UFOista on tullut ...

tabu

Sen osoittaa sekin, että tämä asiallinen viesti on poistettu palstalta jo kolme kertaa.

UFOjen olemassaolon todellisuuden tietää nykyään
suuri joukko ihmisiä - UFOt ovat joillekin tahoille hyvin arka asia.

Kaikki UFOt eivät edes ole mekaanisia, vaan esimerkiksi Valoaluksia, jotka kykenevät mm muuttamaan muotoaan.

UFO-ilmiöön liittyvät myös ihmiselle näkymättömät ja erittäin korkean tietoisuuden omaavat olennot.

Mitä tämä Helsingissä elokuussa vuonna 2003 otetuksi väitetty valokuva esittää?

http://surl.se/fun

9

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avatkaa ylläolevan viestin linkki omalla vastuullanne, itse en uskalla sitä tehdä. Aiemmin kyseisen lyhytlinkin kohdalla on käyty ufot-palstalla kädenvääntöä ja siitä on ilmoitettu saadun viruksia.

      Viestin kirjoittajaa kehotan välttämään lyhytlinkkejä palstalla.

      Jätän kuitenkin viestin toistaiseksi näin.

      • ufoko

        >>Aiemmin kyseisen lyhytlinkin kohdalla on käyty ufot-palstalla kädenvääntöä ja siitä on ilmoitettu saadun viruksia.

        Ne ilmoitukset ovat olleet ilmeisiä valheita, koska niissä linkeissä ei viruksia löydy. Asian voi kuka tahansa tutkia milloin haluaa. Kun sivu ei avaudu heti, sen voi tallentaa kansioon ja tutkia virusohjelmalla. Yleensä kai jokaisella kunnon virusohjelmalla voi tutkia yhden kansion tai fileen.
        Kukaan viruksesta hätäillyt ei ole suostunut keskustelemaan mitään asiasta. Lupasin jopa palkkion 200€ sille, joka löytää osoitteistani viruksen ja sitä ei ole kukaan tullut hakemaan.

        On uskomatonta teknillistä avuttomuutta, kun pelätää ja pelätään, eikä osata tehdä mitään järkevää.

        Tuo linkki kyllä aukeaa heti, mutta ei siitä mitään virushälytystä tule.


      • error 404

        On se vaan kumma että tällaisia lyhytlinkkejä joiden takana on vakoiluohjelma joka latautuu itsestään heti linkin avauduttua, annetaan olla näinkin laadukkaalla keskustelufoorumilla.

        Parasta olisi ainakin poistaa linkin omaavat threadit (ja ehkä pistää linkittäjä pitkälle jäähylle).


      • ufoko
        error 404 kirjoitti:

        On se vaan kumma että tällaisia lyhytlinkkejä joiden takana on vakoiluohjelma joka latautuu itsestään heti linkin avauduttua, annetaan olla näinkin laadukkaalla keskustelufoorumilla.

        Parasta olisi ainakin poistaa linkin omaavat threadit (ja ehkä pistää linkittäjä pitkälle jäähylle).

        >>vakoiluohjelma joka latautuu itsestään heti linkin avauduttua,

        Vakoiluohjelmiksi sanot kai niitä, joita AdAware löytää jatkuvasti. Yleensä ne tarkkailevat vain ihmisten tapoja netissä myydäkseen paremmin palveluita ja tuotteita. Niitähän ei kukaan voi välttää, kun niitä tarttuu ihan miltä tahansa sivulta. Toisaalta ei niistä mitään vaaraakaan tai haittaa ole, kun siivoaa konettaan.

        Kun ehdottelet jäähylle panoa, se on kyllä älytöntä, koska linkin lähettäjä ei ole tehnyt mitään väärää tai sopimatonta.

        Yhteys on kyllä katkaistu sheriffin toimesta edes mitään siitä ilmoittamatta tai syytä esittämättä.

        Tällainen viruksista syyttely surl osoitteiden takia on silkkaa ilkeyttä ja voi olla teknillistä taitamattomuuttakin.

        Valheita ja vääriä syytöksiä ei saisi esittää, onko nimim. error 404 siitä tietoinen?


      • Jaska

        Eipä tuosta linkistä ainakaan firefoxilla mitään tullut.

        Tässä linkki kuvatiedostoon:
        http://surl.se/pictures/7139.jpg

        Pelkän kuvatiedoston varmasti uskallatte avata?


      • silminnäkijänen
        Jaska kirjoitti:

        Eipä tuosta linkistä ainakaan firefoxilla mitään tullut.

        Tässä linkki kuvatiedostoon:
        http://surl.se/pictures/7139.jpg

        Pelkän kuvatiedoston varmasti uskallatte avata?

        Näin kyseisen ilmiön enkä tiedä ikä se oli, älyttömän suuri se kuitenkin oli eikä se näyttänyt millekään tuntemalleni luonnonilmiölle.


