SДДТДИДИ mummot ja muut luuserit onko niin pieni palkka että ette voi oikeesti omaa elämää ostaa? Vaan pitää nuorten elämään puuttua! Eikö teillä oo mitään muuta tekemistä? Teiän päivä varmaa koostuu siitä että te heräätte, valitatte sitä kuinka joka paikkaan sattuu, keittätte p@sk@@ kahvia, syötte perunavelliä koska sitä voi syyä ilman hampaita, luette päivän lehden ja hurjistelette mihin on maailman on menny ja miten kaikki oli ennen paremmin kun hitler oli hengissä ja junat oli ajassa. Miten voitte olla ees niin läskejä kun ei ennen vanhaan ollu ees ruokaa! Ja heti ku ootte saanu lehden luettua niin lähette sille 200m kävelylle, jolloin kyttäätte jokaikistä. Ei siinä saa kattoo mutta onko siitä pakko mennä kirjottamaan nettiin!!
Joutsan ihmiset
8
187
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin kijoottamaan tänne nettiin oon niitä " tanan " käppänä . Oon kuitenkin maksanut aloittajalle mahdollisuuten pörrätä nälättä .
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Oi,nyt on kireät pöksyt kirjoittajalla. Odota muutama vuosi sitten helpottaa. Voit päätyä linnaankin, jos hyvin käy ja pelit alkaa risoa. Jos taas huonosti, sorvaat jotain pellin palasta ja haet perunoita velliisi marketin laarista.
- Anonyymi
Kuvasit päivien kulun vähän liiankin tarkkaan... Kukahan tässä kyttää ja ketä!?
- Anonyymi
en voi vastata koska joku reporttaa mun vastaukset
- Anonyymi
Huoh.
- Anonyymi
Tule sitten sanomaan kun oot joskus nähnyt tissit muuallakin kun netissä tai äidin kanssa saunassa ja ostanut jotain omilla rahoilla :D
- Anonyymi
Ai silloinko saa kytätä mitä muut tekee kun on nähnyt tissit ja ostanut jotain omalla rahalla? :Ddd
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762