Aihe

Olenko lihava?

Anonyymi

Moi! Täällä kirjoittaa 11 vuotta vanha tyttö. Olen pitkään miettinyt, olenko ylipainoinen? Olen n. 45 kg ja pituutta löytyy n. 146 cm. Pliis kertokaa oonko lihava! Kaikki kaverit sanoo et oon ylipainonen jonka takia huono itsetunto...

7

<50

Vastaukset

• Oot normaalipainone mut melkein ylipainon rajalla

• Piakkoin tulee kasvupyrähdys ja se tasoittuu sillä.
      Koskaan ei ole huonoa, jos syö terveellisesti.
      Tsemppiä!

• Et ole liian painava vaan liian lyhyt.

• appappap, ei hää mikään lyhyt kuitenkaan, ikäiseksees. Minä olin 2 v häntä vanhempana 142 centtinen ja poika

• Oot vasta 11. Pikkulapsi vielä. Ei sun tarvitse painoa miettiä, kasvat viellä. Kunhan vaan elät terveesti :)

• Sun ei tarvi murehtia koska sulla on tulossa vielä kasvu pyrähdys, jossa kasvat pituutta ja huomaat että oot laihtunut. Mulla itselläni on tällä hetkellä kasvu pyrähdyksen alku.☺️

• Ei kannata ottaa itseensä tommosia. Kannattaa opetella omat hyvät puolensa ja pitämään itsestään. Vaikka se kuulostaakin kliseiseltä.

ps. Et ole ylipainoinen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      11861
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      7922