Vaikeeta on

Anonyymi

Pitäisi yksi ohjelma siitää c: osiolta d: osiolle niin että se toimisi sieltä.
Kaikkeni koittanut ja ei tule mitään, munkä sudon tarvisin?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme avauksia, Ei mintissä ole windowsin osio merkinnä, eli c: tai muutakaan tuollaista.

      Vai onko avaus lipsahtanut väärälle palstalle?

    • Vaikka en minttiä käytä enkä siitä paljoa tiedä, tiedän että nyt trollaat.

      • Anonyymi

        Ei avauksessa puhuta mintistä.


      • Anonyymi

        Ei, mutta on Linux Mint palsta. Katso ylhäältä.


    • Anonyymi

      Siirto sudon sinä ihan selvästikin tarvitset. Se siirto-sudo on sellainen sudo, joka siirtää C: osiolta D: osiolle. Että sellainen on siirto-sudo.

      • Anonyymi

        Lapsukaisen pottalogiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsukaisen pottalogiikkaa.

        Eli juuri sitä mitä täällä ymmärretään.


    • Anonyymi

      Siis mitä tarkalleenottaen haluat tehdä? Linuxissa ei käytetä Windows -tyylisiä levyasematunnuksia kuten C: ja D: jne.
      Eli onko tossa nyt käynyt jokin väärinkäsitys tai jotain? Haluatko siis siirtää jonkin ohjelman Linuxin levyllä osiolta toiseen? Vai haluatko siis järjestellä Windowsin levyosioita Linuxista käsin? Vai mistä on kyse? NTFS -tiedostojärjestelmää käyttävät Windows -levyosiot on kyllä mahdollista mountata Linuxissa jos siis sitä haluat.

      T. miksuh

      • Anonyymi

        Tietysti haluan siirtää levyosioita, eikö se nyt ole itsestään selvyys.


    • Anonyymi

      Eikö se ohjelma löydy jostain program filestä. Sieltä kopioit ja liität johonkin ja ohjelman kansiosta etsit käynnistys ohjelman ja siitä linkki johonkin, tai paremmin niin että käynnistät sen suoraan terminaalikomennolla, sillä linkistä käynnistys ei välttämättä toimi. Noin suunnilleen. Ainakin ubuntussa olen moista harrastanut jollain win-peleillä wine -ohjelmalla, niin saa olla melkein missä vain (paikka tosin vaikuttaa toimintaan, huononee siellä kauempana, kun pitää useampi polku taivaltaa).

      • Anonyymi

        "Noin suunnilleen", minä kirjotin salasanan kerran noin suunnilleen eikä se mihinkään kelvannut.


    • Minun mintissä sudotaan näin ceeltä deelle:

      sudo cp /media/linukshihhuli/c/kikkare.exe /media/linukshihhuli/d/

      • Anonyymi

        Sinulla on kollin otteet kirjoittelussa; kirjoitat ensin jotain ja sitten kehut anonyyminä kirjoittamaasi.


    • Anonyymi

      Ohjelman siirto osiolta/levyaselmalta toiselle onnistuu vain, jos ohjelma on muusta käyttöjärjestelmästä riippumaton, koska ohjelmasta on muuten tallenettu käyttöön vaadittavia tietoja muuallekin, Windowissa siihen pahanmaineiseen rekisteriin.
      Miksi et asenna ohjelmaa uudelleen haluamaasi paikkaan ilman mitään siirtelyä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe