Pitäisi yksi ohjelma siitää c: osiolta d: osiolle niin että se toimisi sieltä.
Kaikkeni koittanut ja ei tule mitään, munkä sudon tarvisin?
Vaikeeta on
14
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme avauksia, Ei mintissä ole windowsin osio merkinnä, eli c: tai muutakaan tuollaista.
Vai onko avaus lipsahtanut väärälle palstalle? Vaikka en minttiä käytä enkä siitä paljoa tiedä, tiedän että nyt trollaat.
- Anonyymi
Ei avauksessa puhuta mintistä.
- Anonyymi
Ei, mutta on Linux Mint palsta. Katso ylhäältä.
- Anonyymi
Siirto sudon sinä ihan selvästikin tarvitset. Se siirto-sudo on sellainen sudo, joka siirtää C: osiolta D: osiolle. Että sellainen on siirto-sudo.
- Anonyymi
Lapsukaisen pottalogiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsukaisen pottalogiikkaa.
Eli juuri sitä mitä täällä ymmärretään.
- Anonyymi
Siis mitä tarkalleenottaen haluat tehdä? Linuxissa ei käytetä Windows -tyylisiä levyasematunnuksia kuten C: ja D: jne.
Eli onko tossa nyt käynyt jokin väärinkäsitys tai jotain? Haluatko siis siirtää jonkin ohjelman Linuxin levyllä osiolta toiseen? Vai haluatko siis järjestellä Windowsin levyosioita Linuxista käsin? Vai mistä on kyse? NTFS -tiedostojärjestelmää käyttävät Windows -levyosiot on kyllä mahdollista mountata Linuxissa jos siis sitä haluat.
T. miksuh- Anonyymi
Tietysti haluan siirtää levyosioita, eikö se nyt ole itsestään selvyys.
- Anonyymi
Eikö se ohjelma löydy jostain program filestä. Sieltä kopioit ja liität johonkin ja ohjelman kansiosta etsit käynnistys ohjelman ja siitä linkki johonkin, tai paremmin niin että käynnistät sen suoraan terminaalikomennolla, sillä linkistä käynnistys ei välttämättä toimi. Noin suunnilleen. Ainakin ubuntussa olen moista harrastanut jollain win-peleillä wine -ohjelmalla, niin saa olla melkein missä vain (paikka tosin vaikuttaa toimintaan, huononee siellä kauempana, kun pitää useampi polku taivaltaa).
- Anonyymi
"Noin suunnilleen", minä kirjotin salasanan kerran noin suunnilleen eikä se mihinkään kelvannut.
Minun mintissä sudotaan näin ceeltä deelle:
sudo cp /media/linukshihhuli/c/kikkare.exe /media/linukshihhuli/d/- Anonyymi
Sinulla on kollin otteet kirjoittelussa; kirjoitat ensin jotain ja sitten kehut anonyyminä kirjoittamaasi.
- Anonyymi
Ohjelman siirto osiolta/levyaselmalta toiselle onnistuu vain, jos ohjelma on muusta käyttöjärjestelmästä riippumaton, koska ohjelmasta on muuten tallenettu käyttöön vaadittavia tietoja muuallekin, Windowissa siihen pahanmaineiseen rekisteriin.
Miksi et asenna ohjelmaa uudelleen haluamaasi paikkaan ilman mitään siirtelyä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722