Taitaa olla kajaanilaisilla keittiökalusteiden myyjillä liikaa asiakkaita ja rahat tulvivat ikkunoista ja ovista sisään tekemättä mitään... Ei oteta yhteyttä yhteydenottopyynnöistä huolimatta, tarjousta saa odotella ja pyytää monta kertaa, seuraava vapaa keskusteluhetki asiakkaan kanssa on jossain hamassa tulevaisuudessa ja vihoviimeisenä asenne "tiedäthän, että me emme ole halvin vaihtoehto."
Onko täällä joku oikeasti tehnyt onnistuneen kaupan keittiökalusteista? Kehukaa ja kritisoikaa... Tässä on kyseessä useamman tuhannen euron remontti, eikä haluttaisi pistää käsiänsä paskaan. Pitääkö lähteä Oulusta kyselemään, olisiko siellä enemmän palveluhalukkuutta?
keittiökalusteiden myyjät
13
7224
Vastaukset
- kysyn vaan
puustelli kalusteistako on kyse?
- Touhutonnit
Tuli hiukan epäselvästi kirjoiteltua, mutta nuo edellä mainitut seikat koskevat Puustellia, Autiota ja Topi-keittiöitä. Ainoastaan A la cartella on toiminut homma, sieltä saatiin suunnitteluaika ja tarjous erikseen vinkumatta. Haluamme kuitenkin kilpailuttaa eri firmat, mutta tuntuu todella turhauttavalta tällainen asiakaspalvelun "taso."
- jeppe
Touhutonnit kirjoitti:
Tuli hiukan epäselvästi kirjoiteltua, mutta nuo edellä mainitut seikat koskevat Puustellia, Autiota ja Topi-keittiöitä. Ainoastaan A la cartella on toiminut homma, sieltä saatiin suunnitteluaika ja tarjous erikseen vinkumatta. Haluamme kuitenkin kilpailuttaa eri firmat, mutta tuntuu todella turhauttavalta tällainen asiakaspalvelun "taso."
Rakensin aikoinaan ja käytiin mm.Puustellissa kyseleen tarjousta,tekikin ja myyjä tokas ettei meillä olisi varaa tälläseen tilaukseen...vaimon kans ihmeteltiin ja päätettiin ettei ainakaan sieltä oteta mitään.Mentiin Autiolle,siellä oli loistava palvelu ja homma hoitui niinkui sovittiin.Päälle saatiin ekstraa,mistä en halua kertoa.
Puustelli menetti entisestä rahasta yli 80 tuhatta markkaa kun siirryttiin Autiolle.Autiolta saaatin samasta tarjouksesta huomattavasti halvemmalla ja parempaa palvelua.
- Ulkona
Muutamia keittöremontteja noin kirvesmiehen ominaisuudessa seuranneena, voin kajaanin tilannetta hiukan valottaa.
En tosin aukottoman kattavasti.
Ehdottomasti onnistuneimmat toimitukset ovat Aution puutyöltä.
Hintatasosta en tiedä, mutta ainakin toimitusten täsmällisyys ja laatu ovat ykkösluokkaa.
Kaikista heikoimmat suoritukset ovat Puustellin nimissä. Viimeksi maanantaina sain kuulla toisen timpurin kokemukset ko. firman kanssa.
Eikä ne kokemukset olleet kovinkaan mairittelevia.
Toisaalta on hyvä, jos kalustefirmoilla on töitä, mutta toisaalta kyllä tarjouksiin tulisi asiallisesti vastata. Jos ei kerkeä toimittamaan, niin miksi sitä ei voi jo tarjousvaiheessa sanoa asiakkaalle?- jallu
Jalluhan se taas valittaa. Pakko kommentoida, mutta nimim. Ulkona taitaa nyt kyllä mainostaa tietämättään/ajattelemattaan.
- Ulkona
jallu kirjoitti:
Jalluhan se taas valittaa. Pakko kommentoida, mutta nimim. Ulkona taitaa nyt kyllä mainostaa tietämättään/ajattelemattaan.
Ehdinkin ennen kommenttini lähettämistä pohtia, oliko aloittajan taka-ajatuksena nimenomaan saada mainosta jollekin valmistajalle ja arvioin kyllä kommenttini mainosrajaa hipovaksi.
Mutta toisaalta tuollaiseen aloitukseen ei juuri muuten voi vastata, kuin käyttämällä nimiä.
En tiedä, kuinka se on pahasta, jos mainitaan firmojen nimet niin hyvässä, kuin pahassakin.
Esimerkiksi "rakenna & remontoi" -palstalla on hyvin yleistä vertailla esimerkiksi eri ikkunanvalmistajien laatu/hinta/toimitusvarmuus/ym. seikkoja.
Hyvässä keskustelun hengessä kommenttini annoin, enkä suinkaan ollut mainostamassa ketään.
Pahoittelen siis tapahtunutta ja pyydän kommenttini poistoa kyllä, jos joku sitä hyvän tavan vastaisena vaatii. - Ulkona
jallu kirjoitti:
Jaahas.
Näkyypä Autiokin saaneen risuja aloittajalta, joten nyt minusta keskustelu menee, niinkuin sen pitääkin mennä, eli pistetään kehiin niitä kokemuksia joista itsellä on tietoa.
Kerroin asian vain niinkuin itse olin kokenut, ja näyttääpä siellä olevan toisenkinlaisia kokemuksia. Siltä osin keskustelu lienee reilua?
Perusteettomasti ei kehuta ketään, mutta ei myöskään mustamaalata ketään.
Loppukevennys: olikohan bi-seksuaalimiesten poikakavereilla eilen vapaapäivä, kun oli naistenpäivä? - puppe
Ulkona kirjoitti:
Jaahas.
Näkyypä Autiokin saaneen risuja aloittajalta, joten nyt minusta keskustelu menee, niinkuin sen pitääkin mennä, eli pistetään kehiin niitä kokemuksia joista itsellä on tietoa.
Kerroin asian vain niinkuin itse olin kokenut, ja näyttääpä siellä olevan toisenkinlaisia kokemuksia. Siltä osin keskustelu lienee reilua?
Loppukevennys: olikohan bi-seksuaalimiesten poikakavereilla eilen vapaapäivä, kun oli naistenpäivä?:) hehee! Et taidakkaan olla niin juntti, kun kirjoituksistasi voisi päätellä. Helvetin hyvä vitsi!!!
- jallu
Ulkona kirjoitti:
Jaahas.
Loppukevennys: olikohan bi-seksuaalimiesten poikakavereilla eilen vapaapäivä, kun oli naistenpäivä?Asiahan tietysti ei minulle mitenkään kuulu eikä minun elämään vaikuta, mutta jos kerran näille asioille on olemassa oma foorumi niin eiköhän jätetä nämä jutut sinne.
nimim. ulkona osoittautuu kuitenkin herrasmieheksi kommentoidessaan järkevästi asiansa.
- Reino
Joo se Peellä alkava firma on maanlaajuisesti osoittautunut olevan täysi huijari. Joskus aikanaan jo Karpo-ohjelma kertoi aivan uskomattomia munauksia siitä. Mikään heidän lupauksistaan sen jälkeen kun ovat rahansa saaneet ei pidä paikkaansa.
VAROKAA IHMEESSÄ SITÄ PUTIIKKIA. - Wannabe Flea
Tein tilauksen eräästä keittiöovi firmasta jo kesällä 2003. Ei ole vieläkään tapahtunut mitään. Alussa sentään edustaja soitteli ja sopi tapaamisia ja katselmuksia. Sit kaikki vaan jäi. Onneksi on muitakin firmoja. Kiitos tälle marketeissa mainostavalle ovikauppiaalle. Painukoot ovinensa ......!!!!
- henni8
tietää tyypin, kaverini tilasi keittiökaapit varmaankin samaiselta tyypiltä.. vuosi sitten tekivät keittiöremontin eikä vieläkään kaikki osat ole tulleet mitä piti, sa kuulemma kiinni sen myyjän mutta lupaa tuoda puuttuvat osat seuraavalla viikolla eikä mitään kuulu. Nyt vanhempani ollivat ostaneet keittiötason tältä samaiselta tyypiltä ja toimitus oli todella nopeaa..
- ostettu Oulusta
Juu..eipä tuota mekään saatu Kajaanista keittiötä hankittua vaan piti oulusta saakka kalusteet ostaa, saatiin halvemmalla kuin täältä vaikka kilometritkin mukaan laskettais..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849