Entinen mopo zx9r mutta alkoi kroppa protestoimaan ajoasentoa ja ehkä alustaakin kun tuolla myös ulkomailla kiertelin/kiertelen, kaikennäköisillä teillä.
Koeajoin 2006 vm 1000cc Multistradan. Lähes super moto tyyppinen, kevyt ja mainio jousitus sekä mahtava ajoasento johti päätökseen sekä voiman ulostulo kuminauhamaisesti. Ainoa oudoksuttava puoli on kaupunkiajo kyseisellä pelillä. Varmasti tottumiskysymys mutta aikamoista rykinää ja kolinaa. Parissa päivässä oppi kyllä hieman kyytiä tasaamaan.
Mutta olisi kiva kuulla muiden vinkkejä kyseisestä merkistä. Esim. vältettävä tyhjäkäyntiä ja kytkimellä valoissa seisomista, 3000-3500rpm alle ei isommilla vaihteilla kannattaisi mennä... tällaisista vinkeistä olisin kiitollinen. Bensasta sain vinkin että 95E tai 98E kumpi tuntuu sopivan paremmin ja että suuria etanoliapitosuuksia muovitankin takia pitäisi välttää.
Vinkkejä uudelle ducatin omistajalle
Anonyymi
4
1544
Vastaukset
- Anonyymi
Ois kiva joskus päästä tollasen kyytiin
- Anonyymi
Otatko ikeneen, jos kyysään sua ympäriinsä?
- Anonyymi
en
- Anonyymi
oishan se kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749