensä tommosia. Kannattaa opetella omat hyvät puolensa ja pitämään itsestään. Vaikka se kuulostaakin kliseiseltä.

ps. Et ole ylipainoinen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      190
      1766
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      40
      941
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      916
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. 60
      668
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    7. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      53
      578
    8. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      571
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      556
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      21
      547
    Aihe