Meitä ihmisiähän patistetaan liikkumaan enemmän jotta kuntomme kasvaisi.Niinpä minäkin aloitin uuden,oivan kuntoilumuodon:Sähköpotkulautailun.Ja eikun matkaan.Liikkuu liian hitaasti,,siispä vauhtia lisää ja täysillä eteenpäin,vau mikä kiito,tässä se kunto vasta kasvaa.Hups,siinä yksi mummo meinas mennä kumoon,mutta ehtipä väistää viime hetkellä,katsoisi eteensä eikä olisi liikenteen tukkona.Jippii,nyt mennään alamäkeä niin että hippulat vinkuu.Sivukadulta auton peijakas meinas minut kaataa,onneksi sen jarrut toimi,mokoma hurjastelija,kaikille sitä ajokorttikin annetaan.No mitä nyt,pahus,päiväkerhon lapset siinä liikkeellä ja suoraan minun edessä,no,kerhotäti ehti ne vetää sivuun ennen törmäystä.Mitä ne tähän aikaan ovat liikkeellä juuri kun meikäläinen kohentaa kuntoaan.Siinä olisi potkulaudalle ja minulle käynyt köpelösti.Ja tuolta tulee mies vastaan,heiluttaa valkoista keppiä edessään,meinasi huitaista minua päähän,ehdin väistää,mitäs kävelee keskellä kävelytietä noin holtittomasti.No niin,nyt on kuntolenkki tehty,kylläpä tuntuukin hyvältä.Jätänpä tämän laudan tähän jalkakäytävälle poikittain niin että muutkin sen varmasti huomaavat ja voivat kohentaa kuntoaan.
Sähköpotkulauta
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Huomaan että olet löytänyt lajisi, onnittelut siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541688- 141490
- 1741376
- 821373
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835