Kysyin tänään jo yhden kysymyksen ja tässä tulisi toinen. Ehkä joku osaa taas neuvoa. Voiko asiakirjan ylälaitaan esimerkiksi ylätunnukseen kirjoittaa jotain sivukohtaisesti? En tarkoita sivunumeroa, mutta vähän samaan tapaan jotain vaihtuvaa tekstiä. Nyt jos laadin vaikkapa oikealle ja vasemmalle sivulle erilaiset ylätunnukset, ne toistuvat siellä aina. Ymmärrän kyllä, että tekstinkäsittelyllä ei voi varsinaisesti taittaa, mutta olisihan se mukavaa, jos tällainen toiminto löytyisi. Itse en löytänyt, mutta olen vasta opettelemassa LibreOfficea.
LIBREOFFICESTA taas: ylätunnuksen sisällön vaihteleminen
Anonyymi
2
610
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa olla mahdollista mukautetuilla sivutyyleillä. https://help.libreoffice.org/Writer/Defining_Different_Headers_and_Footers/fi
- Anonyymi
Tuota täytyykin kokeilla. Kiitos, kun kerroit! -aloittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996