SДДТДИДИ mummot ja muut luuserit onko niin pieni palkka että ette voi oikeesti omaa elämää ostaa? Vaan pitää nuorten elämään puuttua! Eikö teillä oo mitään muuta tekemistä? Teiän päivä varmaa koostuu siitä että te heräätte, valitatte sitä kuinka joka paikkaan sattuu, keittätte p@sk@@ kahvia, syötte perunavelliä koska sitä voi syyä ilman hampaita, luette päivän lehden ja hurjistelette mihin on maailman on menny ja miten kaikki oli ennen paremmin kun hitler oli hengissä ja junat oli ajassa. Miten voitte olla ees niin läskejä kun ei ennen vanhaan ollu ees ruokaa! Ja heti ku ootte saanu lehden luettua niin lähette sille 200m kävelylle, jolloin kyttäätte jokaikistä. Ei siinä saa kattoo mutta onko siitä pakko mennä kirjottamaan nettiin!!
Joutsan ihmiset
8
225
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin kijoottamaan tänne nettiin oon niitä " tanan " käppänä . Oon kuitenkin maksanut aloittajalle mahdollisuuten pörrätä nälättä .
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Oi,nyt on kireät pöksyt kirjoittajalla. Odota muutama vuosi sitten helpottaa. Voit päätyä linnaankin, jos hyvin käy ja pelit alkaa risoa. Jos taas huonosti, sorvaat jotain pellin palasta ja haet perunoita velliisi marketin laarista.
- Anonyymi
Kuvasit päivien kulun vähän liiankin tarkkaan... Kukahan tässä kyttää ja ketä!?
- Anonyymi
en voi vastata koska joku reporttaa mun vastaukset
- Anonyymi
Huoh.
- Anonyymi
Tule sitten sanomaan kun oot joskus nähnyt tissit muuallakin kun netissä tai äidin kanssa saunassa ja ostanut jotain omilla rahoilla :D
- Anonyymi
Ai silloinko saa kytätä mitä muut tekee kun on nähnyt tissit ja ostanut jotain omalla rahalla? :Ddd
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1173932SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763265Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671877SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191341Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171242Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2101013Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62706
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695