      • circle
        silminnäkijänen kirjoitti:

        Näin kyseisen ilmiön enkä tiedä ikä se oli, älyttömän suuri se kuitenkin oli eikä se näyttänyt millekään tuntemalleni luonnonilmiölle.

        On mielenkiintoista kun keskustelupalstalle eksyy edes yksi ihminen, joka tuon on nähnyt. Onhan siinä täytynyt olla moniakin näkijöitä, kun se on ollut päivän aikaan. Haluaisin kysyä vielä, katselitko sitä kauan aikaa? Liikkuiko se ja muuttiko se muotoaan? Millä lailla se hävisi näkyvistä? Oliko se läpinäkyvä kaikilta osiltaan?
        Miten korkealla se näytti olevan?

        Tänään klo 15-16 tienoilla näkyi Washingtonin webbikamerassa varsin selvä valoympyrä, joka liikkui yläviistoon n.45 asteen kulmassa. Sekin oli läpinäkyvä. Sillä tavalla nämä valoympyrät muistuttavat toisiaan.
        Valoympyrä näkyy tässä osoitteessa:
        http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=rajatieto&t=4614

        Ne kuvat voi ladata kansioon ja tutkia virusskannerilla. Minä olen ne tutkinut Norton AV 2003:lla. Ei ole viruksia. Ne aukeaa Write ohjelmalla.


      • xix
        Jaska kirjoitti:

        Eipä tuosta linkistä ainakaan firefoxilla mitään tullut.

        Tässä linkki kuvatiedostoon:
        http://surl.se/pictures/7139.jpg

        Pelkän kuvatiedoston varmasti uskallatte avata?

        http://surl.se/pictures/7139.jpg

        Tämän kuvan ottaja ei ole toiminut tavallisen ihmisen tavoin, jos hän on kuvannut kuvassa näkyvää ympyrää. Kameralla on tähdätty kadun suuntaan poispäin valoympyrästä. Ympyrän vasen laita on aivan leikkaantunut pois kuvasta. Kuka tahansa ihminen, jos ottaa kuvaa jostain ufosta, tähtää kamerallaan sitä ufoa, eikä jonnekin muualle. Siitä syystä luulen ympyrän olevan aivan muuhun kuvaan lisätty jälkeenpäin.
        Eräät ihmiset toimivat eivät kyllä toimi minun mielestäni järkevällä tavalla, vaan omalla logiikallaan. Kuvaaja on voinut myös pelätä näkemäänsä. Hänen pitäisi itse kertoa oma tarinansa.


      • silminnäkijänen
        circle kirjoitti:

        On mielenkiintoista kun keskustelupalstalle eksyy edes yksi ihminen, joka tuon on nähnyt. Onhan siinä täytynyt olla moniakin näkijöitä, kun se on ollut päivän aikaan. Haluaisin kysyä vielä, katselitko sitä kauan aikaa? Liikkuiko se ja muuttiko se muotoaan? Millä lailla se hävisi näkyvistä? Oliko se läpinäkyvä kaikilta osiltaan?
        Miten korkealla se näytti olevan?

        Tänään klo 15-16 tienoilla näkyi Washingtonin webbikamerassa varsin selvä valoympyrä, joka liikkui yläviistoon n.45 asteen kulmassa. Sekin oli läpinäkyvä. Sillä tavalla nämä valoympyrät muistuttavat toisiaan.
        Valoympyrä näkyy tässä osoitteessa:
        http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=rajatieto&t=4614

        Ne kuvat voi ladata kansioon ja tutkia virusskannerilla. Minä olen ne tutkinut Norton AV 2003:lla. Ei ole viruksia. Ne aukeaa Write ohjelmalla.

        Olen jutellut kahden ihmisen kanssa ko. ilmiöstä jonka hekin näkivät, samaan aikaan kuin minäkin. Luulenpa että heidän käytöksensä ilmiön aikana ja sen jälkeen voi valottaa vähän tilannetta, miksi monikaan ei ota tätä asiaa esille.

        Pariskunta joka oli aivan lähettyvilläni kun näimme ilmiön 27.8.2003 noin klo.20, ei ollut erityisen kiinnostunut siitä sen jälkeen kun se haihtui ylös pilvien sekaan. Kysyin heiltä näkivätkö he saman kuin minäkin, sain heiltä positiivisen vastauksen. He eivät kuitenkaan olleet ennen nähneet moista mutteivät pitäneet näkemäänsä kovinkaan kummallisena, luulivat ilmeisesti sitä jonkinlaiseksi luonnonilmiöksi, olin tästä erimieltä.

        Ilmiö liikkui hyvin hitaasti ja näytti olevan todella korkealla, se näytti hetkittäin olevan kokonaan läpinäkyvä ja sitten kuitenkin osittain kuin kiinteää ainetta josta valo pääsi läpi. Ilmiö oli näkyvissä ehkä noin 20min kun itse sen havaitsin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe